ویروس ترس افزایش پس از کامبوج پذیرش کشتی کروز

پنوم پن کامبوج - احساس-خوب داستان چگونه کامبوج مجاز کروز کشتی به اسکله پس از آن تبدیل دور در جای دیگر در آسیا

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

پنوم پن کامبوج - احساس-خوب داستان چگونه کامبوج مجاز کروز کشتی به اسکله پس از آن تبدیل دور در جای دیگر در آسیا به خاطر ترس از گسترش یک بیماری جدید در زمان تاسف به نوبه خود پس از یک مسافر بعد از آزمایش مثبت برای ویروس.

اخبار بیش از آخر هفته که 83 ساله آمریکایی بود که در کشتی و پرواز از کامبوج به مالزی بود که حامل ویروس مسدود جنبش بیشتر از مسافران و خدمه از Westerdam. برخی از آنها در هتل ها در کامبوج در پایتخت پنوم پن در حالی که دیگران هنوز هم روی عرشه کشتی.

این زن آمریکایی بود که در میان چند صد مسافر بودند که پرواز از کامبوج روز جمعه و شنبه. به گفته مقامات در مالزی 143 ادامه داد: پروازهای خود را از این کشور در حالی که زن و 84 ساله, شوهر, که مبتلا به ذات الریه باقی مانده برای درمان.

پراکندگی در سراسر جهان از مسافران از کشتی ممکن است قرار گرفتن در معرض جدید کروناویروس است موجب نگرانی است.

"من فکر می کنم در حال حاضر با توجه به این که وجود یک مورد تایید شده که مشکوک به دست آورد عفونت در هیئت مدیره کشتی مسافر دیگر باید پرسید به قرنطینه خود را در خانه و هشدار مقامات بهداشتی اگر آنها دچار تب یا علائم تنفسی در 14 روز پس از تخلیه گفت:" استاد بنیامین Cowling از دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه هنگ کنگ.

دکتر Gagandeep Kang, مدیر اجرایی, هند ترجمه, سلامت, علم و فناوری, موسسه گفت: معلوم نیست که آیا زن و عفونت را در نتیجه شیوع در بخش دیگری از جهان است. این ویروس است که باعث بیماری به نام COVID-19 تایید شده است در حدود دو دوجین از کشورها با اکثر موارد متمرکز در چین که در آن پدید آمده در ماه دسامبر.

"ما باید صبر کنید و ببینید" او گفت:, و اضافه کرد که این امر بستگی دارد که در آن زن رو با عفونت و در چه مرحله از عفونت او در حالی که در تماس با افراد دیگر.

کشتی, اپراتور, Holland America Line گفت: در بیانیه ای که روز شنبه کامبوج مقامات بهداشت بودند در کشتی تست 255 مهمانان و 747 خدمه بودند که در انتظار ترخیص است و مهمانان در حال حاضر اقامت در پنوم پن هتل بود همه تست شده.

"در این زمان دیگر مهمانان و خدمه در هیئت مدیره و یا در هتل باید گزارش هر گونه علائم این بیماری است. مهمانان که در حال حاضر به خانه بازگشت خواهد بود تماس خود را محلی وزارت بهداشت و ارائه اطلاعات بیشتر ،

در این بیانیه اضافه شده است که این ویروس بیمار تا به حال گزارش نشده است هر گونه بیماری به Westerdam پزشکی مرکز در طول کروز. بیست نفر که در گزارش بیماری و در حالی که در هیئت مدیره باید آزمایش منفی برای ویروس آن را گفت.

بقیه مسافران و خدمه بود چک های بهداشتی است که شامل پر کردن یک نوشته پرسشنامه سلامت و درجه حرارت بررسی می شود که تبدیل به روش استاندارد به صورت هوایی و دریایی مسافران در نظر گرفته شده در معرض خطر است.

چند Westerdam مسافران از ایالات متحده و جاهای دیگر در حال حاضر به خانه بازگشت و صحبت با رسانه ها ،

دو نفر از مسافران یوسف شفر و همسرش, Paulette بازنشسته پرستار گفت: Las Vegas Review-Journal از خانه خود را در Henderson, Nevada, که آنها احساس رنگ و گریه بیش از این منتشر شده از مسافر بود و نه کاملا merited.

"به نظر نمی رسد به من که تمام جهان باید با پریدن در این" جوزف شفر گفت.

"وجود دارد بیشتر مرگ و میر ناشی از آنفولانزا تر شده اند وجود دارد از این ویروس خاص" همسر او گفت:.

زن و شوهر گفت: آنها به نمایش در راه بازگشت به خانه در فرودگاه در پنوم پن و سنگاپور توسط اسکنر حرارتی که از راه دور نظارت بر ورود مسافران است.

در هنگام ورود در لس آنجلس گفتند: آنها در میان یک جمعیت بزرگ شدن نمایش که شامل همکار مسافران کروز. آنها گفتند که پاسخ پرسش gfrom مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن گنجانده شده است که آیا آنها احساس بیمار در حال بازدید از سرزمین اصلی چین و یا می دانستند هر کسی که تا به حال قرارداد این ویروس.

دو کانادایی که در بازگشت از طریق فرودگاه بین المللی ونکوور خواسته شد به قرار دادن بر روی چهره های حفاظتی و ماسک در هنگام ورود اما نمی شد در غیر این صورت جدا کانادا CBC News گزارش شده است.

"ما خواسته شد چند سوال و پر کردن یک فرم مهاجرت و آنها بسیار به سادگی به ما کمک دور زدن معمول ترکیب اولیه و اجازه دهید ما از درب" گفت: جوزف هنسن که در زمان کروز با همسر خود. "ما احساس خوب است."

هانسن از ساری بریتیش کلمبیا گفت: CBC که او را نمی شنوند در مورد زن آمریکایی در مالزی با ویروس تا زمانی که او فرود آمد در ونکوور در روز یکشنبه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

"من حدس می زنم از یک طرف آن را ناراحت کننده می دانیم که وجود داشت اما ما احساس خوب," او گفت:. "ما تا به حال سلامت اسکن متوسط اسکن و ما نمی هر گونه نگرانی برای سلامتی خود ما."

کامبوج دولت تا به حال در اصل به دست آورده تجلیل از رئیس سازمان ملل را سازمان بهداشت جهانی و سفیر ایالات متحده وجود دارد برای اجازه دادن کشتی به اسکله در سیهانوکویل پس از آن تبدیل شده بود دور توسط ژاپن و تایوان و فیلیپین و گوام و تایلند است.

این حرکت به عنوان یک پیروزی برای تصویر کامبوج استبدادی رهبر استقبال کشتی مسافران با دست دادن و گل. نخست وزیر کامبوج افتخار است که اگر چه کامبوج است که یک کشور فقیر آن "همیشه پیوست جامعه بین المللی برای حل مشکلاتی که جهان و منطقه ما روبرو هستند."

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت که او خوشحال بود کامبوج موافقت کرده بود به قبول Westerdam و توصیف آن به عنوان نمونه ای از همبستگی بین المللی با حمایت سازمان ملل و آژانس بهداشت.

"چیزی که می توانم بگویم این است که ما بسیار سپاسگزار است که کامبوج باز کرده است به معنای واقعی کلمه بنادر و درهای خود را به مردم نیازمند" سفیر آمریکا در کامبوج W. پاتریک مورفی روز شنبه گفت که او خانواده اش به بندر برای پاسخگویی به مسافران است. "ما فکر می کنیم این را می فرستد یک پیام قوی. همه ما باید به یکدیگر کمک کنند."

در حقیقت, اما, کامبوج را از دست داده و کشتی مسافران شده است انتقاد در رسانه های اجتماعی هر چند آن را نیز بدست می دهد.

با توجه به Cowling های هنگ کنگ استاد دانشگاه آن را یک ایده خوب اجازه دهید به مسافران ترک و نظارت بر آنها را پس از تخلیه.

از آنجا که هیچ مورد شناخته شده در هیئت مدیره Westerdam در آن زمان مسافر در سمت چپ کشتی آن را معقول و منطقی به آنها اجازه سفر به خانه, او گفت:.

"من فکر می کنم آن را نمی خواهد بود مناسب برای نگه داشتن مسافران در کشتی برای 14 روز به عنوان آن می تواند در معرض خطر محیط زیست" Cowling گفت.

"ما شاهد عواقب برگزاری مسافران در کشتی کروز با الماس شاهزاده شیوع" گفت: با اشاره به یکی دیگر از کشتی های کروز که احتمالا در یوکوهاما ژاپن با صدها نفر از موارد در میان مسافران.

___

Ng گزارش از کوالا لامپور, مالزی, و پک گزارش از بانکوک. آسوشیتد پرس نویسنده Aniruddha Ghosal در دهلی نو کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن