غرب ویرجینیا فرماندار زغال سنگ شرکت به پرداخت $5 متر در جریمه

چارلستون W. Va. - میلیاردر, West Virginia رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت زغال سنگ شرکت توافق کرده اند که به پرد

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

چارلستون W. Va. - میلیاردر, West Virginia رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت زغال سنگ شرکت توافق کرده اند که به پرداخت بیش از 5 میلیون دلار برای هزاران نفر از معدن ایمنی نقض دادستان فدرال گفت.

مدنی مورد آورده توسط دادستان در ویرجینیا در سال گذشته از طرف وزارت کار و معدن, ایمنی و بهداشت, دولت به دنبال ادعای پرداخت حدود 2,300 نقض متعهد پس از 2014.

خواه فرماندار شرکت بارها و بارها موفق به پرداخت جریمه پس از سال ها از درخواست های متعدد سازمان های فدرال, مقامات گفت: در انتشار اخبار.

"حصول اطمینان از معدن اپراتورهای خود را پرداخت جریمه برای نقض معدن, ایمنی و بهداشت قوانین بخش مهمی از حفاظت از کارگران معدن, ایمنی و بهداشت, و این بدان معناست که نگه داشتن آنها را پاسخگو در صورتی که موفق به پرداخت جریمه" گفت: David G. Zatezalo دستیار وزیر فدرال, معدن, ایمنی و بهداشت دولت.

دادستان گفت: عدالت در خانواده 24 شرکت کار در ویرجینیا, West Virginia, تنسی, آلاباما و کنتاکی. پرداخت را پوشش می دهد جریمه از مارس 2019 طرح دعوی در دادگاه به عنوان به خوبی به عنوان دیگر موارد نقض نشده در مورد اصلی.

عدالت گزارش شده به ثروتمندترین مرد در غرب ویرجینیا با ثروت حدود بیش از 1 میلیارد دلار از طریق یک چتر گسترده از زغال سنگ در کشاورزی و کسب و کار.

فرماندار که شرکت ها شده است همیشه گل نشسته در دادخواهی بیش از صورتحسابها است از تلاش برای قرار دادن فاصله بین خود و کسب و کار گفت که فرزندان خود آنها را اجرا کنید. معدن نقض دعوی در دادگاه عدالت ذکر شده و پسر و دختر خود را به عنوان کنترل از شرکت های.

در یک بیانیه وکلای دادگستری گفت: آنها شده ایم مذاکره این توافقنامه پس از سال 2018 است.

"اعتقاد ما این است که منصفانه و معقول حل و فصل برای شرکت ها و دولت است که ما موافقت به پرداخت آنچه که ما مدیون" گفت: به طور کلی وکیل استفان توپ. "ما باید همیشه حفظ شود ما تمایل به ارزیابی پرداخت بدهی های شرکت های ما."

اعلام می آید که عدالت اجرا می شود برای یک دوره دیگر به عنوان فرماندار و برجسته وضعیت غیر معمول از یک فرماندار با یک امپراتوری کسب و کار است که رشد کرده و پیچیده در زمان.

در یکی از نمونه های اخیر و عدالت شخصی وکیل برگزار شد یک کنفرانس خبری در فرمانداری مزین اتاق پذیرایی در دولت و کنگره بگویید به خبرنگاران گفت که تحقیقات فدرال مربوط به عدالت را در کسب و کار خصوصی و اسراف هتل توچال به پایان رسید با پیدا کردن تخلف است.

در یکی دیگر با توجه به سوابق ارائه شده به کاردانی مطبوعات تحت قانون آزادی اطلاعات یک کشاورزی شرکت متعلق به عدالت خانواده دریافت $125,000 در سویا و ذرت یارانه ها حداکثر مجاز از یک برنامه فدرال به منظور کمک به کشاورزان آمریکایی از طریق ایالات متحده به جنگ تجاری با چین است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن