'ما از این طریق' پنس می گوید نیروی هوایی آکادمی فارغ التحصیلان

بزرگنمایی این تصویر دانشجویان پوشیدن ماسک صورت در طول مراسم فارغ التحصیلی کلاس 2020 در نیروی هوایی ا

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

دانشجویان پوشیدن ماسک صورت در طول مراسم فارغ التحصیلی کلاس 2020 در نیروی هوایی ایالات متحده آکادمی در روز شنبه. دیوید Zalubowski/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Zalubowski/AP

آنها هنوز هم پرتاب کلاه خود را به هوا به عنوان F-16s پرواز سربار.

آنها هنوز هم در پاسخ با طنین "هوآ!" هرگاه کسی ذکر شده در کلاس از سال 2020 است.

اما در این سال فارغ التحصیلی از نیروی هوایی ایالات متحده در نزدیکی آکادمی کلرادو اسپرینگز متفاوت بود از هر دیگر در این موسسه ، به جای مونتاژ در شاهین ورزشگاه نزدیک به 1000 دانشجوی مونتاژ در یک رشته در دانشگاه. نگهداری آنها هشت پا بین آنها را به عنوان آنها را پیاده به اجتماعی خود دور کرسی. و به جای فریاد تشویق از غرفه دوستان و خانواده تنها می تواند صدا را در یوتیوب بخش نظرات.

"تبریک Geraud" نوشته آنتونی و دینا Blackmon میان بیش از 30000 نفر به تماشای livestream. "این Blackmons در حال تماشای! کار بزرگ!"

در شروع آدرس, معاون رئیس جمهور, پنس اذعان سختی رو به ملت است.

"ما جمع آوری در زمان بحران ملی به عنوان coronavirus اپیدمی اثرات ملت ما و جهان" پنس گفت. "برای اولین بار در تاریخ ما هر ایالت و قلمرو در سرزمین ما تحت فاجعه اظهارات."

"آمریکا در حال آزمایش است," پنس گفت: بعد از آن در آدرس خود. "و در حالی که نشانه هایی وجود دارد که ما در حال پیشرفت در کاهش گسترش به عنوان ما امروز اینجا ایستاده بیش از 700 ، 000 آمریکایی ها قرارداد coronavirus و غم انگیز بیش از 37,000 از هموطنان ما جان خود را از دست داده اند.

"اما به عنوان هر یک از شما نشان داده شده است در زمان خود را در اینجا و به عنوان مردم آمریکا همیشه نشان می دهد در به چالش کشیدن زمانی که سختی می آید آمریکایی ها با هم می آیند," پنس ادامه داد.

وی با ذکر پزشکی کارگران در خط مقدم کشاورزان و بقال و نگه داشتن امریکا تغذیه و autoworkers که در حال ساخت تجهیزات پزشکی برای نجات جان انسان ها.

"با شجاعت و قدرت و شفقت مردم آمریکا را دریافت خواهیم از طریق این" پنس گفت. "ما حفاظت از آسیب پذیرترین و ما را التیام زمین ما است."

این 62 فارغ التحصیلی کلاس غیر معمول بود برای یکی دیگر از دلیل: این اولین بار است که ارسال خواهد شد دانشجویان به تازگی ایجاد شده و فضای نیروی ششم شاخه ای از نیروهای مسلح.

هشتاد و شش دانشجوی خواهد شد پیوستن به فضا نیروی. "شما آینده ما هستند و من باید به شما پررنگ و" ژنرال جان ریموند رئیس عملیات فضایی گفت: این کلاس. "شما ساخت این سرویس را از زمین تا."

بر خلاف سال های گذشته دانشجویان نمی مارس به قبول دیپلم خود را. و زمانی که کلاس 2020 اخراج شد به تازگی افسران نیست خود را در آغوش همکار همکلاسی. آنها بی سر و صدا قرار داده و چهره خود را با ماسک در قبل از پیاده کردن این زمینه است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب