Weinstein شاکیان به اشتراک امداد و اشک و امید پس از حکم

گروه های حامی حقوق زنان و هنرپیشه های زن که متهم Harvey Weinstein سوء استفاده جنسی توصیف احساس قریب به اتفاق ق

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398

گروه های حامی حقوق زنان و هنرپیشه های زن که متهم Harvey Weinstein سوء استفاده جنسی توصیف احساس قریب به اتفاق قربانیان موج امداد و رفاقت در روز دوشنبه پس از یک هیئت منصفه در بر داشت تولید کننده جرم یک تعداد از تجاوز به عنف و یک تعداد از ارتکاب یک جنایتکار جنسی عمل می کنند.

در طول عاطفی اخبار کنفرانس ساعت پس از این حکم از سکوت شکن یک گروه متشکل از Weinstein را شاکیان ابراز قدردانی به کسانی که شهادت در دادگاه و ده ها تن دیگر که داستان های خود را به اشتراک گذاشته اند.

Zoe براک یک نیوزیلند به دنیا مدل سابق که یکی از شش زنانی که ثبت یک کت و شلوار کلاس اقدام علیه Weinstein و استودیو او شرکت تاسیس در سال 2017 تلاش به صحبت می کنند از طریق اشک او. او به یاد می آورد نگران کننده است که Weinstein خواهد بود تبرئه.

"این یک روز بزرگ" او گفت:. "من گريه در حال حاضر چون من انتظار بدترین. چرا که برای ما بدترین نگه می دارد اتفاق می افتد. در هالیوود به خصوص برای تجاوز جنسی, قربانیان بدترین نگه می دارد اتفاق می افتد."

تبلیغات

بازیگر Rose McGowan که ادعا کرده است که Weinstein raped او در سال 1997 به یاد می آورد که چگونه در طول سال او را بارها و بارها شنیدن داستان از تولید کننده سوء استفاده از زنان است. برای او حکم مدلول یک تغییر عظیم در فرهنگ سراسر سوء استفاده جنسی.

"برای او نخواهد بود نشسته و به راحتی" او گفت:. "برای یک بار او را می دانم آنچه در آن مانند به قدرت پیچیده در اطراف گردن خود را."

دو فقره متصل شدند به فرد اتهامات ساخته شده توسط Mimi هیلی سابق Weinstein Co. دستیار تولید و جسیکا مان یک بازیگر مشتاق. بسیاری از زنان گفت: داوران دیدم گذشته یک دفاع که به دنبال سرزنش شاکیان. Weinstein وکلای اظهار داشت که اتهام برخورد با Weinstein بودند با رضایت طرفین و که آنها بخشی از تلاش های شاکیان به دست آوردن نعمت از تولید کننده.

سحر Dunning که شهادت دادند که Weinstein تضعیف دست خود را تا دامن او در برابر او را در سال 2004 گفت که "خط پایین این است که شما می توانید در یک رابطه رضایت و هنوز هم مورد تجاوز قرار گرفتن. من فکر می کنم که ترجمه شده است."

تبلیغات

فاطمه Goss گور, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت ملی زنان مرکز قانون گفت که #MeToo حرکت که ناشی از اتهامات علیه Weinstein گرفته بی شماری از مردم به داستان های خود را از سوء استفاده.

"من امیدوارم که امروز که آنها می دانند که آنها ساخته شده است یک تفاوت" او گفت:. "که در فرهنگ ما در حال تغییر است و این که واقعا به لطف بسیاری از میلیون ها نفر از سکوت شکن, موسسات که واقعا نمی خواهید به تغییر در حال تغییر است."

پس از اتهامات علیه Weinstein آمد به شهرت ملی رسید در سال 2017, 13 متحده را محدود و یا ممنوع کارفرمایان از نیاز کارکنان به نشانه عدم اطلاع توافق به عنوان یک وضعیت اشتغال و یا به عنوان بخشی از یک توافق حل و فصل. پنج کشور نیز گسترش محل کار آزار و اذیت حمایت شامل پیمانکاران مستقل کارورزان و یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی با توجه به ملی زنان مرکز قانون.

"این واقعا مهم است که ما قوانین و نهادهایی که مطابقت خود را [از شاکیان'] انرژی" Goss گور گفت.

ساشا Ahuja اقدام اجرایی در دختران برای برابری جنسیتی بر اساس بروکلین سازمان گفت که او امیدوار است این حکم القا ضرورت ایجاد شبکه های حمایتی برای قربانیان خشونت های جنسی که راحت هستند و نزدیک شدن به اجرای قانون است.

"ما امیدواریم که همه بازماندگان صرف نظر از دسترسی به منابع — آن است که آیا اجرای قانون و یا وکلای مدافع — که آنها همیشه احساس آنها می تواند به جلو بیش از حد" او گفت:. که آن را نه فقط مردمی در هالیوود اما مردم هر روز که هر روز تجربه خشونت جنسی و آسیب برساند."

Weinstein شد تبرئه دو جدی ترین اتهام درنده تجاوز جنسی که هر یک انجام یک پتانسیل جمله زندگی است. در یک بیانیه کتبی, #MeToo بنیانگذار جنبش ماهور برک گفت که اگر چه Weinstein شد محکوم نشده و از همه مهم او در حال حاضر برای پاسخ به جنایات خود.

"این مورد به ما یادآوری می کند که خشونت جنسی رشد بدون کنترل قدرت و افتخار" او گفت:. "پیامدهای طنین انداز فراتر از هالیوود و به زندگی روزمره همه ما در بقیه جهان است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن