آنچه شما باید بدانید در مورد پوشیدن دستکش و ماسک و اگر شما نمی توانید از خانه کار می کنند

به عنوان دولت و مقامات محلی را صادر سخت اقامت در خانه حکم برای جلوگیری از گسترش COVID-19 وجود دارد بسیاری از ک

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

به عنوان دولت و مقامات محلی را صادر سخت اقامت در خانه حکم برای جلوگیری از گسترش COVID-19 وجود دارد بسیاری از کارگران که اصلا لوکس از ماندن در خانه است. تاپیک همسایه مشغول به کار در یک فروشگاه مواد غذایی با پدر و مادر مسن در خانه و یا ایستگاه های گاز کارمند نگه داشتن پمپ در حال اجرا است.

به عنوان ویروس گسترش می یابد و بیشتر مردم تبدیل به آلوده, شما ممکن است تعجب کنید که چگونه برای ایمن ماندن. در اینجا بهترین اطلاعات ما از جنوب کالیفرنیا کارشناسان بهداشت عمومی.

بالاتر از همه دستهای خود را

کارشناسان می گویند شستن دست است بی نظیر. آب گرم و یا سرد. استفاده از صابون است. آواز خواندن یک آهنگ در حالی که شما در حال انجام آن طوری که شما در حال شستن به مدت حداقل 20 ثانیه. دستهای خود را قبل و بعد از خود را تغییر و جلوگیری از دست زدن به صورت خود را. یک کارشناس پیشنهاد استفاده از یک صابون معطر بنابراین شما می تواند با استفاده از این عطر به عنوان یک یادآوری به لمس صورت خود را.

فکر می کنم در مورد آنچه در دست های خود را در حال آمدن به تماس با. اگر شما در حال دست زدن به دستگیره های درب و ریل آسانسور دکمه شستن دست های خود را دوباره.

تبلیغات

"وجود دارد هیچ چیز بهتر از شستن دست و" سعید استیو چن کاردانی دین برای مطالعات بالینی در USC.

آنچه در مورد دستکش ؟

دستکش می تواند به عنوان یک لایه حفاظتی اما هنوز هم می توانید انتقال رمان کروناویروس که باعث COVID-19 گفت: David Bazzo یک استاد بالینی پزشکی خانواده در دانشگاه سان دیگو. در کوتاه: دستکش ممکن است حفاظت از شما بلکه انتقال ویروس است.

"اگر شما در حال لمس کردن سطوح چه چیز دیگری شما در حال لمس کردن با کسانی که دستکش؟" Bazzo گفت. "آیا شما چیزی را از یک فرد و دادن آن به فرد دیگری است؟"

قبل و بعد از پوشیدن دستکش, کارشناسان می گویند برای شستن دست های خود را. فکر می کنم در مورد چگونه اغلب شما در حال تغییر آن و مطمئن شوید که جفت و یا جفت شما در حال دوچرخه سواری از طریق مناسب به صورت چسبیده.

تبلیغات

به یاد داشته باشید Bazzo گفت که اگر شما در حال شستن دست های خود را و تمرین های اجتماعی فاصله (تا آنجا که شما می توانید) که احتمالا به عنوان خوب به عنوان پوشیدن دستکش.

کارشناسان همچنین گفت: برای استفاده از همان اقدامات احتیاطی شما می خواهم اگر شما نمی پوشیدن دستکش.

"گاهی اوقات هنگامی که مردم پوشیدن تجهیزات حفاظتی آن را می دهد آنها را به یک از امنیت کاذب و ما باید در برابر آن به عنوان" Bazzo گفت.

باید به شما یک ماسک?

پاسخ به این سوال مخلوط می شوند. ماسک توصیه می شود برای افرادی که بیمار هستند برای کمک به نگه داشتن آنها را از گسترش این ویروس ،

اگر شما در حال پوشیدن CDC توصیه می شود ماسک N95 ماسک — به آن نیاز دارد به تناسب حق است.

کارشناسان گفتند که می خواهم دیده می شود گسترده سوء استفاده از ماسک: مردم را لمس ماسک بی قراری با آن رها کردن آن و سپس قرار دادن آن را به عقب. گاهی اوقات آنها وارونه و یا فرسوده برای بیش از حد طولانی گفت: برنادت بودن-Albala رئیس بهداشت عمومی در دانشگاه ارواین.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است و نه توصیه می شود که مردم ماسک برای فعالیت های روزمره و با کمبود منابع کارشناسان خواست احتیاط. از خودتان بپرسید که شما ممکن است مصرف آن را دور از.

شواهد نشان می دهد هیچ سود به پوشیدن ماسک و اگر شما در حال آلوده USC را چن گفت..
آمریکا مقامات بهداشتی, اما, اند توصیه می شود که کارگران پزشکی درمان مشکوک coronavirus بیماران پوشیدن N95 ماسک.

تبلیغات

اگر یک فرد آلوده با استفاده از "ماسک مجدانه آن را باید کاهش انتقال" چن گفت. که به معنی قرار دادن ماسک خود را با دست تنها پس از آنها بوده ام شسته شود.

کارشناسان اذعان دارند که آن را به سختی می دانم که چگونه به نگه داشتن خود را امن است. و برای افرادی که پدر و مادر مسن در خانه و یا کسانی که باید در کارهایی که نیاز به تعامل با دیگران وجود ندارد پاسخ آسان.

"من می توانم بگویم در اینجا چیزی است که ما می دانیم" Bazzo گفت. "در اینجا بهترین شیوه و لطفا سعی کنید به چوب به آن به عنوان بهترین شما می توانید چرا که شما بهترین شانس برای جلوگیری از گسترش و تلاش برای نگه داشتن شما و خانواده خود را امن است."

Coronavirus مبانی

کلید چیزهایی بدانید



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن