وبینار سری: هیدراته مترجم

من شده است با الهام از همه فوق العاده و مهارت متمرکز CPD در اطراف به تازگی و تصمیم گرفت از آن زمان برای من بیش

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

من شده است با الهام از همه فوق العاده و مهارت متمرکز CPD در اطراف به تازگی و تصمیم گرفت از آن زمان برای من بیش از حد به پرتاب کلاه من به حلقه.

امروز من واقعا هیجان زده به شما اجازه می دانم در مورد من جدید سری وبینار: هیدراته مترجم. به عنوان یک کارشناس چای ساز, من تصمیم گرفتم برای به اشتراک گذاشتن بینش من با من و همکاران به طوری که هر کس می تواند به نفع از مرطوب کننده اثر چای. پس از همه, هیدراته, مترجم, شاد, مترجم, و مترجم موفق مترجم!

جزئیات بیشتر را به دنبال خواهد داشت در مدت کوتاهی اما در اینجا برخی از اولیه جزئیات برای بی تاب است. ????

در سه 45 دقیقه ای آموزشی من به اشتراک گذاشتن دانش گسترده ای در نحوه دم کردن چای ایده آل برای مترجمان. من تجربه گسترده در دم کردن چای: پس از همه, من شده اند انجام آن تمام زندگی من. و من یک مترجم ، من نیز honed تخصص من از طریق تمرین به طور منظم و تخصص.

  • در اولین وبینار ما خواهد شد نگاه در اهمیت چای در زندگی و کار روزانه یک مترجم و دقیقا به همین دلیل که یک هیدراته مترجم بسیار مهم است. سپس ما را برای اولین بار بخشی از آنچه که ما آموخته اند به عمل: تحت هدایت ما قرار داده و آب در کتری و روشن کردن آن.
  • در دومین وبینار ما را به هنر واقعی از چای: از دم. ما خواهد شد نگاه کنید که چگونه بهترین برای قرار دادن آب داغ در قوری ریخته و اجازه دهید آن را دم در حالی که برای.
  • در فینال وبینار ما ریختن چای و شیر را اضافه کنید و از هر گیاه و درخت و یا موجودی ما ترجیح می دهند به عنوان مورد نظر و لذت ببرید!

من واقعا به دنبال به جلو به این وبینار و می خواهم آن را درک اگر شما به اشتراک گذاشتن این اطلاعات در رسانه های اجتماعی با هشتگ #xl8hydr8 به اطمینان حاصل شود که بسیاری از مترجمان به عنوان امکان پذیر است می توانید پیوستن به هیدراته مترجم جنبش!

***

همچنین از امروز شروع آوریل 1, 2016, من نیز خواهد بود ارائه مربیگری زندگی به مترجمان با تمرکز ویژه بر روی چای. شما می توانید با بهره مندی از تخصص من در ساخت چای هفتگی از طریق تلفن و چت برای بحث در مورد چای شما بوده ام دم و چگونه شما می توانید بهبود چای خود را ساخت. من نیز اعطای تمام مشتریان مربیگری دسترسی به منحصر به فرد مترجم چای-ساخت جعبه ابزار – محدود-دسترسی به Facebook, گروه پر از نور و شادی و کرک وو و چای.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب