آیا پدر و مادر انجام می دهند برای مراقبت از کودک? در اینجا 3 گزینه (با Trade-Offs)

بزرگنمایی این تصویر SDI محصولات/گتی ایماژ کرک Gallegos یک به چهار. او با این نسخهها کار ساخت و

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399
A man participates in a video call while his children play in the next room.
بزرگنمایی این تصویر
SDI محصولات/گتی ایماژ

کرک Gallegos یک به چهار. او با این نسخهها کار ساخت و ساز در برستو, کالیفرنیا. احتیاط کارتر یک مادر تنها یکی است. او رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

هر دو از آنها را به اشتراک همان مشکل با ده ها میلیون ها نفر از پدر و مادر دیگر در سراسر کشور: خود را به مدارس دولتی نیست عامل تمام وقت در شخص این سقوط. و بقیه از کودک مراقبت از سیستم است که تا به حال کشیده شده است حتی قبل از همه گیر است خود را تحت فشار.

مراقبت از کودکان بخش شامل بخشی از کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیر انتفاعی پشتیبانی شده توسط یک درهم آمیخته از یارانه های دولتی. مراکز و خانه مراقبت روز بیشتر و متعلق به اداره شده توسط زنان نامتناسب زنان از رنگ بسیاری از آنها زندگی می کنند در فقر دستمزد. مراقبت از کودکان در مراکز و پس از برنامه های مدرسه را از دست داده اند درآمد در طول خاموش شدن ناگهانی و به دلیل ایالتی و محلی کاهش بودجه و بسیاری از آنها مجبور شده اند به دلایل ایمنی. جمهوری خواهان پیشنهاد 15 میلیارد دلار برای مراقبت از کودک بخش در آخرین coronavirus بسته کمک; دموکرات ها به دنبال بیش از سه برابر آن است.

در این فاصله خانواده ها هستند که از چپ به بداهه نوازی. آنها نیاز به در نظر گرفتن نه تنها امنیت فرزندان خود را, اما همچنین علمی خود پیشرفت و رفاه خود پس از ماه از انزوا.

"من فکر می کنم پدر و مادر در حال تلاش برای انجام آنچه آنها باید انجام دهید برای زنده ماندن در این لحظه" خلاصه کارتر که یک محقق از نابرابری در آموزش و پرورش است.

پدر و مادر باید چند گزینه های مختلف اما هیچ یک از آنها بدون تجارت آف و آنها در دسترس نیست به همه خانواده ها به همان اندازه.

گزینه 1: گام به عقب از نیروی کار

اولین رفت و آمد مکرر برای والدین و به ویژه مادران است کار کمتر به مراقبت از فرزندان خود را. ما در یک بحران اشتغال به هر حال, اما, مراقبت, مسئولیت نگه داشتن برخی از والدین حتی از دنبال کار. یک بررسی اخیر از مرکز سیاست دو حزبی در بر داشت که 55 درصد از اسپانیایی و 44 درصد از پدر و مادر سیاه در بیمه بیکاری برنامه ریزی شد یا نه قبول یک پیشنهاد برای بازگشت به کار با توجه به مراقبت نیاز دارد.

گالگوس کارگر ساختمانی تا زمانی که به تازگی به حقه بازی شکار کار با در نظر گرفتن مراقبت از خود را که در محدوده سنی 1 تا 10. "من می خواهم آنها را با من [مصاحبه] یا [جستجو] آنلاین. من نمی خواهم به استفاده از مراقبت روز و مگر من واقعا واقعا واقعا نیاز به."

برای کسانی که نسبت امتیاز به کار از خانه وجود دارد زیرکانه تلفات در بهره وری و رفاه به خصوص برای مادران است. بسیاری از آنها تقسیم برنامه خود را زود بیدار شدن و ماندن تا دیر به محل کار در حالی که بچه ها خواب. کارتر به نقل از یک تجزیه و تحلیل از خود او زمینه آموزش عالی نشان می دهد که در سراسر رشته های نر دانشمندان در حال تولید نسبتا کار بیشتر از همتایان زن بیشتر از قبل این بیماری همه گیر.

حتی به عنوان او تلاش برای تغییر سیاست های خود را به مطمئن شوید که خود استادان و کارکنان و دانش آموزان که مراقبان نیست جریمه برای عقب مانده تحقیقات و نشر تحت این شرایط کارتر ابراز تاسف خود را از دست دادن "متمرکز شده ، "این واقعا سخت است برای نوشتن. من امیدوار بودم برای گرفتن یک پروژه جدید زمین در تابستان امسال است."

گزینه 2: در صفحه اصلی مراقبت روز

برای کودکان در سن مدرسه که لازم نیست یک عضو خانواده به تماشای آنها را به صورت رایگان گروه سازمان یافته مراقبت از کودک و afterschool برنامه های رایج ترین گزینه با توجه به سیاست های اخیر تجزیه و تحلیل توسط موسسه شهری. اما همه گیر است و تعطیل بسیاری از کسانی که به عنوان به خوبی به این دلیل که گروه با اندازه بیش از حد بزرگ برای اجتماعی فاصله و cohorting و یا اینکه آنها را از دست داده ایم دسترسی به ساختمان مدرسه و یا هر دو. است که برگ های بعدی محبوب ترین گزینه: در خانه مراقبت روز. قبل از همه گیر این محله کوچک کسب و کار در زمان مراقبت از 7 میلیون کودک از جمله حدود 30 درصد از نوزادان و کودکان نوپا, با توجه به سازمان های غیر انتفاعی خانه رشد کرده است. در سراسر کشور تقریبا تمام ارائه دهندگان این زنان هستند و تقریبا نیمی از آنها زنان از رنگ.

در خانه مراقبت از مقرون به صرفه ترین گزینه برای بسیاری از خانواده ها بیش از حد — به طور متوسط حدود 300 دلار یک هفته تا 11 یا 12 ساعت در روز بسته به محل و سن کودکان. هزینه های تمایل به پایین تر اگر شما واجد شرایط برای یارانه.

به دلیل اندازه آنها در این خانه روز به مراقبت کمتری دارند مجوز مورد نیاز است. و کارشناسان صنعت گفت: کمتر انسانی و سربار معنی است که زنانی که اجرای خود را بر اساس صفحه اصلی مراقبت روز می توانید پول بیشتری از آنها می توانید در یک مرکز مستقل.

"این چشم انداز بلند مدت شرکت ما این است که برای به دست آوردن بیشتر مردم به واقع شروع به خانه خود را مهد کودک می گوید:" جسیکا چانگ مدیر عامل شرکت WeeCare. WeeCare یک پلت فرم است که کار می کند به نوعی مانند یک Lyft, در خانه, مراقبت روز ساخت هزاران نفر از این کسب و کار جستجو و کمک به سربار مانند بازاریابی و صدور صورت حساب.

چانگ و کریس بنت از Wonderschool مشابه پلت فرم هر دو استدلال می کنند این است که یک مدل است که به اندازه کافی زیرک به طور بالقوه در مقیاس بالا به دیدار ناگهانی تقاضا برای مراقبت از کودکان در سن مدرسه — اگر آن را به حال حمایت از حق.

"ما در حال گرفتن یک علاقه بسیاری از مردمی که می خواهند برای شروع microschools و تعدادی از ما ارائه دهندگان خدمات در حال گسترش نیز می گوید:" بنت.

گالگوس واجد شرایط برای یک county یارانه به ارسال چهار دختر او به برستو WeeCare. او قطره آنها را در 6:30 یا 7 صبح میدارد و آنها را در شب. "آنها آن را دوست دارم. من آنها را رها کردن و گاهی اوقات آنها را فراموش کرده ام به گفتن خداحافظ آنها در حال اجرا پایین راهرو به انجام هر کاری که آنها می خواهند به انجام است."

ماریا جنسن صاحب اپراتور به او کمک کرد تا در ارتباط با اصل خود دختر بزرگتر مدارس دولتی به مطمئن شوید که آنها می خواهم که کامپیوترها را برای مدرسه. وقتی مدرسه شروع می شود از راه دور Aug. 10, Jensen خواهد شد و نظارت بر آنها در حالی که آنها را مطالعه.

"من به صحبت چند روز دیگر مراقبت از آنها گفت: آنها تا به حال اتاق و آنها می تواند آنها را, اما آنها نمی انجام این مدرسه بخش — علمی ، که یکی از مهم ترین بخش برای من است."

ناتالی تجدید هدایت, خانه و رشد, یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به بهبود کیفیت در خانه مراقبت از کودکان. او می گوید: بسیاری از مراکز در حال حاضر را مسن تر بچه ها بعد از مدرسه او را می بیند این بخش پله تا برای مراقبت از کودکان سن مدرسه در طول روز.

"ما قطعا شنیدن که وجود دارد این است که تقاضا و ارائه دهندگان خدمات در حال تماس گرفتن از پدر و مادر به عنوان مناطق آزاد برنامه های خود را برای سقوط." اما حتی به عنوان تقاضا در حال رشد است عرضه است که در خطر سقوط. ارائه دهندگان مراقبت از کودکان که از دست یافته و درآمد در طول خاموش شدن ناگهانی هستند در معرض خطر از دست دادن نه تنها کسب و کار خود را اما خانه های خود. بدون کمک مالی می گوید: تمدید "این واقعا نوعی به دنبال بیش از لبه صخره. بسیاری از ارائه دهندگان در حال حاضر شروع به نزدیک است."

بهداشت و ایمنی یکی دیگر از نگرانی های کلیدی برای خانه ارائه دهندگان آن را به عنوان در هر نقطه از مردم جمع آوری در داخل خانه در طول بیماری همه گیر. تجدید می گوید وجود ندارد بسیاری از شواهد خوب و در عین حال در نحوه امن این تنظیمات ممکن است. اما امیدوار است که "با توجه به این اندازه از صفحه اصلی بر اساس مراقبت از کودک است که خطر انتقال ممکن است پایین تر وجود دارد."

Ani فرشته Gharibian اجرا می شود مشغول زنبور عسل یکی دیگر از WeeCare در لس آنجلس. او در خدمت بسیاری از کودکان از کارگران ضروری است و سرمایه گذاری در میز و تجهیزات دیگر به گسترش را در بیشتر کودکان در سن مدرسه در طول روز به عنوان لا مدارس در حال آمدن به عقب آنلاین-تنها. او می گوید این غیر ممکن است به لحاظ اجتماعی فاصله از نوزادان و او نمی خواهم ساخت کودکان پوشیدن ماسک در تمام طول روز به خاطر او می گوید: آن را به زبان خود را توسعه می کند و آنها را "ترسو". او و کارکنان عصبی هستند اما او می گوید: "مردم از جان گذشته برای درآمد در حال حاضر. بنابراین حتی اگر آنها برخی از رزرو اولویت را بیش از."

گزینه 3: "همه گیر غلاف"

یکی از گزینه های که بدست بیشترین توجه این است که در ارتباط با خانواده ها بیشتر به معنی — گوناگون شناخته شده به عنوان "یادگیری pod" و یا "همه گیر غلاف." به طور کلی این به معنای گرفتن با هم یک گروه از چند کودکان برای به اشتراک گذاشتن هزینه های یک معلم, به طور معمول سرويس رايگان فورشيرد در خانواده " خانه.

ایوان Kerbel بنیانگذار منطقه سیاتل Facebook برای بنیانگذاران آنچه که او خواستار "همه گیر-عصر نانو-مدارس." او دارای دو فرزند جوان است. مانند بسیاری از پدر و مادر او "در این غیر ممکن است ترشی از کودک, مراقبت از پدر و مادر و تحصیل در حالی که انجام ما نمایان شغل است."

Kerbel همچنین می خواهد فرزندان خود را قادر به بازی با خیال راحت با بچه های دیگر و به یادگیری موضوعات مانند ریاضی و علوم توسط پخت و پز و باغبانی, نه فقط در کامپیوتر است.

بنابراین او شروع به این گروه برای پیدا کردن خانواده های دیگر که علاقه مند به انجام همان. وجود دارد در حال حاضر بیش از 4000 عضو در منطقه سیاتل است. همه گیر غلاف خواستگاری از گروه هایی مانند این که فنر به سرعت در سراسر کشور است. و انتقادات آمده اند فقط به عنوان سریع و خشمگین. در اوکلند کالیفرنیا یک گروه از 14 عمومی مدیران مدارس را امضا کردند نامه سرگشاده ای این هفته با انتقاد از عمل.

یکی از جنبه های است که به خصوص اذیت منتقدان ایده استخدام معلمان به طور مستقیم به دور از مدارس دولتی که ممکن است با احتیاط از کلاس درس این سقوط به دلایل ایمنی. ملیندا اندرسون روزنامه نگار پوشش آموزش و پرورش و حقوق صاحبان سهام, تماس, تمرین "همه گیر رانده فرصت احتکار." "فرصت احتکار" یک جامعه شناسی مفهوم است که اساسا به معنای یک گروه در قدرت گرفتن تا منابع و به استثنای کمتر قدرتمند ، اندرسون می گوید: "پدر و مادر همه گیر تشکیل غلاف و میکرو-مدارس ایجاد نمی مدرسه نابرابری اما آنها قطعا در تشدید نابرابری توسط به دنبال گزینه های در دسترس برای همه است."

برخی از منتقدان رفته دورتر. یک ستون واشنگتن پست در مقایسه با عمل به آن از سفید خانواده ها در نیم قرن پیش پرنس از نظام مدرسه عمومی و تشکیل "تفکیک آکادمی" در مقاومت به براون در برابر هیئت آموزش و پرورش.

کارتر رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش در برکلی نمی بینم همه چیز کاملا در آن شرایط است. "این مثل پست-قهوه ای? من فکر نمی کنم. من فکر می کنم این کشور آگاهی در سطح های مختلف." مصاحبه این مسائل از نظر نژاد و طبقه برگ مرفه و تحصیل کرده پدر و مادر از رنگ مانند خودش او گفت: "وجود یک فرض است که طبقه کارگر و فقیر پدر و مادر نمی خواهند این غلاف خود را دارند."

کارتر اتفاق می افتد به فکر کردن در مورد تشکیل یک آموزش غلاف, نه تنها به زمان بیشتری برای نوشتن بلکه به دلیل پسر او تنهایی است. "من کودک در حال گریه, به عنوان یک کودک تنها و گفت: 'من از دست من و دوستان است.' "در همان زمان به عنوان یک محقق او" فکر کردن در مورد چگونه برای به حداقل رساندن تاثیر امتیاز در کودکان یادگیری است."

برای مثال کارتر می گوید این مهم است که همه گیر غلاف بود به عنوان موقت و غیر رسمی ممکن است که خانواده خود را نگه دارید نقطه در مدارس دولتی در صورت امکان با استفاده از آموزش از راه دور ارائه شده توسط این منطقه به طوری که مدارس می توانند در برگزاری این بودجه. او نمی خواهم این ایده از رفتن پدر و مادر به طور کامل در خود — اجاره فضاهای تشکیل و دائمی تر "میکرو-مدارس."

"من علاقه مند به خصوصی سازی آموزش عمومی و این تبدیل شدن به یک جایگزین." او همچنین نشان می دهد که پدر و مادر به این معنی نیست فشار فرزندان خود را بیش از حد سخت آکادمیک این سال است. هر کس باید ابتلا به انجام زمانی که فرد تحصیل رزومه و سن بر اساس استانداردهای او می گوید: در حال خودسرانه به هر حال. "من در مورد شما نمی دانم, اما زمانی که من یک دختر کوچک من خواندن پایان مهد کودک."

یک ایده است که تا ظهور به آدرس سهام نگرانی این است که در هر غلاف شامل یک مقیاس کشویی و یا کمک هزینه تحصیلی ، ایوان Kerbel می گوید او تلاش برای موسسه یک قانون در سیاتل گروه: "اگر شما یک گروه از کودکان چهار چهارم kid رایگان است اگر شما یک گروه از پنج بچه های پنجم kid رایگان است." برای مثال Kerbel می گوید که او در حال برنامه ریزی برای راه اندازی الت موسیقی شبیه گیتار درس های خود را برای 5 سال. او در تماس با محلی اسکان مجدد پناهندگان سازمان به دیدن اگر یک سومالی پناهندگان کودک قادر به پیوستن به.

کارتر اخطار می دهد که در غلاف است که شامل "تنوع" شیار نیز باید به کار سخت برای فراگیر شود. "چه شما به انجام اجتماعی و فرهنگی را به مطمئن شوید که کودک احساس می کند عمیقا گنجانده شده است؟"

Kerbel تجربه شخصی است با این. او می گوید زمانی که او در مهاجرت از اروپای شرقی به عنوان یک کودک به سختی صحبت کردن به زبان انگلیسی یک همکلاسی اختصاص داده بود به دوست خود. او به خاطر احساس سپاسگزار.

او اضافه می کند که او احساس می کند که کودکان در حال رفتن به یاد بگیرند که نه تنها ریاضی یا موسیقی در حال حاضر, اما همچنین به طور مستقیم از گزینه های ما را: "چگونه پدر و مادر خود را در پاسخ به همه گیر? آیا آنها گسترش دایره های اجتماعی خود را? آیا آنها گسترش افق دید خود را? و یا آنها فقط مرتب کردن بر اساس از سرپا ایستادن کردن و شما می دانید, بسته, بقیه جهان است؟"

کارتر می بیند همه گیر ذره انواع بی عدالتی اما در برخی از راه های آن را نیز قرار دادن بسیاری از انواع مختلف از خانواده ها در همان قایق است.

"ما لازم نیست رهبری است. منابع بسیار ناچیز است. و بنابراین مردم در حال تلاش برای استفاده از نوآوری های خود را فقط به همه چیز کار می کنند به طوری که آنها در واقع می تواند همچنان به حمایت از خانواده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب