عفونت ویروس نزدیکی 500,000 به عنوان سیستم های بهداشتی دست و پنجه نرم

مادرید - تعداد coronavirus عفونت شد به بالای یک و نیم میلیون نفر در سراسر جهان در روز پنج شنبه به عنوان هر دو

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399

مادرید - تعداد coronavirus عفونت شد به بالای یک و نیم میلیون نفر در سراسر جهان در روز پنج شنبه به عنوان هر دو در ایتالیا و ایالات متحده به نظر می رسد آماده برای پیش افتادن از چین که در آن همه گیر آغاز شد و اسپانیا کشته شدگان صعود به بیش از 4000. سیستم مراقبت های بهداشتی در اروپا و نیویورک buckled تحت فشار است.

در مواجهه با گسترش این بیماری همه گیر آمریکا تصویب 2.2 تریلیون دلار بسته نجات اقتصادی فرمان کمک به کسب و کار کارگران و امکانات مراقبت های بهداشتی. میلیون ها نفر از آمریکایی ها امیدوار اندازه گیری است که انتظار می رود رای دادند در خانه در روز جمعه را به آنها بدهد تاسیسات به عنوان آنها را از دست داده و شغل و درآمد و مراقبت از کودک با توجه به مستندات سفر محدودیت و تعطیلی کسب و کار.

حداقل 2.8 میلیارد نفر هستند تحت شدیدترین محدودیت های مسافرتی. اما رئیس سازمان بهداشت جهانی ، Tedros Adhanom Ghebreyesus scolded رهبران جهان برای اتلاف وقت گرانبها در مبارزه با این ویروس است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 22,000 نفر و بیش از آلوده 480,000 پرتاب میلیون ها نفر از کار و ویران اقتصاد جهان است.

"زمان عمل شد و در واقع بیش از یک ماه پیش یا دو سال پیش" او گفت:. "ما حیف و میل اولین پنجره از فرصت. ... این دومین فرصت است که ما نباید اسراف و همه چیز را به سرکوب و کنترل این ویروس است."

در ایالات متحده, که در آن ویروس و میر گذشت 1,050 و از 70000 نفر آلوده سیاسی جنگ درگرفته بین کسانی که خواستار اقدام فوری برای یک محاصره طولانی در برابر این بیماری همه گیر مانند نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

مغلوب ساختن پیشی جستن است ابراز امیدواری کرد کلیساها می تواند به بازگشت به حالت عادی با عید پاک در مارس 12 و بیدارم که "کشور ما ساخته نشده بود تعطیل شود" — ظاهرا نگران آن است که شیوع آن اثرات مخربی بر بازارهای مالی و اشتغال را برساند و انتخاب مجدد او شانس. دموکرات ها می گویند تهمت است اولویت اقتصاد بر سلامت و ایمنی از آمریکایی ها است.

"من می خواهم به می گویند بیایید به عقب بر گردیم به کار بعدی جمعه گفت:" جو بایدن پیشتاز برای حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری. "که می شود فوق العاده است. اما آن را نمی توان خودسرانه است."

در برزیل کشور فرمانداران در حال هجوم جمهور Jair Bolsonaro بیش تماس خود را به بازگشایی مدارس و کسب و کار خود را رد استدلال که "درمان" گسترده آتن شامل گسترش coronavirus بدتر از بیماری است.

برزیل دیوان عالی کشور تایید ویروس کاهش برنامه های که شده بود به چالش کشیده Bolsonaro. همانطور که از روز شنبه این کشور به حال بیش از 2,550 موارد و 59 مرگ و میر.

نیویورک پدید آمده است به عنوان یک جهانی ویروس کانون و کومو می گوید عفونت ها دو برابر تقریبا هر چند روز. این شهر مرکز کنوانسیون در حال تبدیل به یک موقت بیمارستان و دولت ضربه 280 مرگ و میر با توجه به تعداد دانشگاه جانز هاپکینز.

اسپانیا تبدیل شده است و این کشور در اروپا که در آن شیوع بیماری در حال گسترش سریع ترین. روز پنجشنبه وزارت بهداشت گزارش گزارش 8,578 عفونت های جدید و 655 مرگ و میر آوردن مجموع موارد به 56,188 و بیش از 4000 مرگ و میر — دوم تنها به ایتالیا مرگ و میر 7,503.

"ما در حال سقوط" گفت: لیدیا Perera یک پرستار در مادرید بیمارستان de la Paz. "ما نیاز بیشتر به کارگران است."

تماشای بیماران مرگ به تنهایی است "کشتن همه ما در داخل," او گفت:.

"از نظر فیزیکی این است که بسیار پیچیده است اما از نظر روانی آن بد است" گفت: همکار پاتریشیا نونز یک پرستار است که دوره نقاهت بعد از آلوده شدن خودش.

در ایتالیا پزشکان و پرستاران شده است گدایی که دولت روزانه به ارائه بیشتر ماسک ، دستکش و عینک ایمنی و خواست عمومی به درک چقدر مهم طاقت فرسا اجتماعی فاصله اقدامات واقعا هستند. دانشمندان می گویند توقف فقط یک نفر از گرفتن این ویروس به معنی امتیاز دیگران تبدیل خواهد شد آلوده به پایین جاده.

"لطفا ما را ترک نکن ما به تنهایی. کمک به ما کمک به شما" دکتر Francesca De Gennaro که سر یک کلینیک پزشکی در ایتالیا سخت است-آمار برگامو منطقه نوشت: در نامه سرگشاده ای.

سران اتحادیه اروپا شد برگزاری سومین اجلاس در سه هفته این ویروس به مدیریت ویران کردن آن است wreaking در 27 اقتصاد. تعداد مرگ و میر در اروپا افزایش یافت گذشته 12,000 اسپانیا طولانی مدت در یک وضعیت اضطراری است که اجازه خواهد داد که آن را به اعمال گسترده تر مستندات در حالی که رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی راه اندازی عملیات "انعطاف پذیری" نظامی-حمایت پاسخ برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

فرانسه شروع به تخلیه آلوده شهروندان از شمال شرقی کانون آلزاس خاص با استفاده از یک قطار با سرعت بالا که در آن وزیر بهداشت به نام "برای اولین بار در اروپا است." حدود 20 بيمار گرفته شده از استراسبورگ به بیمارستان ها در پرداخت-de-la-Loire و مناطق دیگر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

بریتانیا دستور داد 10,000 هواکش دست به گریبان با COVID-19 بحران همکاری با مهندسین از Dyson. دولت می خواهد به افزایش عرضه آن از دستگاه تنفس از 8,000 30,000.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

تا کنون بیش از 115,000 مردم باید بهبود از ویروس و مراقبت های بهداشتی کارشناسان می گویند کلیدی برای مبارزه با آن است که به "صاف منحنی" — آهسته گسترش شیوع طوری که بیمارستان نیست ضعف با بیماران به طور جدی بیمار همه در یک بار. کاهش میزان عفونت را نیز کاهش احتمالی نرخ مرگ.

چین موارد باید آهسته تنها با 67 مورد جدید گزارش همه مهاجران اخیر است.

رهبران گروه 20 اقتصاد بزرگ شد برگزاری ویژه ویدئو کنفرانس برای بهتر هماهنگ در پاسخ به همه گیر در میان انتقاد که جهان ثروتمندترین کشور گرفته اند و نه منسجم عمل است. این کنفرانس که به ریاست پادشاه عربستان سعودی سلمان.

به عنوان virus اسپرد به قلمرو جدید بسیاری از کشورها در زمان اقدامات شدید.

هند روز پنج شنبه شروع به اجرای بزرگترین coronavirus مستند تلاش برای نگه داشتن آن 1.3 میلیارد نفر در داخل خانه. در کشور همسایه پاکستان caseload حدود 1,100 عفونت رو دولت در تلاش برای متقاعد کردن این کشور بیش از 200 میلیون نفر از مردم به در خانه بمانند.

به عنوان موارد شروع به افزایش در روسیه, ولادیمیر پوتین رئیس جمهور دستور نظامی برای کمک به. دولت اعلام کرد که این امر توقف تمام پروازهای بین المللی شروع جمعه و نیروهای نظامی ساخت 16 مراکز درمانی برای درمان قربانیان ویروس در اواسط ماه مه. روسیه می گوید این 658 موارد اما کارشناسان می گویند این اعداد و ارقام underreport بحران وجود دارد و ممکن است با توجه به عدم تست.

دکتر دبورا Birx co-ordinator کاخ سفید را coronavirus نیروی کار خواست مردم به درک چقدر مهم هر یک از آنها برای متوقف کردن بیماری همه گیر.

"به هر آمریکایی وجود دارد که در آن شما در حال حفاظت از خود, شما در حال حفاظت از دیگران" Birx گفت.

___

طولانی گزارش از واشنگتن رو به افزایش گزارش شده از برلین. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن