چه خواهد شد Sanrio جدید رهبری معنی برای سلام زن سبک و جلف ؟

بزرگنمایی این تصویر یک صفحه نمایش در سلام زن سبک و جلف Kawaii بهشت در توکیو. Sanrio جدید رئیس جمهور

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک صفحه نمایش در سلام زن سبک و جلف Kawaii بهشت در توکیو. Sanrio جدید رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Tomokuni نوجوانان زیبا خواهد بود فرمان یک شرکت است که دیده می شود فازها و کاهش درآمد در سال های اخیر است. Hitoshi یامادا/NurPhoto via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Hitoshi یامادا/NurPhoto via Getty Images

رهبری جدید گرفته در یک شرکت شناخته شده برای یک نام تجاری خاص ،

شینتارو نوجوانان زیبا 92 ساله بنیانگذار Sanrio شرکت ژاپنی است که سلام زن سبک و جلف دست بر کمر خود را به 31 ساله نوه Tomokuni نوجوانان زیبا که رسما Sanrio رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت در ژوئیه 1. این اولین رهبری تغییر در شرکت 60 سال سابقه.

قبلا Sanrio ارشد, مدیر عامل, جوان, نوجوانان زیبا است که وارث یک چند وجهی کسب و کار است که سرمایه گذاران در حال حاضر ارزش در بیش از 1.3 میلیارد دلار.

بزرگنمایی این تصویر

Sanrio بنیانگذار شینتارو نوجوانان زیبا شمار با سلام زن سبک و جلف در سال 2009 به عنوان شرکت باز می شود بزرگترین Sanrio فروشگاه در توکیو. Yoshikazu Tsuno/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Yoshikazu Tsuno/خبرگزاری گتی ایماژ

تاسیس در سال 1960 به عنوان یک خشک کالا شرکت فروش محصولات مانند لوازم التحریر, Sanrio تبدیل به یک امپراتوری جهانی از مارک های خرده فروشی و پارک. در حال حاضر نوجوانان زیبا خواهد بود فرمان یک شرکت است که حتی قبل از coronavirus همه گیر ویران خرده فروشی درآمد تا به حال دیده می شود سال متوالی از افتادن درآمد.

بین سال 2016 و 2020, Sanrio کلی درآمد کاهش حدود 16 درصد است. فروش کلی کاهش 6.5% مالی بین سال های 2018 و 2019 با کاهش فروش در سراسر جهان است.

"نوه خواهد شد که کفش های بزرگ به دنبال, می گوید:" کریستین یانو یک انسان شناس در دانشگاه هاوایی و نویسنده صورتی جهانی شدن: سلام زن سبک و جلف بازحمت حرکت کردن در سراسر اقیانوس آرام. "من فکر می کنم که کلید خواهد شد باقی می ماند درست به آن هسته طرفداران که در درجه اول زن — اما همچنین گسترش به بازار نر. به ادامه صحبت به آن داخلی طرفداران بلکه برای رسیدن به آن در حال انجام حضور جهانی طرفداران."

نام تجاری cuteness

پس اول ظاهر می شود 46 سال پیش سلام زن سبک و جلف به سرعت تبدیل شد Sanrio گل سرسبد شخصیت و باقی مانده این شرکت با نام تجاری سفیر ایران در این روز غذا به مردم از همه سنین در سراسر جهان ظاهر می شود در همه چیز از مداد و تلفن همراه موارد, به برنج شراب بطری و ماشین.

شخصیت عرضه به عنوان "زن سبک و جلف سفید" در سال 1974 هر چند شینتارو نوجوانان زیبا, شرکت شروع به غذا به "ناز و فرهنگ" شناخته شده در ژاپن به عنوان kawaii, سال قبل. استراتژی پرداخت.

شخصیت یدکی تصویر و مبهم داستان پس زمینه (وجود اختلاف نظر بر سر اینکه آیا سلام زن سبک و جلف واقعی است cat) او را از لحاظ تاریخی و فرهنگی, انعطاف پذیر, یانو می گوید.

"او بسیار نامشخص است که این نوع از چیزی که ممکن است به نام blankness می توانید پاسخ به هر آنچه که مورد نیاز است در حال حاضر — انعطاف پذیری در نوع بود همه جا بود هر کسی هر چیزی" یانو می گوید.

در طول سال, سلام زن سبک و جلف personas متنوع از شاهزاده خانم به موسیقی هوی متال ، گاهی اوقات او می پوشد دو کمان گاهی اوقات یک. او تغییر رنگ. او تصویر لوازم جانبی آراسته فرسوده توسط امثال Katy Perry and Christina Aguilera و در اوایل 2000s خواننده لیزا لوئب نوشت بیعت آلبوم به نام سلام, لیزا.

یانو می گوید: دختران جوان و زنان در 1970s دوست جدید سلام زن سبک و جلف محصولات زیرا آنها نه فقط زنان بودند و همچنین یک راه برای بیان خود.

"اگر شما تا به حال یک محصول کاملا عملی محصول — نگاهی به لاستیک صندل یا چیزی شبیه به آن — و اگر شما اضافه شده یک عنصر آن شد این ارزش افزوده" یانو می گوید. "ارزش بودن kawaii یا cuteness چیزی خواهد بود که البته از نظر بصری جذاب و احساسی اطمینان بخش — چیزهایی مثل دیزی و یک سیب و در نهایت یک گربه است."

بزرگنمایی این تصویر

کارکنان در توکیو Hello Kitty Kawaii بهشت پارک ژست برای عکس ها در پیش نمایش در یک مرکز خرید در سال 2010. خ/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خ/خبرگزاری گتی ایماژ

که cuteness است بدون اختلاف. برخی از محققان ادعا می کنند که kawaii توسعه یافته به عنوان "یک مکانیزم برای جلوگیری از رو به [ژاپن] در زمان جنگ تاریخ" که "خنثی مسائل بیش از حد دردناک برای مقابله با" به عنوان Norihiro کاتو یک استاد در دانشگاه واسدا نوشت: در نیویورک تایمز در سال 2014.

"سلام زن سبک و جلف گربه سفید با صورتی تعظیم در گوش او نهایی تجسم ژاپن, زیبا و دلفریب فرهنگ: او هیچ پس زمینه و بدون دهان است. او نشان دهنده ضربه به فرار تاریخچه و برای جلوگیری از صحبت کردن در مورد آن" کاتو نوشت.

هنوز, Hello Kitty, تاج, لیست بیش از 400 شایان ستایش Sanrio characters از جمله Keroppi (قورباغه) یک پنگوئن بازیگوش به نام Badtz-Maru و Gudetama تنبل زرده تخم مرغ. همه محبوب هستند حتی اگر Sanrio "صرف تقریبا هیچ پول در تبلیغات می گوید:" نیویورک تایمز روزنامه نگار کن Belson همکاری نویسنده با برایان Bremner از سلام زن سبک و جلف: داستان قابل توجهی از Sanrio و میلیارد دلار Feline پدیده.

"آیا تعداد از سلام زن سبک و جلف"

اما در Sanrio است بازار ژاپن که حساب برای بیش از 40 درصد از فروش جمعیتی در حال تغییر است. جمعیت است که قدیمی ترین در جهان و نرخ تولد در حال سقوط است. برای هر شرکت است که متکی بر فروش به کودکان ارائه این چالش ها می گوید Belson. و او هشدار داد: "جانشینی است که همیشه یک خطر بزرگ برای شرکت ها است."

بزرگنمایی این تصویر

سلام زن سبک و جلف 30th anniversary party برگزار شد در هالیوود در سال 2004. محبوب Sanrio شخصیت "انعطاف پذیری به نوع از همه جا بود هر کسی هر چیزی می گوید:" دانشگاه هاوایی شناس کریستین یانو. J. وسپا/WireImage پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. وسپا/WireImage

شینتارو نوجوانان زیبا متوجه شدم نوجوانان رشد و خود دختران بنابراین او شروع به ارتقا سلام زن سبک و جلف محصولات به ذوق و در عین حال زیبا و دلفریب, موارد برای زنان جوان است. اما این بدان معنا نیست که نوه اش را به همان چشم انداز.

ماه گذشته Tomokuni نوجوانان زیبا به خبرنگاران گفت: "به جای تمرکز بر روی شخصیت کالاهای من می خواهم به رشد این شرکت به یکی که طول می کشد یک دیدگاه گسترده ای از جهانی سرگرمی و ارزش را فراهم می کند برای همه مردم است."

و در حالی که Sanrio شده است خوب در جوانی و بازسازی سلام زن سبک و جلف بارها و بارها در طول سال همیشه وجود دارد احتمال سلام زن سبک و جلف فرسودگی شغلی در میان مصرف کنندگان است.

"است که می گویند آن را برای رفتن به دور; پویان بوده است در اطراف دیگر میکی ماوس در اطراف بوده است و حتی بیش از آن" Belson می گوید. "این درست است که فروش احتمالا نمی خواهد نگه داشتن در حال رشد در همان سرعت و یا آن را کار بیشتر به نگه داشتن آنها را در حال رشد در همان سرعت است."

در حالی که Sanrio رفته از طریق یو پی اس و فراز زندگی Belson می گوید: "آیا تعداد از سلام زن سبک و جلف."

"او خواهید دوباره جوان در برخی از راه های دیگر برخی دیگر از فرمت" او می گوید: — فقط به عنوان او انجام داده است برای بیش از چهار دهه است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب