Virus گسترش می ترسید که آب کمیاب است در سراسر جهان

هراره زیمبابوه - بنفش مانوئل عجله رها عموی او و مراسم تشییع جنازه و برداشت دو ظروف خالی زمانی که او شنیده ام ی

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

هراره زیمبابوه - بنفش مانوئل عجله رها عموی او و مراسم تشییع جنازه و برداشت دو ظروف خالی زمانی که او شنیده ام یک پسر بچه در حال اجرا پایین جاده خاکی فریاد "آب آب آب!"

72 ساله ده ها تن از مردم به دنبال جیره روزانه خود در زیمبابوه است پرجمعیت شهر زویشون.

"اجتماعی فاصله در اینجا؟" مانوئل خواسته tartly. او آهی کشید و با امداد پس از گرفتن سهم 40 لیتر (10.5 گالن) اما نگران coronavirus.

"من آب, اما, شانس هستند که من هم به این بیماری گفت:" آسوشیتد پرس. و در عین حال برنامه های خود را برای آب را شامل نمی شود شستن دست اما "مهم تر" وظایف مانند تمیز کردن ظروف و سیفون توالت.

چنین گزینه تاکید چالش های جلوگیری از گسترش coronavirus در محله های فقیرنشین اردوگاه ها و دیگر شلوغ شهرک در سراسر جهان که در آن آب پاک است کمیاب و بقا مبارزه روزانه است.

برخی از 3 میلیارد نفر از جوامع بومی در برزیل به جنگ-shattered روستا در شمال یمن جایی برای شستن دست های خود را با صابون و آب تمیز در خانه با توجه به گروه خیریه WaterAid. این ترس است که جهانی کمک های مالی است که با عجله به سمت واکسن و درمان بدون "هیچ تعهد واقعی به پیشگیری است."

قطعی ارتباط COVID-19 موارد به آب دسترسی آسان نیست و بدون عمیق تر بررسی گفت: Gregory Bulit با یونیسف آب و فاضلاب تیم "اما آنچه ما می دانیم این است بدون آب, خطر افزایش یافته است."

در منطقه عربی به تنهایی حدود 74 میلیون نفر به آن دسترسي داشته باشند اساسی دست شستن تسهیلات سازمان ملل متحد می گوید.

نزدیک به یک دهه از جنگ داخلی آسیب دیده است بسیار سوریه زیرساخت های آب و میلیون ها باید متوسل به اقدامات جایگزین. در آخرین شورشی خاک ادلب که در آن تازه ترین عملیات نظامی آواره نزدیک به 1 میلیون نفر منابع به شدت تیره و تار است.

یاسر عبود یک پدر سه در ادلب گفت: او دو برابر مقدار آب خرید او برای حفظ خانواده خود را تمیز میان ویروس ترس. او و همسرش شغل خود را از دست داده و باید کاهش هزینه های لباس و غذا به آن را ندارند.

ایران در پنج سال جنگ در سمت چپ بیش از 3 میلیون نفر آواره با هیچ منبع مطمئن آب در حال رشد وجود دارد ترس است که بدوی منابع مانند چاه ها آلوده هستند.

و در مانائوس, برزیل, 300 خانواده در یکی از فقیر جامعه بومی باید آب تنها سه روز در هفته از یک هست.

"آب مانند طلا در اطراف در اینجا" گفت: Neinha Reis 27 ساله و مادر دو. برای شستن دست های خود را بر روی کمک های مالی از ضد عفونی کننده دست. Reis و بسیاری از ساکنان دیگر کاهش یافته است بیمار با علایم مشابه به کسانی که از COVID-19 در ماه گذشته است.

در سراسر آفریقا که ویروس موارد در حال بسته شدن در از 100,000 بیش از نیمی از قاره 1.3 میلیارد نفر باید ترک خانه های خود برای به دست آوردن آب با توجه به Afrobarometer گروه پژوهشی.

که در آن ساخته شده است در دسترس از طریق کامیون ها و یا چاه های صف های طولانی از مردم می تواند تبدیل به "به طور بالقوه خطرناک و پرورش زمینه را برای این ویروس گفت:" ماکسول Samaila مدیر برنامه با کمک گروه رحمت سپاه در نیجریه.

در مناطق روستایی کشورهای جنوب صحرای آفریقا که باید برای سفر به سه ساعت آب دارند و 200 نفر لمس کردن (خوب) دسته یکی پس از دیگری" گفت: برام Riems یک مشاور در آب, بهداشت و با اقدام علیه گرسنگی است.

در یک فضای باز احاطه شده توسط گه بلوک آپارتمان در زیمبابوه پایتخت آن هراره زنان در نارنجی T-پیراهن علامت نام مردم, آوردن آب از یک ردیف جمعی شیپور خاموشی است که پزشکان بدون مرز ارائه شده در فقیر حومه. بسیاری از خدمات در کشور سقوط همراه با اقتصاد آن است.

Kuda Sigobodhla یک بهداشت افسر ارتقاء برای کمک گروه گفت: جلسات آموزشی بوده است سازمان قبل از وقوع وارد زیمبابوه به طوری که آب در نقاط توزیع نشد فاصله از سرایت.

"ما تا به حال به انجام کاری" Sigobodhla گفت.

اما در حالی که سطل خالی شد منظمی فاصله 1 متر از هم جدا صاحبان آنها نشسته اند در گروه های چت و گهگاه تبادل سیگار و سپاس در حالی که در انتظار نوبت خود را.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک مرد فریاد زد: در مورد اجتماعی فاصله اما تنها چند به نظر می رسید به گوش دادن. یک دست شستن سطل در دسترس بود اما بیشتر نیست از آن استفاده کنید.

برای تشویق به شستن دست در برخی از نقاط آفریقا کمک گروه ها با استفاده از اقدامات مانند قرار دادن آینه و صابون در موقت شیپور خاموشی.

"ما می دانیم که مردم می خواهم به نگاه خود را زمانی که آنها دست خود را بشویید پس از قرار دادن یک آینه کمک می کند تا گفت:" Riems از اقدام علیه گرسنگی است. خود سازمان خلبانی پروژه در اتیوپی که در آن تنها یک سوم از جمعیت است و دسترسی به خدمات آب اولیه.

ترس همچنین می تواند یک عامل ایجاد انگیزه, او گفت: با استناد اخیر GeoPoll نظرسنجی که بیش از 70 درصد از مردم آفریقا "بسیار نگران" در مورد کوروناویروس. GeoPoll بررسی 5000 نفر در 12 کشور.

در ضمن سرمایه گذاری در آب و بهداشت شده است precariously کم است.

"از 51 عمده اطلاعیه حمایت مالی از آژانس های کمک کننده به کشورهای در حال توسعه تنها شش شامل هر ذکر و بهداشت" WaterAid گفت: از COVID-19emergency بودجه از دولت و کمک به گروه در دو ماه گذشته.

آفریقا به تنهایی نیاز سالانه سرمایه گذاری 22 میلیارد دلار با توجه به زیرساخت های کنسرسیوم برای آفریقا ابتکار گروه 20 بیشتر کشورهای توسعه یافته و موسسات مالی بین المللی. اما این سرمایه گذاری توسط دولت های آفریقایی و خارجی و سرمایه داران در حال حاضر نشانگر حدود 8 میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار آن را گفت.

برخی از ترس چنین ضعیف بودجه در حال حاضر می تواند با یک انسان هزینه.

"بودجه (آب و بهداشت بوده است رفتن به پایین" Riems گفت. "مردم به اندازه کافی و دسترسی به آب کافی نیست مردم خواهد بود قادر به شستن دست های خود را و بیشتر مردم را مریض است."

___

Zeina Karam در بیروت, مگی مایکل در قاهره و رناتو بریتو در مانائوس, برزیل کمک کرده است.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب