چه 2020 انتخابات است همه چیز در مورد

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت می رسد در یک کمپین تجمع در دریک دانشگاه در Des Moines, آیووا, ای

توسط MINERALNEWS در 13 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت می رسد در یک کمپین تجمع در دریک دانشگاه در Des Moines, آیووا, این هفته است. چارلی Neibergall/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلی Neibergall/AP

بیش از هر چیز این انتخابات است که در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

برای بسیاری از وقت رئیس جمهور در حال اجرا برای انتخاب مجدد تصویب رتبه بندی واقعا مهم است. با مغلوب ساختن پیشی جستن مختلفی وجود دارد قابل توجه راه برای نگاهی به این اعداد. او در طول تاریخ منفور ترین محبوب وقت تا کنون به ایستادگی برای انتخابات مجدد.

او بسیار قفل شده است-در پایگاه با آسمان بالا تصویب در حزب خود. اما کسانی که به شدت رد تهمت تعداد کسانی که به شدت تایید کند. به همین ترتیب هیچ مدرن جمهور تا به حال چنین تعداد زیاد افرادی که می گویند آنها قطعا رای در برابر او برای انتخاب مجدد.

فوق العاده ای وجود دارد که شدت انگیزه تهمت حامیان و مخالفان است. با وجود مزایای بسیاری او (که بعدا بیشتر...) او ناتوان از چسبیدن به یک پیام است که نکات برجسته آن منافع. برای هر صدای جیر جیر در مورد اقتصاد دیگری وجود دارد که بر میدارد یک مبارزه با یک ستاره فیلم یا عکس چیزی توهین آمیز است. مغلوب ساختن پیشی جستن باقی مانده ضربه و undisciplined — چیزی که او فکر می کند با این نسخهها کار بزرگ برای او حتی اگر بسیاری از جمهوری خواهان (خصوصی) اختلاف نظر دارند.

تهمت نیز برخوردار خاص ساختاری مزایای شروع با کالج انتخاباتی است. او موفق به دریافت 3 میلیون آرا کمتر از هیلاری کلینتون در سال 2016 و تنها موفق به کسب 46 درصد از رای محبوب درصد کوچکتر از آنچه که میت رامنی دریافت کرد که او را از دست داد به باراک اوباما در سال 2012.

اما امریکا میدارد رئیس جمهور در یک دولت توسط دولت winner-take-all سیستم و مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان موثر تر توزیع شده در میان میدان نبرد متحده از دموکراتها. پس چگونه از یک مزیت می کند و او را از رفتن به 2020? یک راه برای فکر کردن در مورد آن است که تهمت می تواند از دست دادن میشیگان و پنسیلوانیا اما هنوز هم پیروزی با برگزاری به تمام کشورهای دیگر او برنده در سال 2016.

برخی تخمین می گویند او می تواند از دست دادن محبوب رای به عنوان بسیاری از 5 میلیون رای و هنوز هم برنده کالج انتخاباتی است.

همچنین تهمت است استفاده از تصدی. وجود دارد که تنها دو رئیس جمهور وقت برای از دست دادن در 30 سال گذشته: George H. W. Bush و جیمی کارتر — و آنها در مواجهه با رکود اقتصادی و بحران گروگانگیری بود. تمام ابزار ریاست جمهوری در مغلوب ساختن پیشی جستن از جمله یک شروع زود هنگام در جمع آوری اعانه و او دستورات قلدر منبر و غالب پوشش اخبار — شبیه هیچ دیگر رئیس جمهور است.

دموکراتها انتخاب

در حالی که دموکرات ها ممکن است امید که تهمت آنقدر منفور است که یک ساندویچ ژامبون می تواند ضرب و شتم او در این مورد نیست. دموکراتها برای انتخاب یک نامزد مسائل به دلیل انتخابات است و نه فقط یک همه پرسی در وقت; آن را در یک فایل باینری انتخاب بین دو نامزد.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگران که می خواهید او را دوباره انتخاب (خارجی و داخلی) خواهد شد قرار دادن فوق العاده ای زمان و میلیاردها دلار به اهریمنی دموکراتیک نامزد. و رئیس جمهور را تشویق می کند این تلاش ها از جمله خود باز تماس برای اوکراین و چین برای بررسی جو بایدن.

در این سال با وجود دموکراتها قریب به اتفاق شور و شوق برای شکست دادن تهمت, هیچ نامزد حزب دموکرات در حال حاضر در حال اجرا به نظر می رسد با شدت بهم زدن غوطه دادن در برابر او. و همین دموکراتیک اولیه مسابقه است تا بی قراری. این ضعف از نامزدهای دموکرات که تهمت می توانید بهره برداری در حال حاضر به خوبی شناخته شده است: از وارن ادعای بومی آمریکایی اصل و نسب و ساندرز " سوسیالیسم به بایدن سن (و بله اوکراین) و Buttigieg را بی تجربگی.

تهمت به دیگران مگا به صرف اما اغلب نادیده گرفته است که مقدار نامزدهای دموکرات مطرح کرده اند به عنوان یک گروه بود و دو بار به عنوان بسیاری به عنوان برگ برنده مطرح شده در سه ماهه گذشته است. که نشان می دهد چقدر مردمی شور و شوق دموکرات ها می توانید شیر را به اگر و زمانی که آنها متحد کردن پشت سر یک نامزد. در این سال وجود دارد نادر امکان که رقیب نخواهد بود outspent توسط یک وقت. دلیل دیگری که ممکن است مورد این سال است مایک بلومبرگ.

حتی اگر او بعید است برای تبدیل شدن به نامزد سابق شهر نیویورک شهردار می گوید او را به صرف 1 میلیارد دلار به شکست مغلوب ساختن پیشی جستن حتی اگر نامزد یک جناح چپ نامزد مانند ساندرز یا وارن.

اقتصاد و سرمایه داری

هر انتخابات ریاست جمهوری حول محور این سوال ساده است: شما بهتر است در حال حاضر از شما چهار سال پیش ؟ برای بسیاری از افراد — حداقل از نظر اقتصاد — پاسخ این است که بله. بیکاری همچنان به تیک تیک کردن چند سال گذشته و بازار سهام پررونق است. تولید ناخالص داخلی رشد نیست چه تهمت می خواستم اما ترس از رکود اقتصادی را محقق نمی شود. و قابل توجه دستمزدها افزایش یافته است سریع تر برای کارگران کم درآمد پس از 2018 نسبت به دیگران است.

یکی از غیر معمول عامل از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری است که خود را تایید کرده است و نه ردیابی با اقتصاد در همان راه آن را برای دیگر روسای جمهور است. اما آن باقی مانده تهمت بزرگترین قدرت و دموکرات' بزرگترین چالش است.

این احتمال وجود دارد دموکرات ها را بر روی اینکه چگونه اقتصاد باید به طور گسترده تر به اشتراک گذاشته رفاه و بهتر اقتصادی و تحرک و مانند آن استفاده می شود به انجام. و آنها را بالا می برد مسائل ساختاری. اقتصادی و نابرابری افراطی هستند. بالای 1% دارای تقریبا به همان اندازه ثروت به عنوان طبقه متوسط و بالای طبقه متوسط ترکیب شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن سیاهی تاریخی کم نرخ بیکاری برای اسپانیایی ها و آمریکایی های آفریقایی تبار, اما نژادی شکاف ثروت گسترش یافته برای چند دهه. و پایه هزینه های ليزينگ اقلام مانند دانشگاه, بهداشت و درمان, مسکن و بازنشستگی همچنان به افزایش است. دموکرات ها را به تمرکز بر روی خانواده های طبقه متوسط' نگرانی در مورد آینده — حتی اگر همه چیز به نظر می رسد خوب در حال حاضر برای بسیاری از. در واقع تعداد فزاینده ای از افراد دیگر بر این باورند در رویای آمریکایی: کار سخت با قوانین بازی و بچه های خود را می توانید انجام دهید بهتر از شما انجام داد.

مغلوب ساختن پیشی جستن را که ضد دموکرات سوسیالیست خواهد شد که افزایش مالیات. که استدلال قوی تر خواهد بود اگر ساندرز — اعتراف دموکراتیک سوسیالیستی است — دموکراتیک نامزد. او خلاصه تا اقتصادی خود هویت در اکتبر 2019: "تفاوت وجود دارد بین الیزابت [وارن] و خودم. الیزابت ... گفته است که او یک سرمایهدار از طریق استخوان های او را. من نیستم."

سوسیالیسم روشن معنایی منفی به بسیاری از رای دهندگان خواهان استفاده از "سوسیالیسم" به عنوان یک کلمه کثیف, اما آن را در میان رای دهندگان جوان — قلب ساندرز' پایه در حزب دموکرات است.

هنوز این بحث است که اتفاق می افتد در زمانی که اعتماد در موسسات عمومی و خصوصی باقی می ماند در زیر زمین. پس از آن یک چالش برای دموکراتها استدلال که دولت بسیار بزرگتر نقش مهمی در اقتصاد یک چیز خوب است.

فرهنگ جنگ

ممکن است این خواهد بود که یک "آن را اقتصاد احمق" انتخابات اما "این فرهنگ احمقانه" انتخابات است.

با وجود لاف زدن در اقتصاد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرهنگ جنگجو در قلب و قصد دارد به اجرای یکی دیگر از ما در برابر آنها کمپین تشدید شکایت در میان پایگاه خود را در برابر سواحل شرق لیبرال نخبگان رسانه ها, مهاجران و زانو سیاه و ورزشکاران است.

برای بسیاری از هواداران خود — کشاورزان سفید پروتستان های انجیلی غیر کالج روستایی رای دهندگان به عنوان مثال — اقتصاد طول می کشد یک صندلی عقب به مسائل فرهنگی تهمت قهرمانان از جمله مهاجرت, سقط جنین, مدرسه نماز و تفنگ حقوق.

برای بسیاری از جمهوری خواهان تعداد محافظه کار قضات مغلوب ساختن پیشی جستن است نامزد — و میچ مک کانل تحت فشار قرار دادند تا از طریق مجلس سنا — این است که یک کلید موفقیت دولت. بنابراین این مراحل را برای محدود کردن مهاجرت در مرز جنوبی کاهش اسکان مجدد پناهندگان و تصویب محدودیت های مسافرتی از تعداد فزاینده ای از کشورها است.

مغلوب ساختن پیشی جستن مطمئنا در ادامه به آموزش خود را به خشم در رسانه های خبری به عنوان به خوبی. این باقی می ماند یک صف آرایی علت برای پایگاه خود را.

که نشان می دهد تا

هر انتخابات تعیین شده است که می رود به پای صندوق های رای. این شکل از رای دهندگان سخت تر است برای تشخیص از همیشه چرا که این احتمال وجود دارد ما را ببینید در طول تاریخ تعداد زیادی از رای دهندگان. دموکرات امیدوارم که آن را مانند 2018, هنگامی که مردم در انتخابات رسید در میان دموکراتیک متمایل گروه: Latinos جوان رای دهندگان و به خصوص دانشگاه, تحصیل زنان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن از سوی دیگر شمارش است که قادر به خارج کردن بسیاری از خود هسته رای دهندگان — سفید طبقه کارگر — که نشان نمی دهد تا در سال 2016. او با استفاده از کمپین گسترده دستگاه ها از جمله رسانه های اجتماعی آنها را شناسایی کنید و سعی کنید برای متقاعد کردن آنها به نوبه خود. وجود شک و تردید است که باراک اوباما می تواند فایل های فاسد مشارکت مردم در میان بخش های کلیدی از پایگاه خود را زمانی که او برای انتخاب مجدد اما مردم در انتخابات رای برای رای دهندگان افزایش یافته و از سال 2008 به 2012. و از آنجا که به طور کلی میزان مشارکت رای در سال 2016 حدود 60 درصد هر دو طرف باید بیشتر رای دهندگان بالقوه به ضربه بزنید.

همچنین در حالی که رای دهندگان همچنان به جوان براونر و بیشتر زنان بسیاری از کسانی که رای دهندگان در زندگی اشتباه متحده به عنوان دور به عنوان دموکراتیک امیدوار است در برنده شدن در رفتن. به عبارت دیگر مهم نیست که به همان اندازه اگر وجود دارد یک افزایش در میزان مشارکت در کالیفرنیا و نیویورک (دو کشور که در آن هیلاری کلینتون کردم یک پنجم از همه از آرا); آن مسائل که نشان می دهد تا در میشیگان و پنسیلوانیا و ویسکانسین. در میشیگان و پنسیلوانیا, white, working-class رای دهندگان را تا 56 درصد از رای دهندگان واجد شرایط در ویسکانسین آن 61 درصد.

و همین دلیل است که دموکرات ها در حال صرف انرژی بسیار زیادی بر رای دهندگان ثبت نام درایو و در مبارزه با سرکوب رای دهندگان تلاش های جمهوری خواهان. رای دسترسی به یک اولویت برای دموکرات ها. آن را جزو اولین اولویت های آنها متمرکز در زمانی که آنها در زمان بیش از اکثریت در مجلس در 2019.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب