ویروس دهید متحده و مکزیک برای محدود کردن مرز سفر

واشنگتن - مکزیک و آمریکا جمعه اعلام کرد که آنها را منع همه "غیر ضروری" سفر خود را در سراسر مرز مشترک به عنوان

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

واشنگتن - مکزیک و آمریکا جمعه اعلام کرد که آنها را منع همه "غیر ضروری" سفر خود را در سراسر مرز مشترک به عنوان بخشی از تلاش ها برای کنترل گسترش coronavirus.

هر دو کشور کانادا و همچنین توافق کردند بلافاصله به نوبه خود هر کسی که در تلاش برای عبور از مرزهای خود را به طور غیر قانونی با مقامات ایالات متحده گفت که بدون کنترل ورود مردم از سراسر جهان به شمار بهداشتی بالقوه در معرض خطر به دلیل گسترش ویروس.

"اقدامات ما در حال گرفتن با ما در آمریکای شمالی شرکای خواهد شد صرفه جویی در زندگی های بی شماری" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در اعلام این اقدامات است.

مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت و مکزیک, خارجه Marcelo Ebrard برشمرد محدودیت های مشابه به کسانی که در محل قرار داده در اوایل این هفته همراه آمریکا و مرز کانادا. این ممنوعیت را اعمال می شود به افرادی که صلیب برای گردشگری یا تفریح و سرگرمی و فعالیت های دیگر تلقی می شود "غیر ضروری است."

"هر کس دیگری انتظار نمی رود به هر گونه مشکلات" Ebrard به خبرنگاران گفت: در مکزیکو سیتی. "ما در حال صحبت کردن در مورد بسته شدن آن است."

این ممنوعیت که طول می کشد اثر در 11:59 بعد از ظهر جمعه را شامل نمی شود ترافیک تجاری و در محل باقی می ماند تا زمانی که مورد نیاز است, مقامات گفت.

بدون در نظر گرفتن ترافیک تجاری از ممنوعیت دو دولت قابل ملاحظه ای نرم اثرات اقتصادی. همچنین کمتر از آمریکایی ها به سمت جنوب به دلیل یک ایالت اقامت در خانه سفارش در کالیفرنیا و وزارت خارجه هشدار مشاوره آمریکایی ها به سفر خارج از کشور.

هنوز محدودیت های عمده توسعه همراه ترین در جهان به شدت عبور از مرز. مکزیکی خریداران نیروی حیاتی از کوچکتر ایالات متحده شهرهای مرزی و مشترک برای مردم در هر دو کشور برای عبور غالبا به دیدار خانواده و دوستان است.

عنوان خبر ممنوعیت گسترش افرادی مانند 68-year-old El Paso ساکن سیلویا Shadden با عجله به صلیب حتی اگر او دلیل می تواند با تعریف ضروری است. راه رفتن با چوب زیر بغل او در بازگشت از یک هفتگی ویتامین تزریق از یک پزشک در مکزیک, Ciudad Juarez که هزینه های کسری از آنچه در آن می کند در آمریکا

"من رفتم به سیوداد خوارس به دکتر مراجعه کنید و من تزریق" Shadden که دچار کمبود ویتامین است که باعث آتروفی عضلانی گفت: به عنوان او در بازگشت از مرز ایالات متحده پاسگاه.

در سن دیگو یک خروجی مرکز پذیرایی به خریداران در این کشور شلوغ عبور از مرز بسته شد و مردم ساخته شده و گذشته از آنچه در نظر گرفته می شود غیر ضروری سفر بر اساس قوانین جدید.

رابرت بوکر یک مادام العمر سن دیگو ساکن در بازگشت از یک سفر سریع به خیاط در تیجوانا قبل از خاموش کردن. "من می خواستم تا مطمئن شوید که من باید لباس های من," او گفت: با خنده. عطف جدی او گفت: او را درک منطق این محدودیت های جدید.

"ما می خواهیم این بیماری همه گیر به ریشه کن بنابراین هر آنچه در آن طول می کشد برای ایمنی از همه مردم این است که آنچه ما باید انجام دهیم" بوکر گفت.

کریستینا رودریگز یک دانشجو از ایالت واشنگتن در بازگشت از یک سفر با خانواده در مکزیک — یک سفر است که نمی توان اجازه داد که از روز شنبه. "همه چیز در هوا" او گفت:. "مردم فقط در تلاش برای رفتن به جایی که آنها باید در طول زمان جدا."

اقدام آمریکا وزیر امنیت داخلی چاد گرگ خبرنگاران در کاخ سفید که محدودیت بودند با هدف از بین بردن غیر ضروری سفر در حالی که "حفظ ضروری فعالیت های اقتصادی" در مرز. شهروندان آمریکایی و دائم قانونی ساکنان هنوز هم مجاز به بازگشت به ایالات متحده است.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که محموله ادامه تجارت ادامه مراقبت از سلامت کارگران همچنان قادر به گذشتن از آن مرز" گرگ گفت. "اما گردشگری, برخی از فعالیت های تفریحی و چیزهای دیگر نیاز به توقف در طول این بحران است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مرز محدودیت ها و طرح بلافاصله پس از بازگشت هر کسی بازداشت در حالی که به طور غیرقانونی عبور در نظر گرفته شده برای جلوگیری از گسترش ویروس در بازداشتگاه به عنوان به خوبی به عنوان یک "جرم جهانی مهاجرت است که به شدت نایاب منابع مراقبت های بهداشتی مورد نیاز برای مردم ما است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اندازه گیری به سرعت به نوبه خود بازگشت مهاجران را شامل آن دسته از عبور غیر قانونی به ایالات متحده و همچنین به کانادا که در آن برخی از مردم و فرار آمریکا اجرای تلاش.

Ebrard در واکنش به گزارش هایی که ایالات متحده برنامه ریزی شده به مردم را از جاهای دیگر به کشور خود از جمله پناهجویان گفت: مکزیک را قبول بازگشت مهاجران از کشور خود و مرکزی امریکا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که ایالات متحده ارسال خواهد غیر مکزیکی "بازگشت به کشورهای خود به مکزیک است."

گرگ گفت: ایالات متحده ارسال خواهد مردم را به خودشان بود اما همچنین "کار با مکزیک برای ارسال اضافی جمعیت به عقب نیز وجود دارد." وزارت امنیت داخلی به آدرس نیست این تناقض آشکار.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین گفت که مکزیک را به حالت تعلیق پروازها از اروپا است. Ebrard گفت دولت او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده است که تصمیم گیری. مکزیک گزارش شده بیش از 200 مورد در حالی که ایالات متحده تعداد رسیده است و تقریبا 11,000.

ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی مقامات می گویند یک لیست طولانی از "ضروری" کارگران خواهد بود بی ریا و از شغل خود از جمله کارگران مزرعه, رستوران و فروشگاه مواد غذایی کارکنان و رانندگان اتوبوس.

نگه داشتن جریان تجارت به عنوان ایالات متحده و کانادا نیز موافقت به انجام حاوی آسیب های اقتصادی. مکزیک و ایالات متحده بزرگترین شریک تجاری فقط جلوتر از کانادا. حساب های ایالات متحده در حدود 75 درصد از مکزیک-صادرات از جمله خودرو کامپیوتر و دستگاه های پزشکی.

حتی با این استثنا آن را ضربه ای بزرگ به مرز اقتصاد. به طور متوسط 40,000 اتومبیل وارد ایالات متحده روزانه از تیخوانا, مکزیک, در شلوغ ترین تقاطع در سن دیگو است که از تقاطع دوم که منتقل 19000 خودرو در روز است. حدود 30000 اتومبیل وارد, El Paso, روزانه, از, Ciudad Juarez.

وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه با صدور یک سفر جدید هشدار اصرار آمریکایی ها برای رفتن به خارج از کشور تحت هر شرایطی و برای بازگشت به صفحه اصلی اگر آنها در حال حاضر در خارج از کشور مگر اینکه آنها قصد دارند در خارج از کشور باقی می ماند. کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستور دولت 40 میلیون نفر به ماندن در خانه محدود کردن غیر ضروری حرکات.

___

Spagat گزارش از سن دیگو. آسوشیتد پرس نویسندگان ماریا Verza در شهر مکزیک; سرو Attanasio در ال پاسو تگزاس; و جیل Colvin در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب