مرطوب'suwet'en همبستگی در اعتراض به مسدود کردن پل رنگین کمان

یک گروه از "تظاهرات مسالمت آمیز" در آبشار نیاگارا در حال برنامه ریزی در توقف ترافیک در رنگین کمان بین المللی پ

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

یک گروه از "تظاهرات مسالمت آمیز" در آبشار نیاگارا در حال برنامه ریزی در توقف ترافیک در رنگین کمان بین المللی پل در بعد از ظهر یکشنبه در اعتراض به آنچه آنها به عنوان "تهاجم مرطوب'suwet'en ملت" با توجه به آزادی مطبوعات از این گروه است.

این تظاهرات که شامل بلندگو, خوانندگان و رقصندگان و زنجان به ترتیب در ساعت 2 بعد از ظهر در گوشه ای از بزرگراه. 420 و استنلی خیابان.

دین McGean یکی از اعتراض سازمان گفت: ستاره ای که از آن خواهد شد "یک تجمع مسالمت آمیز" و این که این گروه وجود دارد به "تحریک جامعه آموزش و پرورش و گفتگو است."

پل لینک های کانادا به آمریکا, اما, وجود دارد راه های جایگزین در این منطقه است.

گروهبان. تارا هندرسون از نیاگارا پلیس گفت: این ستاره که او "مطلقا نمی کند" انتظار می رود تظاهرات به خارج شدن از دست, اما هماهنگ کننده با OPP و آبشار پارک پلیس برای اطمینان از "یک اعتراض مسالمت آمیز."

روز شنبه, مرطوب'suwet'en حامیان مسدود تمام قطار آینده در داخل و خارج از Macmillan حیاط در ووقن. معترضان به سمت چپ حدود 5 بعد از ظهر بعد از خدمت با دستور سفارش آنها را خاموش CN خط راه آهن.

این اعتراضات موجب شد در اوایل این ماه پس از یک دستور در میلاد انجام شد RCMP به ساحلی GasLink دسترسی به کار سایت به صورت یک خط لوله.

این خط لوله بخشی از $40 میلیارد LNG کانادا صادرات پروژه در Kitimat, B. C.

ساحلی GasLink امضا توافق نامه با تمام 20 انتخاب گروه شوراها در طول مسیر خط لوله. اما مرطوب'suwet'en ارثی ستاد ادعا به عنوان گسترده ای 22,000-مربع-کیلومتر مساحت و می گویند گروه شوراهای فقط باید اقتدار بر زمین ذخیره.

با فایل های از Abhya Adlakha Tess Kalinowski و جیسون میلر.

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام در حال حاضر
Ted Fraser
تد فریزر است اخبار خبرنگار کار از ستاره رادیو اتاق در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @ted_fraser


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن