چه شهر به انجام زمانی که نیمی از جمعیت آن در تیررس coronavirus?

این یک انتخاب لیزا ویور خواست او نمی باید.نگه داشتن او در رستوران باز است. خطر تماس با کسی که coronavirus. آور

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

این یک انتخاب لیزا ویور خواست او نمی باید.

نگه داشتن او در رستوران باز است. خطر تماس با کسی که coronavirus. آوردن این بیماری در خانه. به او مضاعف آسیب پذیر شریک است که 68 و رنج می برد از یک اختلال خود ایمنی.

و یا نزدیک Dickey کباب گودال و خطر از دست دادن او سرمایه گذاری در محل — نصف پول او می خواهم خود را کنار بگذارند برای دوران بازنشستگی. ویور را مجبور به اخراج او باقی مانده کارکنان. حداقل یکی که چک به معنی تفاوت بین پناهگاه و خیابان برای مادر و خواهر و برادر کوچکتر.

"من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم چیزی بدتر از تابستان" ویور " روز یکشنبه در طول فصل بالا در این رفت و آمد مکرر و بازنشستگی نقطه داغ. تابستان هنگامی که درجه حرارت افزایش می یابد گردشگران ناپدید می شوند و کسب و کار تبخیر در اینجا. "من این رستوران از یک سال پیش. این چیزی است که من می خواهم انجام دهید, دوباره, دانستن آنچه که من می دانم در حال حاضر."

تبلیغات

این Coachella Valley ممکن است بهترین و شناخته شده برای جشنواره های موسیقی, تنیس, مسابقات و مسابقات قهرمانی گلف, اما آن را نیز به برخی از ترین غلظت از شهروندان ارشد در کالیفرنیا — همان مردم با بیشترین خطر ابتلا به کروناویروس به سادگی از آنجا که از سال آنها متولد شدند.

که واقعیت اتحادش را تغییر روزانه زندگی در اینجا در مد دراماتیک. ده روز قبل از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صادر اقامت در خانه نظم برای کل دولت در شهرستان ریورساید بهداشت عمومی افسر توصیه می شود که "کسانی که در Coachella Valley که مسن هستند و باید شرایط اساسی از جمله افرادی که HIV مثبت هستند محدود غیر ضروری سفر و بزرگ اجتناب کرد."

دکتر کامرون قیصر هدفمند دستورالعمل آمد و تنها چند روز پس از شهرستان خود را اعلام کرد اولین مورد از محلی به دست آورد COVID-19. دولت و مقامات بیمارستان نیست شناسایی شهرستان "بیمار صفر" اما او اعتقاد بر این است به 83 ساله رانچو مایراج زن که در بیمارستان بستری شد در مارس 1, با توجه به صحرا خورشید.

بسیاری از بازنشسته snowbirds که زمستان در اینجا برای فرار از آب و هوای خشن خانه فرار کرد در حالی که آنها هنوز هم قادر به سفر. سالمندان که داوطلب در سراسر منطقه در حال پناه در محل پس از گارد ملی نامیده می شد به قرض دادن یک دست در دره های منطقه ای بانک مواد غذایی. رانچو مایراج شورای شهر نوشته شده است $8,000 چک به کمک سخت ضربه رستوران ها برای زنده ماندن. نیاز اصلی? که آنها باز بماند برای تحویل مواد غذایی و یا منظقه وانت از طریق مه 31.

تبلیغات

Al and Cathy Kurtz at their Rancho Mirage residence.

Al و کتی کرتز از ویسکانسین نمی توانید با استفاده از جامعه, استخر, خود را در جامعه دردار به دلیل coronavirus تعطیلی در رانچو مایراج. برخی از بازنشسته snowbirds فرار به پایگاه خانه خود را پس از این ویروس شروع به گسترش; دیگران پناه در محل.

(Gina Ferazzi / لس آنجلس تایمز)

این دره ناهموار در پای سن جکینتو کوه ها خانه را به سه کالیفرنیا شهرستانها با بالاترین درصد از ساکنان سن 65 سال و بالاتر: Indian Wells می آید در ردیف 2 با 59 درصد از جمعیت واجد شرایط برای مدیکر. رانچو مایراج شماره 3 با 53%; نخل کویر می آید در ردیف 8 با 34 درصد. (در صدر فهرست نارنجی شهرستان لاگونا وودز تقریبا تمام بازنشستگی مسکن که در آن 83 درصد از جمعیت 65 ساله و مسن تر است.)

در این بیماری همه گیر را شروع "ما جمعیت مشغول به کار بودند در برابر ما به حد معینی گفت:" دکتر آلن Williamson, افسر ارشد پزشکی در آیزنهاور سلامت در رانچو مایراج. در میان بیمارستان بیماران اولین "بودند کشور-باشگاه مجموعه ای است که در سفر کردم و با هم نشان داد تا COVID مثبت است. سپس به سرعت پس از آن شد communitywide بیماری است."

اگر چه بسیاری از منطقه سالمندان مناسب و فعال و سالم ویلیامسون گفت: بسیاری از افراد مبتلا به دیابت ، بیماری های ریوی مسائل و بیماری های قلبی مسائل. ... آنها دم از پایان جنگ جهانی دوم نسل به جنگ کره نسل. بسیاری از افراد سیگاری است."

تبلیغات

که بدان معنی است که بسیاری از شرایط اساسی است که مردم را در معرض coronavirus. اما ویلیامسون اعتبارات ارشد جمعیت با پیوستن به ماندن در خانه و دستورالعمل کمک به نگه داشتن منطقه COVID-19 موارد و مرگ و میر نسبتا با ثبات در هفته های اخیر.

در مارس 12, Riverside County عمومی وزارت بهداشت گزارش 373 COVID-19 مورد و 17 مرگ و میر در Coachella Valley نه شهرستانها; روز جمعه نزدیک به دو هفته بعد تعداد موارد افزایش یافته بود به 562اما تنها پنج جدید مرگ و میر گزارش شده بود.

"ما مسطح منحنی. این کلمات را به طور ناگهانی تبدیل شدن به آنچه که آمریکایی ها به شنیدن ... و ما می توانیم آن را برای ما دره" آیزنهاور سلامت رهبری نوشت: در مارس 20 نامه. "خوشبختانه ما تمام شده است انجام کارهای درست به نقطه ای که آیزنهاور در حال حاضر درمان تنها پنج (5) بستری برای COVID-19!"

ویروس' تاثیر, اما گسترده شده است در اینجا. آیزنهاور حافظه مرکز مراقبت روز-برنامه مراقبت برای افراد مبتلا به بیماری آلزایمر و زوال عقل بسته شد هفته مارس 16 "از فراوانی از احتیاط." رانچو مایراج اتاق بازرگانی لغو روبان قلمه ها و کسب و کار میکسر و شروع به ارائه زوم سمینارها — "بسته محرک توضیح داد:" "خرده فروشی & Restaurant, نجات," "بحران رهبری است."

تبلیغات

Palm Springs resident reads on fairway of golf course closed after the coronavirus outbreak.

ساکن در پالم اسپرینگز می یابد مسالمت آمیز نقطه به عنوان خوانده شده در Tahquitz Creek Golf Resort بود که تعطیل با توجه به همه گیر.

(Gina Ferazzi / لس آنجلس تایمز)

دوره های گلف شدند و قفل شده است و برای نزدیک به سه هفته خود را گسترده محیط های سبز دعوت اما نجس. آنها مجاز به بازگشایی در آوریل 20 با محدودیت های سفت و سخت. جوامع دردار و باشگاه های کشور شده اند بسته ، حتی اتومبیل در فروشگاه مواد غذایی پارکینگ به نظر می رسد به طور گسترده ای فاصله به عنوان اگر برای نگه داشتن یک نوع از خودرو فاصله اجتماعی.

پیدا کردن مواد غذایی بانک که در خدمت جوامع در 5,000-مایل مربع نوار از جنوب کالیفرنیا بیابان شده است به خصوص ضربه. از آنجا که بسیاری از مردم پرتاب شده است از کار این سازمان تا به حال برای اضافه کردن 19 جدید تلفن همراه توزیع شده است.

"هفتاد درصد از ما داوطلب پایه حدود 5000 سالانه مردم بیش از سن 65" گفت: دبی S. اسپینوزا جمهور Indio مبتنی بر سازمان است. "آنها در حال سالمندان و بازنشسته شد. زمانی که پناهگاه در محل اتفاق افتاد ما از دست داده و تقریبا همه ما به طور منظم داوطلبان. به بالا از آن خاموش مقدار از مردم ما در حال خدمت است و 30 درصد به 45 درصد بالاتر است."

تبلیغات

حدود دو دوجین از اعضای گارد ملی که پا به نقض, بسته بندی مواد غذایی در انبار نیروی انسانی جامعه آزاد بازار. و کاردیف کرایه تاکسی در حال حاضر ارائه وعده های غذایی به حدود 75 سالمندان مشتریان. آن است که یک داوطلب تلاش اسپینوزا گفت. متاسفانه, آن را به عنوان اگر رانندگان بسیار دیگری برای انجام اواسط بیماری همه گیر.

"مردم در حال آمدن به خطوط ما است که هرگز به یک بانک مواد غذایی خط قبل از" اسپینوزا گفت. "شما یک آقایی که می گوید:" من جست و خیز دو روز از غذا خوردن تا بچه ها من نمی خواهد که به.' مردم مراقبت از سالمندان که می گویند " من نیاز به مطمئن شوید که مادر می خورد. من دیگر نمی تواند مراقبت از هر دوی ما چون من ساعت رو برش 75%.' آن سخت است. آن را واقعا است."

قانون برای MS کمک می کند که Coachella Valley ساکنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس ضربههای ویروس. این سازمان ارائه می دهد و قدرت آموزش برنامه های ورزشی و کمک با صورتحساب برق همراه با دیگر خدمات است. سالانه مارس جمع آوری کمک موکول شده است به ماه دسامبر است. آن برنامه های ورزشی که کمک به تسکین این بیماری اثرات شده اند به حالت تعلیق درآمد. ورزشگاه بسته شده اند.

Best Buy in Rancho Mirage

چرخ دستی های مواد غذایی بلوک کردن جلوی پارکینگ منطقه از بهترین خرید که باز است برای منظقه وانت تنها به عنوان بخشی از coronavirus تعطیلی در رانچو مایراج.

(Gina Ferazzi / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

جولی Drouyor نتواند آنها را به شدت. 54 سال بود و مبتلا به MS در سال 1992. او در زمان بازنشستگی از کار افتادگی از کار خود را به عنوان یک تحلیلگر مالی با دانشگاه کالیفرنیا در سال 2016 به عنوان درد و افزایش توانایی خود را به حرکت می کند و فکر می کنم کاهش یافت.

در زمستان او و همسرش در یک 330 فوت مربع تفریحی وسیله نقلیه در مرز رانچو مایراج و نخل کویر. در تابستان آنها را درایو خانه خود را به Idyllwild. آنها نمی تواند انجام دهد که در حال حاضر به دلیل اقامت-در-محل سفارشات. و Drouyor دسترسی ندارد به تطبیقی یوگا و تمرين برنامه هایی که کمک به نگه داشتن تلفن همراه خود را.

"من در واقع فکر می کنم در مورد راه رفتن در هر مرحله" گفت: Drouyor که ضعف سيستم ايمنی است. "من پریشان به قبل کاهش یافته است. ... که در آن ورزش با عمل به MS به من کمک می کند. هنگامی که شما در ناتوانی شما لازم نیست که در همان فرصت است. این هزینه بسیار کمی."

لیزا ویور ایستاده بود پشت موقت عطسه گارد در ظهر در کباب مشترک. در یک جدول به حق او بود و یک صفحه نمایش کاغذ حوله سفید کننده کاغذ توالت Pampers و دستکش یکبار مصرف — رستوران اساسی او این است که فروش برای کمک به پایان می رسد دیدار.

تبلیغات

در سمت به علاوه ، $8,000 کمک مالی از شهر رانچو مایراج به او کمک خواهد کرد او پرداخت کارکنان برای ماه آینده یا دو. در منهای سمت آن موقع ناهار روز جمعه در Coachella Valley بالا فصل وجود دارد و نه مشتریان.

او به عنوان بمب چگونه او می خواهم زندگی می کنند و هنوز هم نگه داشتن Dickey باز او صحبت در مورد برنامه های خود را به زمین و کمک به او در جامعه زنده ماندن دشوار ماه از COVID-19 بیماری همه گیر.

"در این هفته ما در حال رفتن به خوراک گارد ملی و داوطلبان در بانک مواد غذایی," او گفت: با یک لبخند روشن. "آنها را به خوردن MREs [وعده های غذایی آماده خوردن] مانند آنها در افغانستان است."

ویور اهدا کرده است وعده های غذایی به گشت بزرگراه کالیفرنیا و کارکنان در آیزنهاور مرکز پزشکی COVID-19 واحد. او را به کمک خوراک اين منطقه را بی خانمان جمعیت و برنامه ریزی شده است به همراه وعده های غذایی به فروشگاه مواد غذایی کارگران است.

تبلیغات

Dickey’s Barbecue Pit in Rancho Mirage

پزشکی کارگر میدارد تا خود را takeout منظور از Dickey کباب گودال در رانچو مایراج. رستوران لیزا ویور است که در تبادل برای کمک به او در جامعه زنده ماندن با تغذیه بی خانمان و اساسی کارگران است.

(Gina Ferazzi / لس آنجلس تایمز)

برای یک هفته یا بیشتر زندگی کند با دوستان به نگه داشتن شریک زندگی خود را امن است. در حال حاضر او در نقل مکان کرد خانه — مرتب کردن بر اساس. او می رود به عقب و جلو بین اتاق مهمان و اتاق از طریق درهای کشویی شیشه ای به حیاط خلوت. او نمی مبادرت به هر بخشی از خانه.

"او باعث می شود من وعده های غذایی و یا من به ارمغان می آورد آب" ویور گفت: از شریک زندگی خود را. "او برگ آن را در درب. یک روز او رفته بود و من گرسنه بود."

راه حل است ؟ Chipotle Mexican Grill سفارش. تحویل داده است. به این دلیل که آشپزخانه خارج از مرزهای.

تبلیغات

کسب و کار گفت: بهبود یافته است ، مارس شده است ، سخاوتمندانه اهدا کننده به $5,000 که برای پرداخت 1,000 وعده های غذایی برای افرادی که نیاز به. "گریه کردم" او گفت:. او شده است تبلیغات یک قرارداد خاص که آورده در حمایت مشتریان: "خرید یک وعده غذایی و خواهیم تغذیه بی خانمان غذا."

او متوقف شد. و روشن است. "ما آنها را تغذیه بدون در نظر گرفتن."



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب