آنچه در آن معنی است که اگر آلبرتا جیسون کنی را دور می زند بهداشت و درمان کانادا در COVID-19

ادمونتون—جیسون کنی می تواند در حال ظهور به عنوان سریع اقدام رهبر آلبرتا نیاز در زمان بحران و یا معادل آن به عن

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399

ادمونتون—جیسون کنی می تواند در حال ظهور به عنوان سریع اقدام رهبر آلبرتا نیاز در زمان بحران و یا معادل آن به عنوان یک عامل هرج و مرج در مرحله ملی با کشور کانادا در مقابله با یک بیماری همه گیر.

این بستگی دارد که شما بخواهید.

این هفته آلبرتا برتر انتقاد بهداشت و درمان کانادا و گفت: استان نمی خواهد صبر کنید برای دولت فدرال به تصویب ظاهر معتبر آزمایش واکسن و دارو.

کنی گفت: CBC را Vassy Kapelos روز دوشنبه او نمی خواهد "منتظر بهداشت و درمان کانادا به بازی گرفتن" با دیگر "همکار" حوزه های قضایی مانند اتحادیه اروپا یا ایالات متحده است.

او گفت: دولت فدرال در بخش بهداشت و درمان شده است و کشیدن آن در COVID-19 و این کشور را به رئیس بهداشت عمومی افسر قبلا parroted "صحبت" از دولت چین.

به عنوان یک نتیجه, کنی گفت, او به دور زدن بهداشت و درمان کانادا به نگاه تایید نشده آزمایش واکسن و داروهای که تایید شده اند در کشورهای دیگر.

برتر ذکر شده هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا دارو تبلیغ توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با وجود که هنوز در حال اثبات نشده علیه COVID-19 که فقط شروع به رفتن را از طریق آزمایش های بالینی در آلبرتا از طریق دانشگاه کلگری پشتیبانی شده توسط Alberta خدمات بهداشتی و دولت فدرال است.

"جهت من داده اند مقامات ما این است که اگر ما می بینیم بسیار معتبر تنظیم کننده داروها در یک همکار قضایی مانند اتحادیه اروپا و استرالیا و یا در ایالات متحده است که به تصویب یک آزمون و یا یک واکسن یا دارو ما باید دنبال آن" کنی گفت: CBC.

لوئیس هوگو Francescutti یک استاد سلامت عمومی در دانشگاه آلبرتا گفت که آقای کنی نارضایتی با بوروکراسی فدرال ممکن است پایه ای که در حال حاضر زمان برای آنها را به ارمغان بیاورد.

کنی می تواند در معرفی "هرج و مرج" به سیستم باید حرکت خود را در هموار کردن راه برای دیگر حوزه های قضایی در کشور به دنبال آزمون خود را و داروهای Francescutti گفت.

"اگر 10 premiers و سه ارضی رهبران تصمیم می گیرید که آنها در حال رفتن به شروع به تنظیم استانداردهای خود را برای آزمایش و واکسن ها و روش های خود در استان ها و مناطق و سپس شما می توانید ببینید که چگونه به راحتی عمومی است که به اشتباه گرفته است."

کانادا نیز متفاوت از انگلستان یا استرالیا. Francescutti گفت: کشور-اجتماعی, اقتصادی, سیاسی, مالی و نیازهای بهداشتی مجزا هستند و این تصمیمات در طول همه گیر باید از طریق کانادا لنز.

وجود دارد خطر درگیر با آوردن تایید نشده تست و یا مواد مخدر به کانادا, او گفت:.

"ما در میانه یک بحران" او گفت:. "در حال حاضر بهترین زمان را امتحان کنید و شروع به معرفی راه های جدید برای انجام چیزهایی است که می تواند عواقب بسیار شدید اگر شما آنها را انجام دهد به درستی — که آیا آن را یک آزمون است که به غلط نتیجه آن است که آیا یک واکسن است که عوارض جانبی آن است که آیا یک درمان است که دارای عوارض جانبی است."

"به همین دلیل ما باید فرآیندهای در سطح فدرال که دامپزشک این است."

در حالی که کنی تاکید کرد که بهداشت و درمان کانادا است که هنوز هم معتبر و به نام او کرده است به سوال برخی از تصمیم گیری های آن ساخته شده است به تاریخ.

او گفت که آن را در زمان بیش از حد طولانی برای این کشور به بستن مرزهای خود به مسافرت های بین المللی و رئیس بهداشت عمومی افسر دکتر ترزا تام بود به بد و مشاوره در آغاز شیوع بیماری است.

"این همان است که دکتر تام است که به ما می گوید که ما نباید نزدیک مرزهای ما به کشورهای با سطح بالایی از عفونت ... که در ژانویه تکرار شد صحبت کردن در نقاط خارج از (جمهوری خلق چین) در مورد هیچ شواهدی از انسان به انسان انتقال است."

لری ویلیامز یک سیاست استاد مطالعات از Mount Royal University, نام نخست وزیر انتقادات از تام "غیر قابل توضیح."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

ویلیامز گفت که در آن زمان در سراسر جهان جامعه علمی هنوز در تلاش برای کشف کردن که آیا انسان به انسان انتقال اتفاق می افتد.

وجود دارد مقدار زیادی از معتبر انتقادات در احترام به چین شفافیت و کانادا در پاسخ به همه گیر گفت: ویلیامز.

اما در این نقطه استان و دولت فدرال "باید با هم کار," او گفت:.

"(کانادایی ها) به نظر می رسد بسیار به مانند این واقعیت است که استان و دولت فدرال در حال کار با هم به سعی کنید برای پیدا کردن یک راه حل برای چیزی که بسیار ترسناک برای همه آنها را."

کنی می تواند با استفاده از پلت فرم خود را به برجسته کردن برخی از چیزهایی که Alberta شده است به یک رهبر در, از جمله تماس, ردیابی و تامین تجهیزات پزشکی, او گفت:.

در پاسخ به سوالات ارسال شده به آقای کنی با ستاره سخنگوی کریستین Myatt گفت که آلبرتا را نگاه مصوبات در کشورهای دیگر اما این است که "تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا یا نه برای استفاده خواهد بود ساخته شده توسط کارشناس مقامات بهداشتی — نه توسط سیاستمداران."

Myatt گفت: آلبرتا خریداری کرده بود دستگاه های تست از اسپارتان علوم زیستی, یک شرکت فناوری در انتاریو قبل از اینکه "غافلگیر" بهداشت کانادا تصویب تست روش دوشنبه.

صورتحساب به عنوان سریع-پاسخ تست دستگاه برای COVID-19 Ontario این هفته قرار داده و حدود یک میلیون در پس از سفارش دستگاه دستی است که تجزیه و تحلیل DNA تایید دریافت از دولت فدرال است. این کمک می کند تا به نتایج آزمون بدون نیاز به ارسال آنها را به گاهی دور آزمایشگاه.

"برتر اظهار داشت: بسیار واضح است که دیروز او اعتماد بهداشت کانادا و اعتبار خود را به عنوان یک سازمان در نظر مصوبات اما باید صبر برای آنها را به بازی با سوس گوجه فرنگی معتبر حوزه های قضایی مانند اتحادیه اروپا و ایالات متحده" Myatt گفت.

تام در پاسخ به برخی از بیان این انتقادات گفت: دولت فدرال است "کاوش هر خیابان از جمله آزمونهای مورد تایید کشورهای دیگر است."

"بهداشت و درمان کانادا دارای قوانین و مقررات موجود مربوط به فوری بهداشت عمومی نیاز دارد," او گفت:. "اگر برخی از درمان های تایید شده در ایالات متحده و یا در کشورهای اروپایی توسط خود تنظیم کننده, تنظیم کننده است که ما می دانیم که از استاندارد بالا وجود دارد مکانیسم واقعی را به آن راه حل ها با خیال راحت در."

با فایل های از کانادا را فشار دهید.

Kieran Leavitt


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب