چه Newsom اشاره نمی: واقعا به آدرس بی خانمانی در کالیفرنیا افزایش مالیات اجتناب ناپذیر است

خوب من منتظر شنیدن در مورد افزایش مالیات که مورد نیاز خواهد بود به پرداخت هزینه برای رژیم صهیونیستی است. گاوین

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

خوب من منتظر شنیدن در مورد افزایش مالیات که مورد نیاز خواهد بود به پرداخت هزینه برای رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را طرح بلند پروازانه برای حل بی خانمانی.

یک افزایش مالیات اجتناب ناپذیر است اما T-کلمه بود و آشکارا از دست رفته از Newsom غالبا تحسین دولت از دولت نشانی در روز چهارشنبه به یک جلسه مشترک مجلس قانونگذاری کالیفرنیا است که شدیدا کنترل شده توسط همکار دموکرات.

نه این که مالیات افزایش نمی توان توجیه برای درمان چه Newsom به درستی به نام "رسوایی" در ثروتمندترین دولت از ثروتمندترین ملت است. اما بستگی دارد که اطلاعات — در مورد کسانی که مشمول مالیات می شود و چگونه این پول صرف شده است و احتمالا نیاز به توجه ویژه حمایت رای گیری ابتکار عمل.

برای مقننه به محل اندازه گیری در این ماه نوامبر رای گیری و یا به منظور بالا بردن مالیات خود را در آن نیاز به دو سوم رای اکثریت. و که به احتمال زیاد اتفاق می افتد به خصوص در انتخابات سال است.

تبلیغات

"وجود دارد 1.6 میلیون کمتر کالیفرنیا در فقر زندگی می کنند امروز از در سال 2011" Newsom گفت: "اما هیچ مقدار از پیشرفت می استتار مهلک ترین بحران در میان ما نهایی جلوه ای از فقر و فریاد برای جلب توجه ما: بی خانمانی....

"به عنوان کالیفرنیا ما غرور خودمان را در ما تزلزل حس شفقت و عدالت برای بشریت است. اما وجود دارد هیچ چیز دلسوز در مورد اجازه دادن به همکار کالیفرنیا به زندگی می کنند در خیابان ها نشسته اند در اتومبیل و یا موقت encampments."

فرماندار دریافت تشویق ایستاده با سلامتی برای آن خط.

"مشکل پافشاری کرده است در دهه های ناشی از عظیم شکست در سلامت روان ما سیستم و اتلاف سرمایه اجتماعی ما خالص ایمنی تشدید گسترش برابری درآمد و کالیفرنیا کمبود مسکن است.

تبلیغات

"حقیقت سخت است ما نادیده گرفته مشکل است."

و Newsom رفت و در مثل است که برای چند صد عبارت redundantly خواندن مشکل و سرزنش از همه برای جلوگیری چشمان خود را — و یا حداقل تلاش برای.

سپس به سخنرانی او در جمع مبهم اشاره به مالیات:

"عمومی دهکدهای از دست داد صبر و شکیبایی شما باید همه از دست رفته صبر و من از دست, صبر," او گفت:. "به معکوس دهه غفلت و به نوبه خود در اطراف این بحران ریشه دار ما همچنین نیاز به رفتن به بیش از یک بار کمک های مالی. ما باید به طور قابل توجهی پایدار درآمد. حقیقت آن است. من می دانم این است که همیشه سخت ترین چیز....

"من تعهد به کار از نزدیک با شما برای شناسایی این درآمد در حال انجام به ارائه امن تر, تمیز کننده, خیابان جوامع ما سزاوار است. از آن زمان به جمع اوری اراده سیاسی برای پاسخگویی به لحظه. مردم کالیفرنیا خواستار پررنگ دائمی راه حل....

"به منظور به کار انجام می شود ما باید برای مطابقت با این پول جدید با الزام قانونی برای رسیدگی به این بحران سر در [در حالی که] نیاز است که ما بودجه جدید نیست جایگزین موجود صرف اما ایجاد راه حل های جدید."

بررسی کد کلمات کلیدی: "پایدار درآمد" "مداوم درآمد" "پول جدید" که "نیست جایگزین موجود صرف." که یک میدان راه املا T-A-X.

وجود دارد هیچ راهی برای به دست آوردن پول جدید که در حال انجام نیست و جایگزین های موجود و هزینه های بدون افزایش مالیات.

تبلیغات

من نمی می توانید ببینید و فرماندار و نماینده مجلس افزایش مالیات بر همگان به خصوص طبقه متوسط است. وجود دارد صحبت از دوباره کوبیدن میلیون دلار بگیر که در حال حاضر پرداخت تا کنون بالاترین درآمد دولت نرخ مالیات در کشور: 13.3%. سلام خوب فکر کردن. درایو بیشتر کار تولید خارج از دولت است.

بی خانمانی مشکل همه است. و اگر مالیات های بالاتر مورد نیاز — و شاید آنها هستند اما هنوز به اثبات رساند — پس از آن همه ما باید برای آن پرداخت. هدف غنی بزدلانه است.

مجلس میگوئل سانتیاگو (D-لس آنجلس) قصد دارد به معرفی قانونی که اختصاص 2 میلیارد دلار در سال برای مبارزه با بی خانمانی. اما او نمی شناسایی شده پول منبع.

در ضمن تاپیک رو به رشد نقد در کنگره در مورد چگونه پول خرج شده برای مبارزه با بی خانمانی و آن را در آینده به طور عمده از جمهوری خواهان.

دموکرات مجلس دیوید چیو از سان فرانسیسکو در این هفته حمایت از یک نگاه سخت در بی خانمانی صرف.

"هیچ کس امروز می توانید به من بگویید چقدر پول صرف بودن در بی خانمانی در کالیفرنیا در تمام سطوح" قانونگذار شکایت کرده است.

مجمع سخنران آنتونی رندن (D-لکوود) گزارش روز شنبه که "ما در کنار 7 میلیارد دلار برای راه حل های مسکن در سال های اخیر است."

در این سال Newsom پیشنهاد کرده است هزینه های اضافی $750 میلیون به حرکت افراد بی خانمان به پناهگاه است. او همچنین درخواست برای نزدیک به 700 میلیون دلار برای گسترش خدمات بی خانمان در زیر, پزشکی, بهداشت و درمان برنامه برای فقرا است. که در بالای 1 میلیارد دلاری دولت در حال حاضر شده است به طور آهسته به آدرس بی خانمانی.

تبلیغات

اخیرا حزبی قانونی تحلیلگر انتقاد Newsom بودجه پیشنهاد بی خانمانی ادعا آن "می افتد کوتاه از تبیین یک استراتژی روشن."

که احتمالا چیزی بود که فرماندار دولت از دولت آدرس همه چیز در مورد.

"ما را کاهش می دهد بی خانمانی و خیابان به سرعت و انسانی از طریق اورژانس اقدامات" Newsom قول داد.

"ما خواهد بود لیزری-متمرکز شدن بیمار روانی را از چادر و به درمان است. ما خواهد شد ارائه کمک های مالی پایدار به نتایج پایدار. ما را به مقابله با underproduction مسکن مقرون به صرفه. و ما همه از این با پاسخگویی واقعی و عواقب واقعی."

و آنها را جمع آوری مالیات. اما که نمی شد گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن