'ما خجالت': توییتر می گوید با مشخصات بالا هک آمار 130 کاربران

بزرگنمایی این تصویر توییتر می گوید که "خجالت" در مورد نقض امنیت سایبر در اوایل این هفته که هدفمند چن

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

توییتر می گوید که "خجالت" در مورد نقض امنیت سایبر در اوایل این هفته که هدفمند چند تن از اعضای برجسته ترین کاربران. لئون نیل/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لئون نیل/گتی ایماژ

توییتر می گوید: در مجموع 130 حساب هک شد در برخی از مد در طول یک نقض امنیت سایبر در روز چهارشنبه که تحت تاثیر برخی از برجسته ترین کاربران از جمله جو بایدن و Kanye West. در یک پست وبلاگ منتشر شده جمعه شب در این شرکت توضیح داد که عاملان دریافت اطلاعات شخصی تا هشت از 130 به خطر بیافتد حساب.

مقامات توییتر مشخص نیست که دقیقا کدام هشت حساب تحت تاثیر قرار گرفتند — اینکه آنها گفت که "هیچ یک از هشت بودند تایید حساب" که توسط این شرکت به معنی هیچ یک از آنها حساب رسمی یک شکل عمومی.

"مهم ترین سوال برای افرادی که استفاده از توییتر است که به احتمال زیاد — آیا حمله دیدن هر یک از اطلاعات خصوصی?" این شرکت گفت: در آن به روز رسانی جمعه. "برای اکثریت قریب به اتفاق مردم ما بر این باورند جواب این است: هیچ."

اما این شرکت در ادامه می گویند که هکرها قادر به مشاهده آدرس ایمیل و شماره تلفن و در برخی موارد "اطلاعات بیشتر."

همراه با غرب و presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد این حساب رئیس جمهور سابق باراک اوباما و میلیاردر بازرگانان Elon Musk و جف بزوس — در میان دیگران — همه سعی کردم به نوازش کردن بیت کوین پرداخت از پیروان با تعهد به دو برابر پول خود را در بازگشت.

حتی شرکت های بزرگ مانند Uber و اپل شد شرکت تصمیم گرفتند به کلاهبرداری است.

در عرض چند ساعت, توییتر, تا به حال حذف پست ها و حتی به طور موقت مسدود شده و تایید حساب از به tweeting یا بازنشانی کلمه عبور خود را.

مقامات توییتر در حال حاضر می گویند که آنها باید یک ایده بهتر از آنچه اتفاق افتاده است در وهله اول. در طولانی بیانیه این شرکت گذاشته چه پروب آن تبدیل شده تا کنون:

"حمله با موفقیت دستکاری تعداد کمی از کارکنان و با استفاده از اعتبار خود را برای دسترسی به توییتر سیستم های داخلی از جمله از طریق گرفتن دو فاکتور ما حمایت. همانطور که در حال حاضر ما می دانیم که آنها دیده تنها ابزار در دسترس ما داخلی حمایت تیم به هدف 130 حساب توییتر. برای 45 نفر از کسانی که حساب مهاجمان قادر به آغاز مجدد رمز عبور ورود به حساب و ارسال توییت."

در برخی موارد مقامات شرکت اضافه شده که هنوز حمله ناشناس سعی در فروش نام کاربری به عنوان به خوبی. این شرکت گفته است که "کار با اجرای قانون" ادامه خواهد داد و تحقیقات خود را به این حادثه.

"ما در حال آگاه از مسئولیت های ما به افرادی که با استفاده از خدمات ما و به جامعه به طور کلی بیشتر" این شرکت اعلام کرد. "ما خجالت ما نا امید شده و بیش از هر چیز پوزش می طلبیم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن