آنچه ما می دانیم: سقوط هلیکوپتر که به کشته شدن کوبه برایانت و 8 نفر دیگر

بزرگنمایی این تصویر کار پلیس در اطراف صحنه سقوط یک هلیکوپتر که کشته سابق NBA بازیکن بسکتبال کوبه برا

توسط MINERALNEWS در 7 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

کار پلیس در اطراف صحنه سقوط یک هلیکوپتر که کشته سابق NBA بازیکن بسکتبال کوبه برایانت دختر و هفت نفر دیگر در کالاباساس کالیفرنیا در روز یکشنبه. کلوین Kuo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کلوین Kuo/AP

محققان در حال حاضر پدیده هنگامی آشکار شد بیش از این صحنه که در آن ستاره سابق NBA Kobe Bryant, دخترش, Gianna و هفت نفر دیگر درگذشت یکشنبه در سقوط یک هلیکوپتر در کالاباساس کالیفرنیا. ملی ایمنی حمل و نقل فرستاده است یک تیم به این سایت است و در حال حاضر پیشرو بررسی است.

Sikorsky S-76B هلی کوپتر پرواز در پایین ابرها و مه و آن را عامل تحت "ویژه VFR" (یا ویژه بصری قوانین پرواز) وضعیت به معنای آن خلبان اعطا شده بود درخواست برای پرواز در شرایط چالش برانگیز. حمل و نقل هوایی آب و هوا مشورتی برای صبح روز یکشنبه هشدار داده بود که دید ضعیف خواهد نیاز به ابزار قوانین پرواز.

این NTSB می گوید که انتظار دارد برای برگزاری یک کنفرانس خبری در مورد سقوط در 7 p. m. ET دوشنبه.

در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد تصادف:

اصول

سقوط هلیکوپتر در شیب زمین در کوه های نزدیک به 4200 جلوگیری از لاس Virgenes جاده در کالاباساس. تصادف گزارش شد به لس آنجلس آتش نشانی در 9:47 p. m. PT. آتشین خرابه مشتعل یک برس کوچک آتش; county آتش نشانان در بر داشت هیچ بازماندگان.

قربانیان

  • Kobe Bryant, 41
  • Gianna برایانت 13
  • جان Altobelli Orange Coast College سر مربی بیس بال
  • Kerri Altobelli مربی همسر
  • الهام Altobelli بود که Gianna بسکتبال هم تیمی

"برایانت, دختر, ستاره فیلم سکسی, کثیف بود و آینده بازیکن در حق خود او" عضو ایستگاه KPCC/LAist گزارش. "او در بازی با لس آنجلس بانوی Mambas بود که مربی برایانت و بخشی از یک co-ed جوانان بسکتبال لیگ او ایجاد شده در همکاری با لس آنجلس پسران و دختران باشگاه. این تیم بازی می کند در برایانت Mamba آکادمی ورزشی در تاوزند اوکس, که در آن گروه بود به عنوان صبح روز یکشنبه برای مسابقات است."

دفتر لس آنجلس اداره پزشکی قانونی-پزشکی قانونی می گوید: از آن خواهد شد به روز رسانی با اطلاعات بیشتر آن را به عنوان تایید هویت و اطلاع نزدیک ترین خویشاوندان.

بررسی

محققان را مجبور به مقابله با ناهموار و مرتفع زمین: لس آنجلس آتش رئیس Daryl اسبی "گفت: آن زمان حدود نه دقیقه برای آتش نشانان به پیاده روی بسیار شیب دار و زمین به سایت" KPCC/LAist گزارش اضافه کرد که بیشتر firefighers شد کاهش به صحنه از یک کلانتر هلیکوپتر.

NTSB عضو جنیفر Homendy می گوید: یک تیم از 18 نفر را بررسی سقوط. و در حالی که آب و هوای بد است و بارها و بارها ذکر شده است به عنوان یک علت بالقوه این تیم را به نگاه های متعدد عوامل بالقوه. در یک کنفرانس خبری یکشنبه شب Homendy ذکر شده محققان' مناطق از تجربه و تخصص: "عملیات انسانی و عملکرد airworthiness سازه و نیروگاه."

Homendy اضافه شده است که او تیم را نیز به دنبال خلبان تاریخچه همراه با هلیکوپتر تعمیر و نگهداری سوابق و پرونده های مربوط به این هواپیما را مالک و اپراتور.

یکی NTSB عضو هیات رسیده محل سقوط در یکشنبه; بقیه تیم وارد در کالیفرنیا اواخر روز شنبه برگزار شد و سازمانی جلسه صبح روز دوشنبه به آماده شدن برای این مجموعه پرس و جو.

زمانی که Homendy پرسیده شد که آیا هلیکوپتر Sikorsky یک "جعبه سیاه" ضبط پرواز او گفت که تیم او کار خواهد کرد برای تعیین اینکه آیا آن را ندارد.

پرواز

هلیکوپتر در زمان خاموش در زمان خاموش از جان وین در فرودگاه در اورنج کانتی; مقصد آن بود برایانت Mamba آکادمی ورزشی در Newbury Park. این هواپیما عازم شمال غربی بیش از Los Angeles, اما آن را به عنوان پرواز در غرب پاسادنا و جنوب Burbank آن را دور چندین بار بیش از گلندیل پس از کنترل ترافیک هوایی خواسته هلیکوپتر خلبان برای برگزاری در محل به طور موقت به عنوان مانور هواپیما به زمین در نزدیکی فرودگاه.

YouTube

با توجه به گزارش خلبان شد Ara جورج Zobayan. FAA پایگاه داده لیست او را به عنوان یک ابزار امتیاز تجاری خلبان مجاز به پرواز هلیکوپتر. علاوه بر این او هر دو یک هلیکوپتر پرواز و زمین مربی.

هلیکوپتر در نهایت در ادامه در northwesterly جهت و سپس تبدیل جنوبی; به زودی پس از آن سقوط در کوه ها در نزدیکی اسلام آباد.

در پرواز لحظات پایانی هلیکوپتر پرواز بین 120 و 160 گره. این هواپیما پس از آن شروع به پرواز سریع تر و نزولی بسیار سریع – بیش از 5000 فوت در دقیقه. پرواز آخرین اطلاعات دریافت شده از هلیکوپتر بود در 9:45 صبح – 39-چند دقیقه پس از آن در زمان خاموش.

تصادف صورت گرفت در یک صبح بد آب و هوا در جنوب کالیفرنیا با پایین ابرها و مه گزارش شده در این منطقه است.

"خلبان در دستور مسئول است برای تعیین اینکه آیا آن را بی خطر است برای پرواز در زمان و شرایط آب و هوا انتظار می رود" گفت: Ian گرگور امور عمومی مدیر برای اداره هوانوردی فدرال را اقیانوسیه را بدست آورد.

هلیکوپتر

Sikorsky S-76B هلیکوپتر برایانت گروه پرواز در ساخته شده بود در سال 1991. آن را در ابتدا متعلق به ایالت ایلینویز – اما دولت به حراج گذاشته و آن را در تابستان 2015 برای $515,161.

پیشنهاد برنده آمد از یک کاربر به نام "Jimbagge1" – و جیم Bagge است که یک مدیر اجرایی در جزیره بیان برگزاری Corp یک شرکت کالیفرنیا که دارای ثبت نام برای هلیکوپتر: N72EX.

"هواپیما بازرسی باید سالانه یا هر 100 ساعت پرواز هر کدام که می آید برای اولین بار" FAA گرگور گفت. "علاوه بر این برخی از قطعات باید تعویض شود و یا بازرسی و نگهداری در فواصل زمانی خاص. تعمیر و نگهداری سوابق متعلق به این هواپیما مالک که باید آنها را در دسترس به FAA برای بازرسی بنا به درخواست. FAA به نظر می رسد در هواپیما تعمیر و نگهداری تاریخ به عنوان بخشی از هر حادثه و بررسی است."

NPR راسل D. Lewis کمک به این گزارش.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن