"چه اتفاقی می افتد اگر من تا پایان در یک ونتیلاتور?' — پزشکان و پرستاران و بریس برای coronavirus یورش

به عنوان بيمارستان آماده شدن برای یک احتمالا قریب به اتفاق تعدادی از COVID-19 بیماران در هفته های آینده پزشکان

توسط MINERALNEWS در 1 فروردین 1399

به عنوان بيمارستان آماده شدن برای یک احتمالا قریب به اتفاق تعدادی از COVID-19 بیماران در هفته های آینده پزشکان و پرستاران در تمام ادارات هستند که به گفته آنها ممکن است برای شروع کار در اتاق های اورژانس و مراقبت های ویژه, واحد, یک بخشنامه است که با ارسال امواج شوک از طریق جامعه پزشکی است.

سلامت کارگران می گویند آنها در مورد توانایی خود را برای انجام وظایف آنها انجام نداده اند در چند دهه یا شاید همیشه به عنوان به خوبی به عنوان خود را برای سلامت و ایمنی است.

"اضطراب کتمان حقیقت است. من وحشت زده گفت:" یک فولاد پرستار در مرکز پزشکی کالیفرنیا اقیانوس آرام در سان فرانسیسکو. وجود یک بلندی کارکنان کمبود ناشی از COVID-19 می تواند به معنای یک کار استخر به توزیع مجدد پرستاران در بخش مراقبت های ويژه, او گفت:.

"هیچ فرد معقول و منطقی هرگز انتظار من برای انجام این کار در شرایط عادی" گفت: این که مانند دیگران مصاحبه برای این مقاله صحبت خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به صحبت با رسانه ها.

تبلیغات

اما انتظار می رود افزایش COVID-19 موارد مجبور است در بیمارستان رهبران به نظر تماس در تقویت کننده ها از تمام بخش های جیره دنده محافظ و توصیه به کارکنان خود به صحبت با خبرنگاران در مورد جان آماده سازی در جریان است.

پزشکان و پرستاران و دیگر کارگران بیمارستان می گویند سطح اضطراب خود را در حال افزایش است به عنوان آنها می شنویم نه فقط در مورد پزشکی کارگران در ایتالیا و چین در حال سقوط بیمار اما در حال حاضر تعداد بیشتری از ایالات متحده سلامت کارگران به عنوان به خوبی.

این هفته دو اتاق اورژانس و پزشکان یکی در واشنگتن و یکی در نیوجرسی با آلوده شدند coronavirus و بستری در بیمارستان در وضعیت بحرانی است. چندین بهداشت کارگران در سیاتل در حال حاضر یک کانون برای این ویروس کاهش یافته است بیمار مبتلا به این بیماری نیز هست. یک UC San Francisco, طب اورژانس دکتر گزارش این هفته که او COVID-19 و که او ممکن است آلوده به دیگران در حالی که در اخیر کنفرانس پزشکی.

پزشکی کارگران در طول این همه گیر, یک ترسناک و واقعی در حال ظهور است: کسانی که نمی قرارداد COVID-19 می تواند توزیع شود و برای مراقبت از بیماران که در نتیجه آنها را بیشتر به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به آلوده.

تبلیغات

"ما در حال رفتن به شروع به انداختن مثل مگس" گفت: یک پرستار در اورژانس درمانگاه در لس آنجلس که دیده است چندین نفر با COVID-10 علائم. "من یک مادر تنها هستم; من حمایت از پسر من از طریق کالج. من یک انتخاب نیست — من قصد دارم به کار می کنند."

به عنوان موارد شروع به کوه در ایالات متحده آمریکا سلامت کارگران می گویند آنها خالی از سکنه داستان از کشورهای دیگر که در آن COVID-19 مورد در حال حاضر منفجر شد.

در چین حدود 3,000 بهداشت و درمان کارگران تبدیل شده اند آلوده به ویروس و حداقل 22 فوت کرده اند. در ایتالیا در حال حاضر یک نقطه داغ برای این ویروس حدود 20 درصد از مراقبت های بهداشتی حرفه ای مشغول به کار در خط مقدم از شیوع تبدیل شده اند آلوده به COVID-19 با توجه به یک مطالعه.

"هر کس می داند که ما در حال رفتن به در سطح چین و ایتالیا در عرض یک یا دو هفته" گفت: یک دکتر در یک major L. A. بیمارستان. "وجود دارد یک حس اضطراب در میان متخصصان پزشکی به دلیل ما می بینیم که چگونه ضعیف آماده ایالات متحده است."

یکی از بخش های اورژانس و پزشکان بیمارستان بستری در ایالات متحده آمریکا است که در 40s خود را یک گروه سنی تصور می شود در کاهش خطر جدی عفونت است. در مضطرب مکالمات بسیاری از ارائه دهندگان خدمات را تا دکتر لی Wenliang این 34 ساله چینی پزشک که زنگ زد زنگ هشدار در مورد ویروس جدید و سپس تسلیم به آن است.

"آنچه من از شنیدن در مورد همکاران — پزشکان که کمتر از من که در حال مرگ هستند از این — این ترسناک است," گفت: دکتر نیک, علامت مهم مراقبت پزشک در سیاتل است که درمان COVID-19 بيمار.

مارک گفت او و همسرش که یک پزشک باید مورد بحث و بدترین حالات او گفت:.

"چه اتفاقی می افتد اگر من تا پایان در یک ونتیلاتور? چه هستند که ما می خواهم به انجام?" او گفت:. "ما دوستان که پزشکان — ما اساسا گفت:" اگر شما بچه ها مریض ما مراقبت از بچه ها و شما همان را انجام دهید برای ما."

تبلیغات

علامت ارسال شده به توییتر یک راهنمای به مدیریت به شدت بیمار COVID-19 بيمار شده است که به طور گسترده ای توزیع شده در میان پزشکان است. او در آن ایجاد شده برای پزشکان در تخصص های دیگر که او پیش بینی خواهد شد در نهایت خواسته می شود برای کمک به اتفاق در کشورهای دیگر است.

او اشاره کرد که لی که مشغول به کار در خط مقدم در ووهان چین شد چشم پزشک. در سیاتل کارکنان بیمارستان از اعضای در حال حاضر در حال زور زدن در زیر تعدادی از بیماران که در حال حاضر, او گفت:.

"که باعث می شود من عصبی به دلیل این است که یک ماراتن است نه یک با حداکثر سرعت دویدن," او گفت:. "اوج آن است به احتمال زیاد هفته دور اگر نه ماه به دور است."

در بیمارستان های دیگر متخصصان را دریافت نظرسنجی در مورد اینکه آیا آنها خواهد بود مایل به رهبری واحد مراقبت های ویژه بخش آنها کار نکرده و در دهه. "ساکنان می تواند کمک به راهنمای شما" یک بیمارستان ایمیل به یک گروه از جراحان خوانده شده هفته گذشته.

دکتر خوب Ghurabi ER, مدیر پزشکی در مرکز پزشکی UCLA در سانتا مونیکا گفت: بیمارستان تیم در حال آماده شدن برای افزایش COVID-19 بيمار در دیدار بیش از یک بار در روز به بحث نیروی انسانی نیاز دارد. در صورت نیاز پرستاران است که به طور معمول نمی درمان بیماران از جمله کسانی که تدریس یا کار در دولت می تواند خواسته می شود برای کمک به او گفت.

"من شده است از طریق بسیاری از حوادث" گفت: با استناد به زلزله نورتریج و سقوط بازار. "آنچه ما انجام می دهیم در حال حاضر راه بیش از آن روزها تا آنجا که آماده سازی کار سخت را به مطمئن شوید که ما آماده هستیم."

این ایده که پزشکان از تمام تخصص نامیده خواهد شد برای کمک به حتی تبدیل شدن به یک شوخی البته یکی از تاریک در محافل پزشکی.

"ماندن در خانه اگر شما نمی خواهید به انتوبه توسط یک متخصص زنان" می خواند یک الگوی رفتاری به اشتراک گذاشته شده توسط ارائه دهندگان خدمات در توییتر. "ماندن در خانه اگر شما نمی خواهید یک جراح ارتوپدی درمان ذات الریه" می خواند دیگر.

تبلیغات

دکتر Folasade ممکن است یک متخصص گوارش در UCLA گفت که او در حال بررسی یادداشت ها و دفترچه راهنما از همکاران در مورد نحوه اجرای هواکش و مراقبت از بیماران در بخش های مراقبت ويژه فقط در صورتی که به آن می آید. "کسانی که کمی مروارید است که ما در حال قرار دادن در جیب ما" را گفت.

این ویروس در حال حاضر گرفته شده تلفات در سیستم بهداشت محلی. در کالیفرنیا حداقل 300 نفر از پرستاران و دیگر کارکنان بهداشتی در بیمارستان در کنار رودخانه سانتا رزا و L. A. فرستاده شده اند چرا که خانه از آینده در تماس با COVID-19 بيمار.

چنین furloughs کاهش چگونه بسیاری از مردم در یک بیمارستان می تواند به درمان یک مشکل عمده در طول یک بیماری همه گیر. بنابراین مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به تازگی تغییر دستورالعمل آن به طوری که برخی از سلامت کارگران که تحت درمان COVID-19 بيمار می توانید کار را ادامه دهید تا زمانی که آنها شروع به نشان دادن علائم این بیماری است.

"ما نیاز بدن. آن را که ساده گفت:" اورژانس پرستار در منطقه خلیج است.

پرستار گفت: او آخر هفته را در کنار یک دکتر که پس از آزمایش مثبت برای COVID-19. در هر بیمارستان, سیاست, پرستار را به بازگشت به کار برای مراقبت از بیماران و نه قرنطینه در خانه مگر اینکه او ایجاد علائم با وجود این واقعیت که این ویروس منتقل می شود قبل از علائم ظاهر می شود.

که مجدانه شستن دست های خود و پوشیدن دنده محافظ, اما او در تعامل با بیماران آسیب پذیر مانند 90 ساله که با یک دنده شکستگی. سالمندان مرد ندارد هر گونه نشانه ای از COVID-19 — هنوز. "این است که در پشت ذهن من آن را در مقابل آن در سمت راست مسافر صندلی."

یک پزشک در یک major L. A. بیمارستان گفت: او آغاز شده به اردوی وقتی او به خانه پرتاب او لباس در لباس های شسته شده و پرش در حمام برای جلوگیری از آلوده خانه اش و یا آلوده کردن شریک زندگی خود را. یکی دیگر گفت: همسر او باعث می شود او خود را ترک مالش در گاراژ. برخی از کارکنان' پدر و مادر خود را به نام بچه های کارفرمایان به سوال در مورد اقدامات احتیاطی.

"من صحبت چند بچه کردن لبه," دکتر گفت: James Keany یک پزشک ER در پراویدنس ماموریت بیمارستان در میشن ویجو.

کارگران ترس تشدید کمبود دنده محافظ آنها می گویند. یک پرستار در اتاق اورژانس گفت: همکاران او تا به حال شروع به تشکیل پرونده درخواست به فدرال اداره ايمنی و بهداشت شغلی پس از مدیران بیمارستان نام خود را به نگرانی های ایمنی "هیجان شدید یا هیستری."

"بیمارستان من برای کار است که در حال حاضر در خارج از N-95 ماسک و آن را یک "شانس دشوار' نوع از وضعیت," او گفت:. ضمنا "از مدیران بیمارستان در حال کار از خانه."

هنوز هم برای بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از بیم و هراس در اطراف همه گیر به نظر می رسد مخلوط با یک تماس به وظیفه. برخی از پزشکان داوطلب شده اند به کار خط مقدم از دیدن جوانان خود را به عنوان یک مزیت است.

"ما در حال استفاده از بسیاری از جنگ استعاره" گفت: طب داخلی پزشک در عمده L. A. بیمارستان. "بسیاری از ما متوجه می شوند این است که به لحظه ای تعیین کننده در تاریخ پزشکی برای نسل ما."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن