چه آیووا به نظر می رسد پیش از قفقاز

بزرگنمایی این تصویر ادوارد کندی, 11, شهردار, از کلاس های خود در واوکی آیووا می پرسد دموکرات نامزد ری

توسط MINERALNEWS در 9 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

ادوارد کندی, 11, شهردار, از کلاس های خود در واوکی آیووا می پرسد دموکرات نامزد ریاست جمهوری پیت Buttigieg — شهردار سابق South Bend, Ind. — یک سوال در مورد تغییر آب و هوا در تاون هال در Winterset در Jan. 13. مایکل سامرا/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل سامرا/NPR

در آیووا رای دهندگان انتظار نامزدها برای رسیدن به آنها. خانه ها و کلیساها و مدارس به عنوان سالن های صمیمی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به ملاقات و خوش آمد می گوید با مردمی که می تواند یک تاثیر را در حرکت از مبارزات انتخاباتی خود را.

"ما انتظار داریم که به لرزش دست خود ما انتظار داریم که به آنها نگاه در چشم ما انتظار داریم که قادر به آنها را بپرسید به سوالات ما در مورد مراقبت از, می گوید:" راشل پین Caufield, یک استاد علوم سیاسی در دریک دانشگاه در Des Moines.

آیووا قفقاز هستند در روز دوشنبه — اولین مسابقه از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری و نامزدهای نهایی ساخت فشار در دولت است. (یک سنت شده است که مختل برای نامزدها چه کسانی هستند همچنین سناتور و موظف به رعایت رئیس جمهور تهمت را استیضاح محاکمه.)

در اینجا آنچه در آن به نظر می رسد و برای تلفن های موبایل مانند در میان رای دهندگان مشتاق و متعهد فعالان پیش از این رویداد بزرگ است.

ویدئو تولید شده توسط NPR مایکل سامرا.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن