"ما شده اند بوت به قرن 21': آنچه COVID-19 می تواند برای انتاریو را تیره و تار و منسوخ دادگاه

راه بازگشت در مارس 11, جان Struthers در حال حاضر دیده می شود آینده: به بافر نزدیک شدن به کروناویروس طوفان, Ont

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

راه بازگشت در مارس 11, جان Struthers در حال حاضر دیده می شود آینده: به بافر نزدیک شدن به کروناویروس طوفان, Ontario دادگاه نیاز به بسته بلافاصله توقف کامل.

نزدیک به دو ماه بعد با دادگاه در واقع بسته به خوبی به تابستان رئیس جمهور جنایی وکلای کانون است که هنوز هم پیش بینی. و آنچه که او می بیند برای بقیه 2020: عمدتا خالی تاز و رو به رشد مورد جمع شدن.

"در فرد ظاهر خواهد شد بسیار مشکل ساز در courthouses تا زمانی که یک واکسن یا کاهش در انتقال به سطوح بسیار پایین," Struthers گفت: در هفته گذشته ماندم, به در Muskoka صفحه اصلی. او در ادامه به نمایندگی از مشتریان در مجازی جلسات دادگاه و منافع استان را 1,600 دفاع وکلا.

در طول COVID-19 shutdown قانونی مقامات درهم به استفاده از سیستم دادگاه را به شدت منسوخ شده و فن آوری برای کمک به اطمینان از عدالت انجام می شود در یک نمایشگاه و به موقع راه است. اولویت داده شده به قید وثیقه جلسات — تلاش برای کاهش جمعیت زندان که Struthers توصیف به عنوان "مراقبت دراز مدت خانه از سیستم عدالت" به دلیل بالقوه برای این بیماری به گسترش مانند آتش سوزی. تعداد زندانیان در استان امکانات کاهش یافته است به 5,300 از حدود 8,300.

اما جمع شدن در مسائل دیگر در حال ساخت است. روز دوشنبه انتاریو دیوان عدالت اعلام کرد و آن را در حال حاضر نمی بازگشایی از آن خاموش کردن حداقل تا تابستان. این حرکت که تحت تاثیر قرار کیفری, خانواده و ولایتی قانون جرائم مهم به معنی بدون محاکمه یا اولیه سوالات انجام خواهد شد تا جولای 6 در اولین. و برگ که در آن زمان هزاران نفر در انتظار محاکمه از جمله کسانی که مربوط به افرادی که زندانی هستند.

قبل از COVID-19 بحران تعدادی از پرونده های جنایی در انتظار قطعنامه شد در حال حاضر در مورد 114,000 با توجه به 2019 استانی حسابرسی که تاخیر شد "شایع در سراسر انتاریو دادگاه است."

با این وجود رئیس انتاریو تاج وکلای' انجمن باور نمی وجود دارد باید عجله خود را به دادگاه.

"هزینه از قرار گرفتن در معرض بیش از حد بالا به ادامه جسمی ورود مجدد در هر چیزی اما فوق العاده محتاط شیوه" تونی Loparco نوشت: در یک ایمیل. این OCAA نشان دهنده 850 دستیار تاج وکیل و تاج مشاور.

فقط در هفته گذشته Loparco اشاره جانباز تاج وکیل شنی بورس اوراق بهادار تهران, 61, درگذشت COVID-19. بورس اوراق بهادار تهران که "وقف زندگی خود را به خدمات عمومی" بود مشورت با دادستان عمومی و خدمات از کانادا.

در یک آنلاین توجه داشته باشید اعلام دادگاه بود و ترک آن " طرح اولیه برای از سرگیری کامل عملیات در مه 29, انتاریو, دادگاه, دادگستری, گفت: آن را به زودی ارائه "جزئیات توجه کنید" به این حرفه و عمومی در مورد تمام اقدامات. دادگاه در عین حال همچنان به "اتخاذ فن آوری را افزایش می دهد که شرکت کنندگان توانایی ارزیابی دادگاه با استفاده از خدمات از راه دور به این معنی است."

یکی از بزرگ وجود دارد مانع به مثبت تغییر Loparco که در ایمیل ارسال شده به این ستاره قبل از گسترش روز دوشنبه اعلام کرد. "توانایی برای ادامه راه از ویدئو در یک قابل اعتماد و امن و مد است که به فهم من در دسترس قوی راه خواهد بود که نیاز به حمل بسیار سنگین بار" قرار داده شده در انتاریو دادگاه او نوشت.

در جبهه حقوقی برای خطوط 35 سال Struthers — یکی از تورنتو بالا دفاع وکلا با 100-plus قتل در موارد زیر لباس خود — نیز فکر نمی کند انتاریو را ببینید منصفه برگزار می شود از راه دور و یا در غیر این صورت تا زمانی که "به خوبی به 2021."

ماه گذشته دادگاه عالی انتاریو دادگستری و تمدید آن تعلیق منصفه به ماه سپتامبر در ابتدا پس از کشیدن پلاگین بر روی تمام عملیات از جمله مدنی و خانواده رسیدگی در اواسط ماه مارس.

Struthers فکر نمی کند که سپتامبر واقع بینانه است. دادگاه ممکن است قادر به جسمی فاصله منصفه در طول یک دادگاه در محاکمه او گفت: "اما چگونه شما آنها را انتخاب کنید و چگونه آنها عمدی?"

چگونه مبهوت رویکرد به بازگشایی courthouses کار ممکن است در حال حاضر تحت نظر Struthers می گوید. این هفته در نیوبرانزویک که بسیار کوچکتر استان است که انتظار می رود از دو ساختگی محاکمه در مونکتون به آزمون اجتماعی فاصله در دادگاه تنظیم CBC News گزارش شده است. تعداد زیادی از مردم اجازه را به دادگاه خواهد بود محدود و روش — مانند تحلیف از شهود — اقتباس برای اطمینان از ایمنی از همه.

چهار مقام ارشد قضات نمایندگی انتاریو سه سطح از دادگاه اخیرا به نظر می رسد در یک آنلاین "وبینار" بحث در مورد تاثیر این بیماری همه گیر شده در حوزه های قضایی خود را. هر زمان که فرد در دادگاه حضور رزومه فقها به اتفاق آرا شد: بحران شده است یک فرصت به یک رویکرد تازه به عدالت است.

"یکی از لنت نقره ای... ما احساس می کنیم که ما شده اند بوت به قرن 21 از تکنولوژی های این بحران" انتاریو دادگاه عدالت لسلی پرینگل گفت: در جلسه یک ساعته.

پرینگل نشسته بر روی نیمکت در 1000 سهره تهران. W. دادگاه که در آن برخی از 10 دادگاه در حال اجرا از طریق جریان ویدئو و نهفته با تنها یک دادگاه خبرنگار و احتمالا قاضی یا عدالت از صلح حضور فیزیکی و اعضای عمومی شرکت کنند.

یکی از علامت + از این سیستم Pringle است که وکلا خود را حفظ شفاهی به حداقل سفارش به جای به عنوان بسیاری از زندانیان به عنوان امکان پذیر است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

انتاریو دادگاه دانشیار رئیس دادگستری پیتر DeFreitas ارائه یک نمایش تصویر بزرگ در این وبینار که اسپانسر شده از طرف LexisNexis کانادا. در مارس 1, 240 استانی قضات بودند که ریاست جمهوری را در سراسر انتاریو است. تا پایان ماه انتاریو دادگاه عدالت تا به حال 115 قضات ریاست بسیاری نه در دادگاه اما انجام قضایی pretrials از راه دور.

این کشور شلوغ ترین دادگاه در حال حاضر 40 مجازی دادگاه رسیدگی به قید وثیقه و درخواست ریاست آن توسط قضات دیوان عالی صلح و قضات که در تلاش هستند تا "به تعادل اهمیت افراد در بازداشت علیه بهداشت عمومی نگرانی" DeFreitas گفت. بسیاری از OCJ موارد شامل افراد — عمدتا مردان — قفل در تادیبی امکانات که به نظر می رسد بر روی گوشی و یا ویدئویی.

این طرح به گسترش "ویدئو ظرفیت" به بیش از 100 دادگاه بیش از چهار تا پنج هفته DeFreitas گفت: با اضافه کردن این نکته که "ما هنوز محدود زندان توانایی برای قرار دادن مردم در مقابل دوربین."

اما اشتباه نکنید coronavirus است "توربوشارژ" عدالت سیستم برای پیدا کردن راه های جدید به کار DeFreitas گفت: در این وبینار.

"ما هنوز تا همین اواخر مردم در بازداشتگاه دادگاه ... شما می توانید در یک محل شلوغ و 50 و 60 و 120 نفر نشسته در دادگاه منتظر ایستاده تا برای یک دوره بسیار کوتاه از زمان به بپرسید که ماده دوباره در دو هفته," او گفت "این فقط نمی خواهید به امن به آن را انجام دهد که در راه است."

او همچنین اذعان کرد که چالش بزرگ پیش رو خواهد بود برخورد با پرونده های انباشت شده که ادامه خواهد داد به رشد بیش از چند ماه آینده تا زمانی که مردم همچنان به ارتکاب جنایت و پلیس همچنان به ذخیره کردن اتهامات عنوان شده علیه.

"این چیزی است که ما در حال شروع به نگاه, نحوه تنظیم آن نوع از اولویت های" DeFreitas گفت. این دادگاه به پایان رسید که "در وسط" در ماه مارس با متهم در بازداشت خواهد شد "خاص طبیعی در اولویت است."

اما در نهایت "این است که نمی تواند یک تلنگر سوئیچ و ما در حال بازگشت به حالت عادی نوع فرآیند به عنوان ما بازگشایی شده است. آن را برای رفتن به تدریجی" DeFreitas گفت.

که تکرار می شد توسط فرانک Marrocco دانشیار رئیس دادگستری دادگاه عالی گفت که قانونی مخاطبان تماشای آنلاین پنل وجود دارد "،"

"تا زمانی که یک واکسن, شما در حال رفتن به همان مشکل" او گفت:. "ما نه ... (رفتن به) شروع به بسته بندی یک تکلیف دادگاه با 100 نفر هنگامی که آن را تمام شده می تواند به صورت الکترونیکی انجام می شود. ما قادر نخواهد بود به انجام این کار نیست مسئولانه به هر حال."

دانشیار رئیس دادگستری الکساندرا Hoy, از, Ontario, دادگاه تجدید نظر گفت: واقعیت این استان بالاترین دادگاه نشسته در یک محل واحد — تورنتو — مجاز آن به "nimbler" که آن را به تعمیرات اساسی آن دفتر ثبت دعاوی حقوقی در مواجهه با این ویروس کشنده.

"غیر ضروری" تجدید نظر موکول شد که ایجاد کرده است یک پرونده از حدود 100 درخواست, او گفت:. اما وکیل داده شده است گزینه اقدام از راه دور و یا رضایت کتبی بنابراین "ما در حالت عادی و ما در حال شنیدن یک طیف گسترده ای از مسائل در حال حاضر."

Betsy Powell


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن