ما خواسته تمام 50 ایالت در مورد تماس خود را ردیابی ظرفیت. در اینجا آنچه که ما آموخته

ملاکی استوارت, با, واشنگتن d. C. در بخش بهداشت و درمان با این نسخهها کار تمام وقت به عنوان یک تماس ردی

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

ملاکی استوارت, با, واشنگتن d. C. در بخش بهداشت و درمان با این نسخهها کار تمام وقت به عنوان یک تماس ردیاب برای COVID-19 پاسخ. سی برنامه ای برای افزایش قرارداد خود را ردیابی نیروی کار در آینده نزدیک. رایان tanya warren/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رایان tanya warren/NPR

متحده مشتاق هستند برای باز کردن و رسیدن مردم به کار می کنند اما آنها چگونه است که بدون به خطر می اندازند جدید کروناویروس شعله ور شدن یو پی اس? بهداشت عمومی رهبران به طور گسترده ای معتقدند که جوامع نیاز به سطح شیب دار تا ظرفیت آزمون, ردیابی و منزوی. ایده پشت این سرود بهداشتی ساده است: نگه داشتن این ویروس در بررسی با داشتن تیم های بهداشت عمومی کارگران — اپیدیولوژی پرستاران آموزش شهروندان — شناسایی موارد مثبت پیگیری کردن مخاطبین خود را و کمک به فرد بیمار و کسانی که در معرض خود را منزوی.

این استراتژی است که ثابت شده است به کار در کشورهای دیگر از جمله چین و کره جنوبی و آلمان است. برای آن به کار در ایالات متحده آمریکا و جوامع محلی نیاز کافی تست و آنها نیاز به گسترش سلامت عمومی نیروی کار است. توسط بسیاری.

یک گروه با نفوذ از مقامات سابق دولت منتشر شد نامه ای دوشنبه خواستار تماس با ردیابی نیروی کار 180,000. دیگر برآورد که چگونه بسیاری از تماس با ردیاب های مورد نیاز طیف وسیعی از 100,000 به 300,000.

NPR بررسی تمام 50 ایالت پورتوریکو و منطقه کلمبیا به آنها را بپرسید که چگونه بسیاری از تماس با ردیاب آنها در حال حاضر و — و چگونه بسیاری از آنها در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن ، ما داده ها را برای 41 ایالت و ناحیه کلمبیا در بر داشت و آنها باید حدود 7,324 کارگران که آیا تماس با ردیابی کارکنان در حال حاضر برنامه ای برای افزایش به مجموع 35,582.

"این یک شروع" تام فریدن سابق مدیر مراکز کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: از این مجموع. "وجود دارد برخی از ایالت ها هستند که واقعا در این مورد فکر و پوسته پوسته شدن آن تا دیگران وجود دارد که فقط شروع به فکر می کنم در مورد آن."

در حال بارگذاری...

در حال بارگذاری...

خام اعداد هر دولت باید متفاوت باشد اندازه جمعیت تعداد موارد مثبت و آیا اقدامات مانند اجتماعی فاصله را به طور موثر محدود تماس با ما برای هر مورد فریدن می گوید. با توجه به انجمن ملی شهرستان و شهر مقامات بهداشت که به تازگی با صدور بیانیه موقعیت در تماس با ردیابی, 15 سلامت کارگران در هر 100000 نفر است که پایه شماره در طول زمان عادی و در طول یک بیماری همه گیر این تعداد باید به 30 در هر 100,000 نفر است.

"که احتمالا خوب ترغیب برای دولت های محلی و مقامات بهداشت می گوید:" کریستال واتسون ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت و یک نویسنده سرب از مرکز کاغذ سفید در تماس با ردیابی ظرفیت هر چند او اخطار می دهد که این تخمین می زند.

بزرگ تلاش های استخدام, اما نه همه جا

چند متحده که در زمان بررسی ما در حال ساخت تلاش ها برای تقویت تماس خود را ردیابی حقوقی واجد شرایط. قابل توجه نمونه شامل لوئیزیانا و کنتاکی که هر دو برنامه ریزی برای استخدام 700 نفر; تگزاس که 1,150 تماس با ردیاب و استخدام دیگری 2,850 برای شروع و کانزاس که برنامه را بر روی 400.

"من واقعا خوشحال هستم که برای دیدن وجود دارد بسیاری از مکان های که در اینجا به فکر این طریق و واقعا قرار دادن بسیاری از تلاش به که گام بعدی می گوید:" واتسون. او همچنین اشاره می کند در کالیفرنیا هدف داشتن 10,000 تماس با ردیاب و اوهایو برنامه ریزی برای رسیدن به یک کل از 1,750.

از مکان های که در پاسخ به NPR یا منتشر کرده اند این اطلاعات را در مطبوعات تنها چهار قرار دارد به پیش افتادن که 30 کارگران در هر 100,000 آستانه: ناحیه کلمبیا, میشیگان, نبراسکا و داکوتای شمالی.

در واقع داکوتای شمالی و خارج از غرفه به طور چشمگیری از بسته: پس از برنامه ریزی استخدام افزایش آن خواهد شد که 66 تماس با ردیاب در کارکنان در هر 100 ، 000 نفر.

"داکوتای شمالی رهبری معتقد است گسترده تست ظرفیت زوج با یک قوی تماس با ردیابی زیرساخت کلید قطعات به افزایش بالاتر از این زمان سلامت چالش" Vern Dosch تماس, ردیابی مدیر برای داکوتای شمالی نوشت: در بیانیه به NPR. "ما متعهد به سرمایه گذاری در منابع انسانی و فن آوری مورد نیاز برای ایجاد این اتفاق می افتد. ما ساختمان فردا در حقایق ترس نیست."

اعطا داکوتای شمالی در میان کوچکترین جمعیت از تمام متحده — استخدام 250 تماس ردیاب برای پاسخگویی به این نیاز است که قطعا راحت تر از onboarding 10,000 در کالیفرنیا است.

متوسط نرخ تماس با ردیاب در میان کشورهای ما تا به حال داده از 12 بود در هر 100000 نفر – فقط خجالتی از برآورد نیاز در طول زمان عادی و یک سوم از آنچه پیش بینی می شود مورد نیاز در طول coronavirus بیماری همه گیر. ميانه بود و حتی کمتر: هفت تماس با ردیاب در هر 100 ، 000.

واتسون هشدار متحده در برابر این بازی توسط گوش. "این است که واقعا چیزی است که ما نباید undershoot," او می گوید. البته مقامات بهداشت عمومی نیاز به نگه داشتن چشم و نزدیک در انتقال و موارد بیشتر موارد به معنای نیاز بیشتر تماس با ردیاب — اما واتسون می گوید: سرمایه گذاری در تماس ردیابی در حال حاضر حرکت هوشمند.

"ما در حال صرف تریلیون ها دلار در جنبه های اقتصادی این است که مهم است" او می گوید. "اما اگر ما مایل به قرار دادن در تلاش برای بهداشت عمومی سمت به واقع این کنترل و کاهش اثرات اقتصادی — مبارزه این در منبع آن — که معنا ندارد برای من."

یک درهم آمیخته از کارکنان و برنامه های در شار

نه هر دولت در پاسخ به NPR درخواست. چند متحده – از جمله آیداهو و ایندیانا — پاسخ نمی دهند اما گفت که آنها قادر به ارائه ایالت شماره تماس ردیاب به دلیل تماس ردیابی انجام شده است در ادارات بهداشت محلی. یک سخنگوی میشیگان وزارت بهداشت توضیح داد: کارکنان دولت کمک کند "برخی از ادارات بهداشت محلی با مورد بررسی و تماس با تحريک افزايش میيابد که اولین گام در روند تماس با ردیابی" اما تعدادی از شهرستان کارکنان که کار را برای ردیابی اطلاعات تماس در دسترس نیست.

کشورهای دیگر که تکیه در شهرستان ادارات بهداشت برای انجام تماس ردیابی تنها قادر به ارائه برآورد نیروی انسانی شهرستان سطوح. اوکلاهما سخنگوی توضیح داد: 150 تعداد ردیاب آنها ارائه "یک ballpark را به عنوان ما در شهرستان پرستاران که انجام مشاغل متعدد از جمله تماس با ردیابی."

دولت دیگری که قادر به ارائه تماس تحقیقی اعداد بود و گرجستان که در حال حاضر شروع به سهولت اجتماعی فاصله گرفته است. گرجستان سخنگوی نانسی Nydam NPR گفت, وزارت امور خارجه بهداشت عمومی "تعداد کل تماس با ردیاب متفاوت خواهد بود به طور گسترده ای توسط [سلامت] district, بنابراین ما هنوز رتبهدهی نشده است قادر به قرار دادن یک تعداد دقیق به آن است." او افزود که دولت درگیر شدن با دانشجویان پزشکی و احتمالا گارد ملی که اطلاعات بیشتری در دسترس خواهد بود در روزهای آینده.

در این نظر سنجی چند متحده اشاره کرد که برنامه های خود را بسیار در شار. "همانطور که ما در حال توسعه برنامه های ما, ما در حال استخدام و آموزش اولیه گروه از اپيدميولوژيستها" یک سخنگوی کلرادو مشترک مرکز اطلاعات در پاسخ به NPR در این نظرسنجی اشاره کرد آنها با شروع از 50 اپيدميولوژيستها در حال حاضر, اما ممکن است اضافه کردن بیشتر در هفته های آینده.

چند ایالت از جمله ایالت مینه سوتا نشان داد که آنها لازم نیست که برنامه های فعلی به استخدام بیشتر تماس با ردیاب. Andrea Ahneman یک سخنگوی COVID-19 دیدگاه در مینه سوتا نوشت که دولت تا به حال بیش از 100 کارکنان در حال حاضر که "این است که ظرفیت های فراوانی برای زمان نیاز دارد."

آمده است که گفت: آنها به دنبال به گسترش تماس با ردیابی ظرفیت در حال گرفتن خلاق در مورد پیدا کردن نیروی کار است. نوادا گفت: این داوطلبان استخدام برای "دراماتیک توسعه" از آن تماس ردیابی ظرفیت. ایالت اوکلاهما آموزش 4 سال پزشکی ساکنان به انجام تماس ردیابی. مین استخدام کرده است برخی به تازگی بازنشسته اپیدیولوژی. گرجستان و آیووا در حال برنامه ریزی برای تماس در گارد ملی.

در حدود نیمی از کشورهای مورد بررسی نشان داد آنها با توجه به استفاده از گوشی های هوشمند و یا آنلاین برنامه برای کمک تماس ردیابی. چند تصمیم گرفته بود در یک برنامه خاص اما ذکر چند برنامه Google که در حال توسعه است. برخی از ایالت ها نشان داد که آنها امیدوار بودند که دولت فدرال می تواند کمک به هزینه های صدور مجوز این برنامه ها است.

چگونه دولت فدرال کمک می کند

پرسید که چه حمایت از هر دولتی می تواند با استفاده از از دولت فدرال چندین ایالت از جمله هاوایی مین و نوادا — ذکر شده نیاز به بودجه برای استخدام یا آموزش جدید تماس با ردیاب. سخنگوی ناحیه کلمبیا گفت که دی سی می تواند با استفاده از "نیروی انسانی و تخصص به خصوص برای آموزش داوطلبان است."

در سطح فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را فراهم می کند کارکنان به پشتیبانی محلی تماس ردیابی کردند. مدیر رابرت Redfield NPR گفت در هفته گذشته آژانس است و حدود 500 پرسنل در حال حاضر مستقر شده اند برای کمک به دولت های محلی و ادارات بهداشت و که آن را پشتیبانی یکی دیگر از 650 موقعیت با 45 میلیون دلار در بودجه است. او اذعان دهه underfunding برای بهداشت عمومی و گفت که دولت فدرال نیاز به "تقویت پرسنل قابل ملاحظه ای است." او همچنین به ذکر است که خود آژانس در مذاکرات با دیگر ادارات و سازمان ها با چکمه بر روی زمین و حقوقی واجد شرایط برای گسترش ظرفیت, اما را منتشر کرده است جزئیات بیشتر در مورد این ایده ها.

گروه های متعدد و کارشناسان خواستار اقدام بیشتر و بودجه از دولت فدرال است. گروهی از مقامات سابق فدرال که در نامه ای دوشنبه خواستار افزایش تماس با ردیابی استخدام نیز می گویند $46 میلیارد دلار در بودجه فدرال است که نیاز به پرداخت هزینه برای استخدام و منابع برای کمک به آلوده و در معرض ماندن مردم جدا شده است.

گوتلیب گفت NPR دوشنبه که اگر چه نصب و راه اندازی به عنوان بسیاری از 180,000 تماس با ردیاب در سراسر کشور ممکن است دلهره آور شدنی است. "ما در حال حاضر ایالات متحده در تلاش برای آن را به روی هزاران نفر از بهداشت عمومی کارگران برای انجام تماس, ردیابی," او گفت:. "ما در حال رفتن به نیاز این تعداد از مردم اگر ما می خواهیم برای ورود به پاییز با انواع منابع ما باید سعی کنید برای ردیابی عفونت برای جلوگیری از شیوع زیادی."

فدرال رهبری در تماس با ردیابی مهم است که می گوید واتسون از مرکز سلامت و امنیت. "این بی سابقه است — این چیزی است که ما انجام داده ایم قبل از اینکه به عنوان یک ملت" او می گوید. "این ممکن است سخت برای برخی از ایالت ها حتی فکر می کنم در مورد چگونه آنها شروع این طوری هدایت از سطح فدرال است که قطعا مورد نیاز است."

استفانی Adeline مارتا Bebinger ناتالی کربس, نیکول لئونارد, Aviva Okeson-Haberman سباستین مارتینز هم Valdivia به Anh Nguyen, بانی, پتری, Paige Pfleger و کارمل ظالم کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب