وال استریت رالی fizzles که قیمت نفت ناگهان سقوط

نیویورک - یک تظاهرات در وال استریت تبخیر پس از قیمت نفت خام در زمان چرخش ناگهانی پایین تر deflating سود در بخش

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

نیویورک - یک تظاهرات در وال استریت تبخیر پس از قیمت نفت خام در زمان چرخش ناگهانی پایین تر deflating سود در بخش انرژی است. عمده شاخص به پایان رسید کمی پایین تر سهشنبه پس از بیش از 3 درصد در اوایل. بازار آینده حتی بزرگتر به دست آوردن 7% روز قبل از. این تجمع پس از پژمرده قیمت نفت ایالات متحده در بدبختانه از به دست آوردن شیب دار از دست دادن بیش از 9 درصد. آن را به حال شده است در غیر این صورت یک جوشان روز برای بازار در سراسر جهان زیر نشانه های دلگرم کننده است که این بیماری همه گیر کوروناویروس ممکن است نزدیک به درست کردن در برخی از سخت ترین-آمار مناطق جهان است.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان زیر:

یک رالی بزرگ در وال استریت در حال از دست دادن بخار در معاملات بعد از ظهر روز شنبه, فروختن در بخش دیگر سقوط قیمت نفت به بازار است که هنوز هم در مسیر نادر بازگشت به عقب به دست آورید.

S&P 500 بود تا 0.3% با نیم ساعت به رفتن در معاملات بعد از اینکه تا آنجا که 3.5% در صبح است. بازار سود پژمرده به عنوان قیمت نفت ایالات متحده در بدبختانه از به دست آوردن شیب دار از دست دادن بیش از 9 ٪ در بعد از ظهر که در وزن انرژی, سهام و شاخص S&P 500 به طور کلی.

آن مرطوب شده است جوشان روز برای بازار در سراسر جهان زیر در روز دوشنبه 7 درصد افزایش برای S&P 500 در نشانه های دلگرم کننده است که این بیماری همه گیر کوروناویروس ممکن است نزدیک به درست کردن در برخی از سخت ترین آمار مناطق جهان است.

حتی اگر اقتصاددانان می گویند مجازات رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر است, بازار سهام در این هفته بوده است به دنبال به جلو به زمانی که اقتصاد را دوباره باز از خود پزشکی ناشی از کما. یک قله در عفونت های جدید را ارائه دهد برخی از وضوح در مورد در مورد چه مدت رکود اقتصادی ممکن است آخرین و چقدر عمیق آن خواهد بود.

سرمایه گذاران پس از آن می تواند در نهایت تصور طرف دیگر اقتصادی shutdown پس از مقامات کسب و کار مجبور به توقف به امید کاهش گسترش ویروس. در این میان دولت ها در سراسر جهان در حال تصویب و یا بحث در مورد تریلیون دلار بیشتر از کمک به اقتصاد است.

بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای می گویند که آنها بوده ام با احتیاط از قیام اخیر و بیشتر انتظار نوسانات جلوتر است. این نگرانی بودند از عهده شنبه هنگامی که S&P 500 چرخش از بالا به پایین, از بالا به پایین و به بالا و دوباره از طریق روز. با این وجود در مسیر به اضافه کردن یکی از چند پشت به پشت دستاوردهای بازار از coronavirus شیوع بیماری های ناشی از آن را به شروع به فروش کردن در اواسط فوریه.

"ما هنوز هم در آنچه شما را تماس بگیرید امداد تجمع از قبل کم" گفت: سام Stovall رئیس استراتژیست سرمایه گذاری در CFRA. او اشاره کرد که این نوع تجمع مشترک در عمیق خرس بازارهای وال استریت-صحبت می کنند زمانی که سهام کاهش 20 ٪ یا بیشتر از یک قله است.

"هیچ تضمینی وجود ندارد که بدترین پشت سر ما و در عین حال معامله گران بر این باورند که حداقل برخی از پول کوتاه مدت می شود ساخته شده است" Stovall گفت.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 88 امتیاز و یا 0.4% به 22,768 و نزدک بود و تقریبا مسطح به عنوان 3:24 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا.

قیمت نفت شده اند و حتی بیشتر فرار از بازار سهام در هفته های اخیر به عنوان تقاضا خشک به صورت انرژی در میان یک اقتصاد جهانی تضعیف شده توسط coronavirus شیوع. روسیه و عربستان سعودی نیز قفل شده است و در یک جنگ قیمت به دلیل خودداری از کاهش تولید و حتی به عنوان جهان غرق در روغن اضافی.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هفته گذشته گفت که او امیدوار است و انتظار می رود دو طرف می تواند توافق بر کاهش تولید که باعث جهش قیمت بالاتر به طور موقت. اما سرمایه گذاران هنوز هم قانع نشده آنها می تواند رسیدن به یک معامله و معیار آمریکا نفت خام کاهش یافت $2.45 یا 9.4% به حل و فصل در $23.63 در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد کاهش یافت $1.18 دلار 31.87 در هر بشکه رسید.

پیش از آن در روز معاملاتی بازارهای سهام در اروپا و آسیا بالا رفت قبل از اینکه روغن رو تغییر است.

آنها بسیج پس از چین اولین کشور برای قفل کردن گسترده عصری اقتصاد آن به سرعت گسترش ویروس مقامات گزارش جدید مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته. بسیاری از کارشناسان اگر چه در حال شک و تردید از چین virus آمار و ارقام.

سرمایه گذاران همچنین سیگنال های که تعداد روزانه عفونت و مرگ و میر ممکن است نزدیک به اوج یا plateauing در اسپانیا و ایتالیا و نیویورک. تعداد مرگ و میر روزانه رز در نیویورک و مرکز ایالات متحده شیوع اما آمار دیگر بودند بیشتر تشویق از جمله متوسط تعداد افراد بستری شده در هر روز.

کارشناسان می گویند مرگ و میر بیشتر در راه هستند با توجه به COVID-19 است که در حال حاضر ادعا کرد حداقل 76,000 زندگی در سراسر جهان است. ایالات متحده منجر جهان در تایید موارد با بیش از 369,000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

بیشتر اقتصادی بدبختی نیز در افق. اقتصاددانان انتظار یک گزارش در روز پنج شنبه نشان می دهد که 5 میلیون آمریکایی کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته به عنوان اخراج رفت و برگشت کشور است. که می تواند در مجموع به حدود 15 میلیون در طول سه هفته گذشته. تحلیلگران همچنین انتظار می رود شرکت های بزرگ در هفته های آینده گزارش خود را به بدترین سه ماهه از سود کاهش در بیش از یک دهه.

عظیم کمک از فدرال رزرو کمک کرده است صاف کردن snarled تجارت که تا به حال احاطه وام بازارهای زودتر در فروش. شرکت های در حال آمدن به بازار اوراق قرضه به قرض گرفتن حتی برخی با "آشغال" رتبه بندی اعتباری و سرمایه گذاران در واقع اعطای وام به آنها پول دوباره.

دولت ژاپن روز سه شنبه به طور رسمی اعلام کرد 108 تریلیون ین ($1 تریلیون دلار) بسته برای جهان سوم بزرگترین اقتصاد است.

در آمریکا بزرگترین اقتصاد مجلس نانسی پلوسی گفتن همکاران او که یکی دیگر از $1 تریلیون مورد نیاز است برای آینده coronavirus نجات بسته است. در ماه گذشته کنگره تصویب 2.2 تریلیون دلار بسته است.

در اروپا و آلمان را داخ شروع به پریدن کرد 2.8 درصد و شاخص CAC 40 در فرانسه افزایش یافت 2.1%. FTSE 100 لندن اضافه شده 2.2%.

در آسیا ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن 2% افزایش یافت, کره جنوبی را Kospi 1.8 درصد و هانگ سنگ در هنگ کنگ شد تا 2.1%.

در یک سیگنال است که سرمایه گذاران احساس کمتر بدبینانه در مورد اقتصاد و تورم آنها تحت فشار قرار دادند عملکرد 10 ساله خزانه داری تا 0.73% از 0.67% اواخر دوشنبه.

که هنوز هم به شدت کم نسبت به تاریخ است. عملکرد بالاتر 1.90% در اوایل سال جاری و هرگز زیر 1% تا ماه گذشته. با این وجود آن را به بالا رفتن از آن آمار یک رکورد کم از 0.498% در اوایل ماه مارس با توجه به Tradeweb.

با وجود بازده باقی مانده در نزدیکی تمام وقت پایین وجود دارد یک نشانه امیدوار در بازار اوراق قرضه: خزانه داری بلندمدت بازده هنوز هم بالاتر از کوتاه مدت ، که برگشت از "وارونه منحنی عملکرد" از اوایل سال جاری یک علامت هشدار دهنده برای سرمایه گذاران است که هنگامی رخ می دهد که در کوتاه مدت بازده بالاتر در دراز مدت ،

___

AP کسب و کار نویسنده یوری Kageyama کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن