ناظر: ویروس ساقه مصر از زندان در میان اخبار خاموشی

قاهره - جدید کروناویروس زده چند زندانهای مصر و کشته شدن دست کم 14 تن از بازداشت شدگان پیشرو دیده بان حقوق بشر

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399

قاهره - جدید کروناویروس زده چند زندانهای مصر و کشته شدن دست کم 14 تن از بازداشت شدگان پیشرو دیده بان حقوق بشر روز دوشنبه گفت که مقامات به دنبال سرکوب اخبار از ویروس' گسترش در پشت میله های زندان.

سازمان دیده بان حقوق بشر منتشر گسترده گزارش بر اساس حروف قاچاق از زندان و مصاحبه با زندانیان و بستگان مستندسازی موارد متعدد از بازداشت شدگان که پس از تجربه ویروس علائم بدون اینکه تست شده و یا دریافت کافی درمان های پزشکی.

دهها هزار نفر از مردم مصر در حال کهنه به چه گروه های حقوق بشر می گویند در حال به سر می برند و غیر بهداشتی زندان.

با وجود درخواست دولت از رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi به آزادی هزاران نفر از زندانیان برای جلوگیری از گسترش و سرایت مقامات تنها شتاب طولانی در حال اجرا سرکوب مخالفان را دستگیر سلامت کارگران و روزنامه نگاران و منتقدان که صدای نگرانی دولت را از دست داده و همه گیر.

یکی از آنها فعال سانا سیف دستگیر شد ماه گذشته پس از بالا بردن زنگ بیش از یک امکان شیوع بیماری در زندان جایی که او برادر برجسته زندانی سیاسی Alaa Abdel-فتح برگزار شد. خانواده او را از ترس بزرگ شده اند از مقامات معلق حق ملاقات به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر عفونت است. زندان, سیاست های اعمال شده اند نامنظم از زمان شروع این بیماری همه گیر گفت خواهرش مونا سیف با نگهبانان اغلب امتناع از اجازه در مواد ضد عفونی کننده و پزشکی برای زندانیان و یا تصویب نامه به خانواده های از جان گذشته برای اطلاعات.

"به جای ارائه مراقبت های پزشکی کافی و سلامت اقدامات مورد نیاز برای جلوگیری از گسترش COVID-19 دولت مصر تلاش می کند به مبهم یک بحران جدی در سلامتی در زندان گفت:" جو استورک معاون خاور میانه و شمال آفریقا مدیر در HRW.

مصر افسر مطبوعات نیست پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در این گزارش.

این گروه گزارش داد که مصر آژانس امنیت ملی احضار, بازجویی و شکنجه زندانیان هنگامی که رسانه های خبری شروع به صدای ترق و تروق با نشت مشکوک به ویروس موارد در زندان است. در یک مورد زندانیان گفت: آنها محروم می شدند مورد ضرب و شتم با چوب و کابل برق برای شکایت در مورد شرایط خود را.

با وجود خاموشی اخبار غیر رسمی گزارش ارائه هشدار دهنده نگاه اجمالی در چه چیزی می تواند فراری انتقال در مصر از زندان. این بیماری همه گیر است رسید در مصر آلوده کردن بیش از 88,402 مردم و کشتن 4,352 بالاترین مرگ و میر در جهان عرب است. حتی به عنوان روزانه عفونت رای در کشور کاهش یافته است در این ماه به حساب ویروس موارد در زندانها در حال نصب است.

هفته گذشته روزنامه نگار برجسته محمد منیر درگذشت COVID-19 روز پس از آزادی از زندان.

این نهاد در گزارش ذکر ژنو مبتنی بر حقوق بشر گروه کمیته عدالت گفت: این مستند بیش از 190 مشکوک COVID-19 نفر در سراسر ده ها زندان و 29 ایستگاه های پلیس از جمله 160 زندانیان و 30 کارمند دارد. متعدد زندانیان گزارش آنها و همکار خود زندانیان به حال تب و سرفه و بدن درد و از دست دادن طعم و بوی.

از 14 مرگ نه مرگ او در بیمارستان پس از انتقال از زندان.

اگر چه Hamdy Abdel Aal Ryaan, 58 دچار عفونت علائم روز او با عجله به یک بیمارستان در مرکز نیروهای امنیتی در اردوگاه های شمال پایتخت تنها زمانی که او در حال مرگ بود در این گزارش گفت: با استناد به یک نسبت. Ryaan فشرده در یک سلول کوچک با بیش از 20 دیگران دریافت تقریبا هیچ مراقبت های پزشکی. علت مرگ او را در گواهی می خواند: "هنوز رتبهدهی نشده است تعیین می شود."

در al-Mahallah اولین ایستگاه پلیس در شمال مصر, سه, سیاسی, زندانیان بدون محاکمه برگزار شد درگذشت ماه گذشته. خانواده یکی از آنها بازنشسته معلم ریاضی Moawad محمد سلیمان, 65, گفته شد او از حمله قلبی درگذشت اما بدون دریافت مدرک پزشکی است. بعد از بستگان خود آموخته است که سلیمان دچار ویروس علائم.

همکار زندانی حسن Ziadah, 56 منتقل شد به یک مرکز بهداشت تعیین شده برای COVID-19 بيمار در ماه گذشته و درگذشت دستبند به تخت بیمارستان.

تقریبا در همه موارد دیده بان حقوق بشر گفت: مقامات زندان انجام داده اند کمی برای محافظت از زندانیان از عفونت فراتر از گروه بندی موارد مشکوک در همان سلول. ماموران در حداقل سه زندان مانع از زندانیان از به دست آوردن و یا با پوشیدن ماسک آن را گفت.

حقوق گروه خواست مقامات مصری برای آزادی بیشتر زندانیان از جمله بسیاری از زندانیان سیاسی محروم از های اخیر حرکات بخشش انجام گسترده ویروس تست و اجازه می دهد زندانیان به طور منظم ارتباط با وکلا و خانواده ها است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"همانطور که با هر مسئله عمده در مصر نگرانی اصلی مقامات برای کنترل هر گونه اطلاعات در جریان گفت مونا سیف, خواهر زندانی Abdel-جنبش فتح در مصاحبه های اخیر.

زمانی که خانواده او در نهایت دریافت یک نامه از Abdel-فتح پس از هفته ها سکوت محتوا به نظر می رسد خود سانسور, او گفت:, به طرز مرموزی خالی از هر گونه اشاره به بحران بهداشت و درمان آوردن کشور خود. "این واقعا یک سیاه چاله است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب