ویروس هنوز هم پرتاب تم حضور پارک برای یک حلقه

TOLEDO، اوهایو - اپراتورهای پارک تم که ماه ها صرف نصب ایستگاه های بهداشتی دست، فهمیدن چگونگی ضدعفونی صندلی رول

توسط MINERALNEWS در 17 شهریور 1399

TOLEDO، اوهایو - اپراتورهای پارک تم که ماه ها صرف نصب ایستگاه های بهداشتی دست، فهمیدن چگونگی ضدعفونی صندلی رولر coasters و چک کردن درجه حرارت مهمانان در دروازه های خود را به طوری که آنها می خواهم دوباره در میان همه گیر در حال پیدا کردن بسیاری از تمایلی به بازگشت.

برخی از پارک ها روزهای عملیاتی را کاهش داده اند، قیمت بلیط را کاهش داده اند، و در اوایل سال به دلیل حضور کمتر از امید بسته شده اند - انتظارات بالا نبود که با آن آغاز شود - همراه با عدم قطعیت آنچه که با کروناویروس می آید. چند پارک به دلیل محدودیت های بهداشتی ایالتی و محلی نتوانسته اند دروازه های خود را باز کنند.

دیزنی این هفته شروع خواهد شد برش یک یا دو ساعت از هر روز در چهار پارک تم فلوریدا خود را. این در حال حاضر خواستار خاموش سالانه خود را پس از ساعت حزب هالووین در پادشاهی سحر و جادو. همسایه یونیورسال اورلاندو نیز شب های ترسناک هالووین خود را nixed.

پارک های تفریحی در سراسر جنوب که تا به حال فصل خود را با شیوع ویروس در معامله بهار با پانچ دوم با شعله ور شدن تابستان در سراسر کمربند خورشید به تاخیر افتاد. برخی از جمله کینگز دومینیون در ویرجینیا و کارووندز در کارولینای شمالی هرگز باز نشدند و امسال این کار را نخواستند.

سدر فیر انترتینمنت که آن دو را اداره می کند، تنها نیمی از ۱۳ پارک تفریحی و پارک های آبی خود را در سراسر آمریکای شمالی بازگشایی کرده است.

ريچارد زيمرمن مدير عامل شرکت ريچارد زيمرمن در اوايل ماه اوت گفت اين شرکت که مستقر در اوهايو است، انتظار داشت حضور در بيش از ۲۵٪ سطوح عادی تا آخر سال در پارک های خود که در حال فعالیت هستند، باقی بماند. این شرکت گفت: با وجود اعداد پایین تر، آن پارک ها هنوز قادر به کسب سود هستند.

سدر پوینت، پارک گل سرسبد این شرکت در ساندوسکی، اوهایو، تنها در اواسط ماه اوت به تعطیلات آخر هفته مقیاس بندی شد و با رزرو پذیرش آنلاین برای مدیریت جمعیت روزانه دور شد.

پارک های کالیفرنیا باز نبوده اند - به جز چند جشنواره مواد غذایی - از اواسط ماه مارس و در حال هل دادن دولت به صدور دستورالعمل در مورد چگونگی و زمانی که آنها می توانند اجازه می دهد مهمانان بازگشت.

جیم مک فی، مدیر عامل والت دیزنی ورلد، دو هفته پیش گفت: «دیزنی لند از ماه ژوئیه در انتظار راهنمایی فرماندار ایالت در مورد آنچه پروتکل های بازگشایی خواهد بود، آماده غلت زدن بوده است.»

کنی وود، یک پارک تفریحی در نزدیکی پیتسبورگ، افتتاح خود را در سال جاری دو بار به تأخیر انداختند، قیمت بلیط را به دو نیم کاهش دادند و سپس تصمیم گرفتند فصل خود را در اوایل روز کارگر به پایان برانند.

نیک پارادایس سخنگوی پارک در توضیح اینکه چرا شب های ترسناک فانتوم محبوب و رویدادهای چراغ های تعطیلات را لغو کردند، گفت: پیش بینی آنچه قرار است تا چند ماه دیگر اتفاق بیفتد سخت است. "امن ترین چیز این است که در یک یادداشت بالا به پایان برسد."

حضور پارک پس از افتتاح ژوئیه آن آهسته آغاز شد اما برداشت تا به عنوان مردم شروع به احساس راحتی بیشتر با اقدامات ایمنی در محل، او گفت.

این صنعت در ساعت های طولانی قرار داده فقط برای راه اندازی مجدد در این فصل، اضافه کردن یادآوری مداوم در مورد دوری اجتماعی، از decals در پیاده رو در صف به roving "جوخه های فاصله اجتماعی" در دیزنی جهانی. شش پرچم اضافه شده چک کیسه بدون لمس با فن آوری بالا، راه رفتن را از طریق ماشین آلات.

مایک اسپانوس، مدیر عامل این شرکت در پایان ماه ژوئیه گفت: شش پرچم انتظار دارند که تعداد آن زمانی که بحران سلامت حل و فصل می شود، دوباره به عقب برگردد. اما حضور در پارک های آن در اطراف آمریکا بسته به اینکه آیا موج های کروناویروس در آن مناطق وجود دارد یا نه، بالا و پایین رفته است.

اسپانوس می گوید: «ما هر هفته مهمانان را بررسی می کنیم و چیزی که آنها به ما می گویند این است که وقتی پهن شدن منحنی را می بینند، می خواهند بیرون بروم.» "و ما همچنین تکه ای از مهمانان را می بینیم که می گویند وقتی با واکسن راحت هستند، می خواهند بیرون برگردند."

برخی از افراد مخالف الزامات ماسک پوشیدن نیز دور ماندند.

...

tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب