'ما می توانیم بازگشت به آنچه که عادی بود': بازسازی تورنتو با سبز و فقط " طرح بازیابی فعالان می گویند

تورنتو باید بازسازی خود را با یک "پررنگ و سبز و فقط طرح بازیابی" است که کاهش رشد شکاف بین فقیر و غنی مبارزه با

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

تورنتو باید بازسازی خود را با یک "پررنگ و سبز و فقط طرح بازیابی" است که کاهش رشد شکاف بین فقیر و غنی مبارزه با تغییر آب و هوا و مبارزه نابرابری نژادی, فعالان می گویند.

"ما نمی توانیم بازگشت به آنچه که طبیعی بود در تورنتو" قبل از COVID-19 بحران تعطیل بسیاری از شهر یک ائتلاف اجتماعی و کار, مسکن, روابط و گروه های زیست محیطی در نامه ای به شورای شهر در نامه ای روز شنبه.

در حالی که موفقیت در بسیاری از راه های تورنتو مشکلات از جمله رشد شکاف درآمد و مقرون به صرفه مسکن و بی خانمانی بحران مواد مخدر مصرف بیش از حد اپیدمی آب و هوا در اورژانس و سیستماتیک تبعیض نژادی نامه متحده است.

این بحران همه گیر است و در معرض و افزایش نابرابری بین تورنتو فقیر و غنی آنها نوشت: از جمله بی خانمان Torontonians پایین دستمزد بگیران و شهروندان غیر سفید پوست بیشتر در معرض خطر این بیماری و آن غیر پزشکی اثرات.

"ما در حال نوشتن برای تشویق شما برای به دست گرفتن این لحظه برای ایجاد آینده جدید برای شهرستان ما طبیعی جدید بیمه با پررنگ, سبز, و فقط طرح بازیابی می گوید:" این نامه در حال ارسال از: Parkdale فعالیت-مرکز تفریح و سرگرمی; Parkdale اقتصاد مردم; پیشرفت تورنتو; های اجتماعی برنامه ریزی تورنتو; تورنتو بلوط; تورنتو, جامعه, مزایای شبکه; تورنتو زیست محیطی داد; تورنتو & York منطقه شورای کارگری; TTCriders; شهری و اتحاد در روابط.

"و ما آماده و مایل به کمک به شما در این کار" با 10 اصل برای ساخت بهتر تورنتو است.

آنها عبارتند از: شفاف, جامعه, رهبری, بهبود و بازسازی فرآیند; شواهد مبتنی بر تصمیم گیری با داده ها; یک "معامله جدید برای تورنتو" با عادلانه تر کمک های مالی از بودجه های استانی و فدرال دولت; نگه داشتن کارگران در مرکز از برنامه های بازیابی; اولویت های کم کربن و زیرساخت تهیه و عادلانه محلی ایجاد شغل; سرمایه گذاری در عمومی جامعه و مالکیت زمین و مسکن و حفظ همه گیر باعث افزایش در خدمات شهری مانند سرپناه بی خانمان فضاهای.

میشل هی پیشرفت تورنتو در مصاحبه ای گفت که بازسازی تورنتو بدون اين اصول را ترک خواهد کرد آن را آسیب پذیر که شوک بعدی مانند دیگر همه گیر و یا آب و اورژانس بازدید از شهرستان است.

حزب محافظه کار در اواسط ماه مارس اعلام کرد که تشکیل یک "حمایت اقتصادی و بهبود نیروی کار است." این شامل نمایندگان شهرستان های مختلف سیاسی راه راه رسیدن به کسب و کار و سازمانی آموزش و پرورش و گروه های اجتماعی به کار بر روی برنامه.

هفته گذشته شهردار اعلام کرد سعد Rafi منجر تورنتو را بازیابی و بازسازی با بهداشت عمومی جهت از دکتر دیوید Mowat.

Rafi بازنشسته در سال گذشته به عنوان شریک در مدیریت consultancy Deloitte کانادا و رئیس سابق اجرایی انتاریو بازنشستگی طرح دولت Corp.

قبلا او به رهبری تورنتو 2015 Pan Am Parapan هستم بازی های کمیته سازماندهی و برگزار شد, ارشد عمران, خدمات پست در دولت انتاریو.

حزب محافظه کار و نمایندگان انتظار می رود به بحث در مورد تورنتو را بازیابی و بازسازی برنامه های روز شنبه هنگامی که آنها را ملاقات آنلاین بنابراین نه به شکستن فیزیکی, فاصله, قوانین که یاغی جمع گروه است که می تواند به گسترش این ویروس بالقوه مرگبار.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

که شامل برخورد با امور مالی شهرستان نابود خاموش کردن.

دکتر آیلین د ویلا تورنتو افسر پزشکی بهداشت به تازگی گفت که او معتقد است این شهر در نزدیکی یا اوج عفونت اما فعالیت ها باید باقی می ماند قفل شده است و با مردم صرف زمان زیادی را در خانه به عنوان ممکن است تا زمانی که عفونت فروکش.

David Rider
دیوید رایدر ستاره City Hall رئیس دفتر و خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست است. او در توییتر دنبال: @dmrider


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب