تماشا کنید: کاخ سفید برای به اشتراک گذاشتن Coronavirus دستورالعمل در یک مسیر برای بازگشایی این کشور

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک رویداد به مناسبت آمریکا کامیونداران در کاخ

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک رویداد به مناسبت آمریکا کامیونداران در کاخ سفید سه شنبه. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 5:09 p. m. ET

کاخ سفید برنامه ریزی شده است یک جلسه برای روز پنج شنبه که در آن رئیس جمهور تهمت و گفت: او را به پرده چشم انداز خود را برای توطئه دوره از coronavirus فاجعه و بازگشت به حالت عادی.

تهمت نیز صحبت کرد و از طریق تلفنی با فرمانداران از 50 ایالت در اوایل روز شنبه به نمای کلی طرح خود را برای راه آنها را ادامه با دوباره باز کردن و عادی.

مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت که او معتقد است بسیاری از ایالت ها می تواند شروع به دوباره باز کردن حتی قبل از دستورالعمل های فدرال اجتماعی فاصله و کاهش منقضی شده در مارس 1, با استناد به آنچه که او می گوید در حال کم تعداد موارد و یا مرگ و میر در بعضی از نقاط.

نیویورک تایمز در گزارش روز پنج شنبه که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران آنها می خواهم که قادر به دوباره باز قبل از آوریل 1 اگر آنها میخواهند اما او گفت که او نمی خواهد تکیه بر آنها در مورد آنچه به تصمیم می گیرید.

واشنگتن پست در گزارش روز پنج شنبه که مغلوب ساختن پیشی جستن دستورالعمل جدید در مورد عادی تجویز یک سری از روش ها به مردم را از خانه های خود را دوباره به محل کار و اماکن عمومی البته بدون زمان مورد نیاز است.

اخبار کنفرانس برنامه ریزی شده است برای 6 p. m. سازمان دیده بان این جلسه زندگی می کنند.

اشتیاق برای عادی

مغلوب ساختن پیشی جستن اشتیاق برای بازگشایی, ایالات متحده است که موجب اقتصادی فلج ناشی از اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات با هدف کاهش گسترش coronavirus.

دستور به ماندن در خانه و جلوگیری از گروه ها به این معنی نیست که رستوران های آجر و ملات خرده فروشان صنعت سفر و انرژی بخش reeling; ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها از کار هستند. برنامه امداد برای کمک به کسب و کارهای کوچک در حال حاضر در حال اجرا از پول است.

زندگی روزمره در ضمن بد است jangled. تقریبا نیمی از دانش آموزان مدارس دولتی در ایالات متحده شده اند خانه برای چند هفته و نه بازگشت این سال تحصیلی.

حتی پس از بحران را ارائه نمی دهد پایان دادن به تعصب. مغلوب ساختن پیشی جستن قبل ادعا می کند در مورد قدرت او گفت که او می تواند ورزش بیش از فرمانداران' تصمیم گیری در مدیریت فاجعه به ارمغان آورده اند انتقاد از برخی از آنها و برخی از سنتی سیاسی دشمنان در کنگره است.

برخی از فرمانداران و منتقدان استدلال می کنند که عناصر ضروری برای یک مسئول re-opening — به خصوص تست ظرفیت آنها می گویند مورد نیاز است برای اطمینان از که بازگشت به اوضاع عادی نیست فقط با آوردن یک اکو سنبله عفونت — نیست و در عین حال در محل است.

در حال بارگذاری...

مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس گفت: سهامداران در نامه ای در روز پنج شنبه که او معتقد است جهان نیست و در عین حال ظرفیت آزمون در قدر لازم است برای اطمینان از بازگشت امن برای کسب و کار به عنوان قبل از.

گروه از کشورها در سواحل غرب در غرب و در امتداد ساحل شرقی باید با تشکیل کنسرسیوم برای خود تصمیم بگیرند که چگونه آنها را دوباره باز از نظر ارتباطات خود را.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب