پخش زنده: مغلوب ساختن پیشی جستن در آستانه تبرئه توسط آمریکا

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت انتظار می رود که تبرئه شده توسط سنا در روز چهارشنبه. الکس براند

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت انتظار می رود که تبرئه شده توسط سنا در روز چهارشنبه. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

سناتور نزدیک به فصل جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سنا محاکمه چهار شنبه, دربندی یک ماه-فرایند طولانی آغاز شد که با درخواست استیضاح در مجلس نمایندگان رهبری به رئیس جمهور را استیضاح و در نهایت خود را به احتمال زیاد تبرئه.

در 4 p. m. ET سنا است به رای گیری در مورد اینکه آیا تهمت باید محکوم و یا تبرئه از اتهامات عنوان شده است که او مورد آزار قرار گرفته قدرت و مسدود کنگره است. پیش از رای سناتورها باید برخی از زمان را به خود بسته شدن اظهارات — تا 10 دقیقه. سازمان دیده بان کف رسیدگی زنده شروع 9:30 a. m. ET.

نتیجه این بود هرگز در شک و تردید. خواهان برگزاری یک راحت اکثریت در اتاق و دموکرات ها نیاز به 67 رای به حذف رئیس جمهور از دفتر. اکثر نوروزی هستند از حامیان سرسخت رئیس جمهور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام کل فرایند یک "شکار ساحره" و نه تصدیق آن را در سه شنبه شب دولت از آدرس اتحادیه به کنگره یک سخنرانی که در آن مخاطبان از قانونگذاران کنگره بود که تقسیم بر موضوع استیضاح به عنوان شهروندان آنها را نمایندگی کند.

در موضوع مغلوب ساختن پیشی جستن در 25 ژوئیه در تماس تلفنی با نخست وزیر تازه انتخاب رئیس ولدیمیر Zelenskiy. دموکرات ها می گویند تهمت بستن انتشار منجمد کمک های نظامی به اوکراین را بررسی جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور است که یک دموکرات نامزد ریاست جمهوری. که بر اساس ماده اول از استیضاح: سوء استفاده از قدرت.

کاخ سفید کاهش یافته است برای شرکت در مجلس استیضاح پرس و جو به این که آیا تهمت را در عمل تشکیل بجای تصمیم گیری تشکیل شده است که بر اساس ماده دوم استیضاح در برابر تهمت: انسداد کنگره است.

سناتور. سوزان کالینز مین جمهوری خواه بود که دیده می شود به عنوان یک چرخش رای در دادگاه گفت: خانه مدیران را برآورده نمی کنند این بار برای نشان دادن رئیس جمهور انجام شد ارزش خود را حذف از دفتر. او گفت که در حالی که آن را "اشتباه از [تهمت] به درخواست یک دولت خارجی به بررسی سیاسی رقیب" وجود شکاف در رکورد مورد تماس تلفنی.

کالینز همچنین با انتقاد از خانه مديران منطق در ماده 2 انسداد کنگره گفت: دموکرات ها را انتخاب کرد "با سرعت بیش از قطعیت"; بسیاری از جمهوری خواهان استدلال می کنند که آمریکا باید به دادگاه رفته به حکم برگ برنده دولت شاهدان برای شهادت و اسناد و مدارک. تشکر. آدام شیف سرب مدیر خانه میگوید که مسیر قانونی گرفته اند بیش از حد طولانی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و انتظار می رود تبرئه عمدتا در امتداد خط حزب — با وجود اینکه برخی از علامت سوال: مشخص نیست که چگونه بهداشت ، میت رامنی جمهوری خواه یوتا است که یک منتقد رئیس جمهور رای خواهد داد; و نه آن خاصی که آیا تمام سناتورهای دموکرات را رای به محکوم کردن رئیس جمهور است. تعداد کمی از قرمز-دولت دموکرات گفته اند که چگونه آنها رای خواهد داد, ترک باز کردن چشم انداز آینده تبرئه رئیس جمهور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و سومین رئیس جمهور ایالات متحده تا کنون بود استیضاح. مانند دو نفر دیگر رئیس جمهور اندرو جانسون و بیل کلینتون او را به احتمال زیاد نیز تبرئه شده توسط سنا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن