می خواهید یک coronavirus آزمون ؟ اگر شما پول و می دانم که دکتر حق است و نه یک مشکل

به عنوان مردم در سراسر کشور قادر به دریافت تست شده برای COVID-19 یک سانتا مونیکا اطفال فرستاده پدر و مادر از ب

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399

به عنوان مردم در سراسر کشور قادر به دریافت تست شده برای COVID-19 یک سانتا مونیکا اطفال فرستاده پدر و مادر از بیماران خود را با گران اما پیشنهاد وسوسه انگیز.

برای $250 آنها می تواند خرید یک گونه-سواب آزمون برای این ویروس به اجرا در خانه دکتر جی گوردون نوشت. این آزمون می تواند خریداری شده توسط خود بيمار به پدر و مادر حتی اگر آنها نشان داد که هیچ علائم یا تا به حال هیچ دلیلی برای ترس از آنها آلوده شدند. بیمه به احتمال زیاد نمی پوشش هزینه او نوشت.

چرا که او تنها 100 کیت پرسید که تست بود محدود به اعضای خانواده و "خانواده کارکنان است."

گوردون گفت که او به فروش می رسد و تقریبا بلافاصله دستور داده است و صدها نفر دیگر.

تبلیغات

"مردم واقعا می خواستم آنها را" او گفت:.

هر چند کالیفرنیا است ramping تا آزمون ادامه کمبود به این معنی است که بسیاری از مردم با علائم هنوز هم از جان گذشته برای دریافت تست شده است.

اما برخی از پزشکان خصوصی و "سرایدار" پزشکان در حال ارائه آزمایش به بیماران خود را در یک قیمت. آن را سخت بدانید که چگونه گسترده عمل است, اما آن را به موجب خشم به افراد مشهور و ورزشکاران حرفه ای و بدون علائم بدست آزمایش در حالی که دیگران کمتر به معنی صبر کنید.

گوردون اذعان دارد که او ارائه تأکید نابرابری در سیستم بهداشت و درمان.

تبلیغات

"هیچ راهی وجود دارد در جهنم باید آن را" گوردون گفت. "این نشان دهنده یک شکست بزرگ از دولت فدرال از سیستم بهداشت و درمان."

گوردون گفت: او است که فروش این آزمون به مشتریان خود را چرا که او یک وظیفه به آنها بهترین مراقبت های پزشکی ممکن است. "من فکر می کنم آن را در بهترین منافع از بیماران من," او گفت:.

Gordon — که کشیده شده انتقاد برای دفاع از حقوق پدر و مادر که می خواهند برای به تاخیر انداختن و یا رد واکسن برای فرزندان خود — گفت: به اعتقاد او عدم تست شد رفتن به دریافت "خیلی خیلی بدتر است."

برخی از پزشکان تردید دارند که تمام تست های ارائه شده موثر هستند و انتقاد از پزشکان که در حال شارژ هزینه برای مشتریان که می خواهند به آزمایش می شود و باید این پول را برای پرداخت. غذا و دارو در روز جمعه علنا هشدار داده است که آن را مجاز هر در خانه آزمون COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus.

"من فکر می کنم که آن را بسیار وحشتناک," دکتر گفت: استنلی پرلمن اطفال متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه آیووا که مطالعات coronaviruses و درمان آنها. "شما نمی خواهید افرادی که پول بیشتر قادر به دریافت تست شده برای چیزی که همه نگران است. این باعث می شود آن را مانند به نظر می رسد افرادی که ثروتمند هستند در حال گرفتن یک استراحت. من نمی توانم فکر می کنم از هر چیز خوب در مورد این."

دولت ایالت ریچارد پان (D-ساکرامنتو) یک متخصص اطفال است که به شدت مورد انتقاد قرار گوردون و پزشکان دیگر بیش از موقعیت خود را در واکسیناسیون گفت: به اعتقاد او عمل گسترده نیست اما محکوم کرد فروش این آزمون در قیمت های بالا برای هر کس می تواند استطاعت آنها گفته شد غیر حرفه ای انجام است که هیئت پزشکی کالیفرنیا باید بررسی گردد.

پزشکان او گفت: پس باید مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل ها است که اولویت بندی تست برای افرادی که COVID-19 علائم و بستری هستند; دارای سیستم ایمنی بدن و یا عوامل دیگر که آنها را در معرض خطر; و یا به تازگی از سفر به کشورهای عمده شیوع بیماری و یا تماس نزدیک با فرد مبتلا به ویروس است.

"بنابراین در یک بحران این است که ما چگونه آن را اداره کند ؟ ما حراج این آزمون ؟ این است که چگونه ما می خواهیم جامعه ما به کار?" پان نوعی رامی پرسید. "پاسخ ما نباید بر اساس مزایده کردن منابع کمیاب به بالاترین پیشنهاد."

تبلیغات

در بورلی هیلز, Dr. David دکتر رافیک نظریان یک پزشک مراقبت های اولیه گفته شده است دریافت هجوم تماس از شیوع کروناویروس آمار ایالات متحده

اما از آنجا که او یک سرایدار عمل پزشکی — معنی او محدودیت مشتریان خود به "افراد با نفوذ یک لیست مشاهیر و مدیران اجرائی" در ازای بیشتر مراقبت های شخصی — او شده است اعطای آزمون تنها به مشتریان موجود.

دکتر رافیک نظریان را سالانه حق عضویت شروع می شود در $5,500 و می تواند تا $10,000.

حدود یک ماه پیش زمانی که COVID-19 موارد هنوز هم در درجه اول اتفاق می افتد در خارج از کشور, دکتر رافیک نظریان شروع به دنبال به دست آوردن اضافی نازوفارنکس سواب و ویروسی رسانه های حمل و نقل — مواد مورد نیاز برای آزمایش coronavirus. به عنوان یک نتیجه, او تا به حال حدود 50 در دسترس برای بیماران خود را که تجویز می شود در خانه تماس با پرستاران پوشیدن دنده محافظ.

به دلیل "کمبود گسترده" تست کیت, اما, دکتر رافیک نظریان تصمیم به سفارش سریع-تست کیت گفت استفاده شده است در چین و کره جنوبی است که تولید نتایج در عرض چند دقیقه به جای روز.

دکتر رافیک نظریان گفت که او انتظار دارد سریع تست که شامل گرفتن نمونه خون برای رسیدن از چین در این آخر هفته که در آن نقطه او امیدوار است برای باز کردن یک درایو-از طریق آزمایش گزینه های در دسترس به هر کسی مایل به پرداخت حدود $500 یا 600 دلار.

"ما تا به حال بسیاری از بیماران جدید تماس با ما که پول نبود یک عامل; آنها حاضر به پرداخت هر آنچه مورد نیاز بود," او گفت:. "اما ما به دنبال ندارد در این زمان در مورد 'چگونه می توان پول بیشتری انجام تست ؟' یا 'که ما می تواند شارژ بیشتری را برای انجام یک آزمایش.' این در واقع واقعا در تلاش برای مراقبت از بیماران ما در حال حاضر و پس از آن بدانند چگونه ما می تواند به افزایش تست و انجام کارهای خوب برای جامعه است."

اندرو Pekosz یک زیست شناس در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, گفت, شده است وجود دارد افزایش شرکت های خارجی عجله به توسعه جدید کروناویروس آزمایش خون در هفته های اخیر. او گفت که او شخصا نمی خواهد چنین آزمون به دلیل نگرانی های خود را در مورد قابلیت اطمینان است.

تبلیغات

خون آنتی بادی آزمایش می تواند نشان می دهد تنها در صورتی یک فرد تا به حال این ویروس در حالی که CDC-تایید بینی تست های گرد می تواند تشخیص زمان عفونت Pekosz گفت. اگر بیماران نیست و آگاهی از این تفاوت های کلیدی آن می تواند منجر آنها را به دنبال درمان های اضافی, او گفت:.

"آخرین چیزی که بیمارستان ها نیاز دارید در حال حاضر هستند افرادی که سالم هستند که در گفتن آنها نیاز به مراقبت های پزشکی" Pekosz گفت.

CDC توصیه می کند بینی سواب برای coronavirus تست و می گوید دهان سواب یک اولویت پایین و باید جمع آوری شود تنها اگر یک بینی تست در دسترس نیست. دهان سواب اجرا خطر بالاتر از مردم سرفه یا افشای تستر به ویروس Pekosz گفت.

برخی از پزشکان که خصوصی شیوه های درمان افراد مشهور و ثروتمند می گویند که آنها در حال دنبال کردن دستورالعمل CDC در آزمون.

دکتر Gary Cohan یک بورلی هیلز طب داخلی پزشک گفت که او تا به حال به نوبه خود به دور متعدد بیماران به دنبال تست.

"در حال حاضر من باید به مراقبت از من بدحال افرادی که می میرند" Cohan گفت.

Cohan گفت که تقریبا هر 30 دقیقه چک با پرستار — "او کردم دوستان همه جا" — در مورد زمانی که دفتر کار خود را با ارائه تست اضافی و لوازم. "او رول چشم او و می گوید که تلاش [تشخیص] و LabCorp او بگویم که هر روز در حال حاضر," او گفت:.

او گفت که او شک قابلیت اطمینان برخی از آزمایشات است که ارائه شده به بیماران و گفت: پزشکان نباید هزینه اضافی برای آنها. قوانین فدرال به تصویب این ماه را گسترش دسترسی به رایگان COVID-19 تست ،

گوردون سانتا مونیکا متخصص اطفال گفت: او در حال شارژ است و مشتریان تنها 50 دلار بیشتر در هر آزمون نسبت به هزینه آن را از آزمایشگاه.

او گفت که او تا به حال شده است در تلاش برای در حالی که در اکثر موارد ناموفق برای به دست آوردن برخی از بیماران خود را مورد آزمایش قرار برای ویروس.

اما پس از آن پدر و مادر یکی از بیماران خود را به او گفت در مورد یک آزمایشگاه در سان دیماس, KorvaLabs بود که فروش COVID-19 انجام شد. گوردون گفت: او تایید آزمایشگاه و آزمون و تعیین آن را مشروع بر اساس یک مطالعه که او گفت: نشان داد که دهان گرد و خاک تست بود و همان نتایج را به عنوان بینی نمونه.

این تست می تواند خود-اجرا در خانه. گوردون گفت که او به فروش می رسد آزمون برای مشتریان اینکه آیا یا نه آنها تا به حال علائم اما خواسته آنها را به صبر کنید تا زمانی که آنها مشکوک آنها ممکن است بیمار به استفاده از آنها.

دکتر جفری Klausner, که گفت که او داوطلبانه بالینی و مشاور با KorvaLabs گفت: این آزمون با استانداردهای تعیین شده توسط قوانین فدرال. KorvaLabs بازگشت نیست یک تماس برای نظر.

Klausner گفت: آزمایشگاه بخشی از یک تلاش گسترده برای "مقیاس" تست ظرفیت برای COVID-19 در آمریکا گفت: اگر تست بیشتر در دسترس بود و این کشور می تواند "پایان دادن به این بیماری مطلع گمراه گمراه تعطیل."

او همچنین گفت که مفاهیم مورد رایگان تست در دسترس بودن یک "توهم" است و آمریکایی ها شده اند و تمایلی به سرمایه گذاری در سیستم بهداشت و درمان است که ممکن است بهتر آماده برای این بحران است.

"ما نیاز به تکیه بر بازار آزاد برای سلامت ما پاسخ" Klausner گفت. "این امریکا است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب