وال استریت منحرف; S&P 500 در مسیر برای 3 هفته به دست آوردن

نیویورک - دیوار خیابان دست خوش پیشامد میشه جمعه زیر مجموعه ای دیگر از مخلوط گزارش اقتصاد به عنوان شاخص S&P

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

نیویورک - دیوار خیابان دست خوش پیشامد میشه جمعه زیر مجموعه ای دیگر از مخلوط گزارش اقتصاد به عنوان شاخص S&P 500 بسته در روز سوم آن راست هفتگی به دست آورید.

معیار و شاخص بود و عملا بدون تغییر در ظهر معاملاتی پس از زودتر کوه در می رم بین سود و زیان. میانگین صنعتی داو جونز پایین بود 53 امتیاز و یا 0.2% در 26,680 به عنوان 10:54 صبح به وقت شرق و Nasdaq composite به 0.1%.

معاملات نسبتا آرام در سراسر بازارهای سهام در خارج از کشور, خزانه داری بازده طلا و همچنین ساخت تنها متوسط حرکت می کند. حتی سهام چینی شد برگزاری نسبتا ثابت: شانگهای کامپوزیت شاخص رشد شاخص 0.1% پس از اجرا در اوایل این ماه که در آن روزانه به طور متوسط حرکت بود بیش از 2٪.

بازار ایالات متحده از دست برخی از آن حرکت اولیه پس از یک گزارش نشان داد که ضریب اطمینان مصرف کننده بود ضعیف تر از انتظار اقتصاددانان بود. این آخرین در جریان گزارش که نشان داده اند که چگونه نامشخص مسیر برای اقتصاد به عنوان یک افزایش مداوم در coronavirus شمارش تهدید به لغو پیشرفت است که به نظر می رسید به دست گرفته اند و ریشه در اقتصاد است.

"بازار همچنان فقط سعی کنید و انگشت خود را بر روی نبض" گفت: جیمز مک کین ارشد جهانی اقتصاد در آبردین استاندارد سرمایه گذاری است.

"تجدید گسترش ویروس و درجه ای از جامعه عفونت به معنی سرعت بهبود ما تا به حال فقط نمی خواهید به قادر به نگه دارید تا دیگر" او گفت:. "نسبتا مناسب و معقول تکه از ایالات متحده فعالیت در خطر است."

در میان تمام قطعیت S&P 500 بود تقریبا به طور مساوی تقسیم بین سهام افزایش و کاهش.

BlackRock رز 2.8% برای یکی از بزرگترین دستاوردهای در S&P 500 پس از شرکت سرمایه گذاری گزارش قوی تر سود برای بهار از تحلیلگران انتظار می رود.

صفحه اصلی سازندگان نیز کشیدن بالاتر پس از یک گزارش نشان داد بزرگتر پرش در خانه ساخت و ساز در ماه ژوئن بیش از انتظار اقتصاددانان بود. PulteGroup رز 1% و Lennar اضافه 1.4%.

در پایان از دست دادن بود Netflix که کاهش 7.1 درصد بیشترین کاهش در شاخص S&P 500. پیش بینی خود را برای مشترکین جدید در طول تابستان سقوط کوتاه از وال استریت را از انتظارات خود, حتی اگر آن را گزارش قوی تر درآمد برای بهار از تحلیلگران انتظار می رود. آن را نسبتا نادر گام را برای Netflix بکشد که هنوز هم تا حدود 50 درصد برای سال 2020 است.

در این هفته دیده می شود برخی از ضعف بزرگ با تکنولوژی گرا سهام به طور کلی پس از آنها تا به حال glided از طریق بسیاری از بیماری همه گیر. سرمایه گذاران همچنان به اضافه کردن به شرط که اپل مایکروسافت و دیگر غول های نگه می دارد در حال رشد تقریبا بدون در نظر گرفتن اقتصاد است. بزرگ اجرا کرده است منتقدان گفت: آنها تبدیل شده ایم بیش از حد گران قیمت و حتی پس از حسابداری برای سود عظیمی که تولید آنها است.

مایکروسافت سراغ یکی دیگر از ٪ 1 جمعه در حالی که اپل نیز با کاهش 0.5% و شرکت های فن آوری در سراسر S&P 500 پس 0.3%. کاهش کمک کرد تا آن را از دست دادن برای هفته برای S&P 500 سهام فن آوری به 1.9% بزرگترین در میان 11 بخش را تشکیل می دهند که شاخص است.

مناطق مالی کاهش یافت و 3.5% جمعه پس از گزارش از دست دادن برای آخرین سه ماهه که تحلیلگران انتظار داشتند سود.

S&P 500 در مسیر است برای 0.9% افزایش در این هفته هر چند که می تواند خفیف ترین در یک هفته سه برنده کشش. این بسیج به عقب در حدود 5 درصد از آن رکورد در ماه فوریه و عقب است که تقریبا به جایی که آن را در اوایل ماه ژوئن است.

هل دادن سهام به تازگی شده اند بهبود در استخدام خرده فروشی و بخش های دیگر اقتصاد همراه با افزایش امید برای COVID-19 واکسن. اساسی آن همه عظیم است برای کمک به اقتصاد و وعده ultralow نرخ بهره از سوی فدرال رزرو.

اما کشیدن سهام پایین در همان زمان بوده است بی امان ظهور coronavirus شمارش سراسر کشور است. کالیفرنیا در حال حاضر دستور داد بارها و کسب و کارهای دیگر به پایین دوباره در میان سنبله در عفونت و نگرانی است که گسترده تر خاموش شدن ناگهانی از اقتصاد ممکن است اجتناب ناپذیر.

عملکرد 10 ساله خزانه داری برگزار ثابت در 0.61%. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در بازار کالا, طلا اضافه 0.6 ٪ به $1,810.80 در هر اونس رسید. معیار آمریکا نفت خام تضعیف 28 سنت افزایش به $40.65. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد از دست داد با 41 سنت افزایش به $42.96 در هر بشکه رسید.

در اروپا و آلمان را داخ بازگشت 0.3% و شاخص CAC 40 در فرانسه تضعیف 0.5%. FTSE 100 لندن اضافه شده 0.5%.

در آسیا ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن تضعیف 0.3% کره جنوبی را Kospi اضافه 0.8% و شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ افزایش یافت 0.5%.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب