ویروس مورد افزایش در چین, کره جنوبی, اوباما bashes تهمت

رم - چین و کره جنوبی در گزارش جدید خوشه در coronavirus موارد در یکشنبه, تنظیم کردن نگرانی های تازه در کشورهایی

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

رم - چین و کره جنوبی در گزارش جدید خوشه در coronavirus موارد در یکشنبه, تنظیم کردن نگرانی های تازه در کشورهایی که در آن محلی شیوع بیماری بوده است در کاهش چشمگیر.

رئیس جمهور, باراک اوباما, در ضمن به شدت انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان یک "هرج و مرج مطلق فاجعه" در حالی که ایالات متحده آغاز شد و به تدریج بازگشایی حتی به عنوان مقامات بهداشت مشتاقانه برای تماشای موج دوم از عفونت.

چین گزارش 14 مورد جدید در روز یکشنبه برای نخستین بار دو رقمی افزایش 10 روز است. یازده نفر از 12 داخلی عفونت شد و در شمال شرق استان جیلین و یکی در هوبئی که سرمایه ووهان شد کانون جهانی همه گیر. این جیلین موارد باعث شد مقامات به منظور بالا بردن سطح تهدید در یکی از شهرستانهای Shulan به خطر تنها چند روز پس از تنزیل رتبه تمام مناطق در این کشور کم خطر است.

جیلین به دلیل داشتن مرز مشترک با کره شمالی که در آن ویروس وضعیت نامشخص است اما که بسیار ناکافی در سیستم بهداشت و درمان شده است ارائه کمک های چین در برخورد با هر outbreak.

کره جنوبی روز یکشنبه گزارش داد 34 موارد اضافی به عنوان موجی از انتقال مربوط به clubgoers کشور را تهدید می کند سخت است-برنده دستاوردهای خود در مبارزه با ویروس. کره جنوبی رسانه ها گزارش دادند این اولین بار است که کره جنوبی را روزانه پرش مشخص است بالاتر از 30 در حدود یک ماه.

روز یکشنبه رئیس جمهور مون جائه-در گفت شهروندان باید نه وحشت و نه اجازه پایین گارد خود اما هشدار داد که "آسیب به اقتصاد ما این است که در واقع عظیم به عنوان به خوبی."

در سراسر جهان در ایالات متحده و دیگر سخت-آمار کشورهای در حال کشتی با توجه به سهولت محدودیت در کسب و کار و فعالیت بدون ایجاد این ویروس به آمده صعودی بازگشت.

در گفتگو با اعضای سابق از دولت اوباما گفت که مبارزه با این ویروس شده اند که بد حتی برای بهترین دولت اما از آن شده است "مطلق هرج و مرج فاجعه" زمانی که طرز فکر "آنچه در آن برای من" ارتشاح دولت با توجه به ضبط به دست آمده توسط اخبار یاهو.

ایالات متحده آمریکا رنج می برد حدود 80,000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیشتر از هر ملت است.

در استرالیا, وزیر بهداشت گرگ شکار گفت: دولت پشتیبانی از, اتحادیه اروپا, حرکت برای تحقیقات مستقل به ریشه های COVID-19 در چین, یک پیشنهاد stiffly مقاومت توسط پکن استرالیا شماره 1 شریک تجاری.

"ما از اتحادیه اروپا حرکت که شامل تحقیقات مستقل نظارتی کار در بازار و همچنین پتانسیل برای مستقل بازرسی قدرت" شکار گفت: آسمان, اخبار روز یکشنبه.

Ursula von der Leyen سر از بازوی اجرایی اتحادیه اروپا هفته گذشته گفت: او می خواهم برای دیدن چین همکاری با سازمان خود و دیگران به منظور تشخیص اینکه چگونه این ویروس پدید آمده است.

در حالی که ویروس اعتقاد بر این است که منشأ در ووهان بسیاری از دانشمندان می گویند به احتمال زیاد انتقال از خفاش ها به انسان ها از طریق یک واسطه حیوانی مانند نوعی حیوان گورکن-مانند pangolin. که قرار است تمرکز بر یک بازار در شهر که در آن حیات وحش فروخته شد برای مواد غذایی است.

اما تهمت و متحدان ابراز اعتماد به نفس در یک بی اساس نظریه ارتباط منشاء وقوع یک حادثه ممکن است در یک آزمایشگاه ویروس شناسی در ووهان, چیزی, چینی, مقامات و رسانه های دولتی را به نام تلاش برای منحرف کردن توجه از ایالات متحده نقایص از طریق انتشار اتهامات بی اساس.

چین می گوید آن خیلی زود به راه اندازی رسیدگی به ویروس' منشاء و با عصبانیت رد اتهامات که آن را تحت پوشش اولیه شیوع و نمی به اندازه کافی برای جلوگیری از جهانی همه گیر.

در نیویورک, مرگبارترین نقطه داغ در آمریکا و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: سه فرزند از درگذشت یک عارضه ممکن است coronavirus مربوط به تورم عروق خونی و مشکلات قلبی است.

سه نفر از اعضای کاخ سفید coronavirus نیروی کار از جمله دکتر Anthony Fauci قرار داده شده خود را در قرنطینه پس از تماس با کسی که تست مثبت برای COVID-19.

در سراسر جهان از 4 میلیون نفر تایید شده اند آلوده به ویروس و بیش از 279,000 فوت کرده اند, از جمله بیش از 78,000 در ایالات متحده با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. اسپانیا و فرانسه و ایتالیا و انگلیس گزارش داده اند که حدود 26,000 به 32,000 مرگ و میر در هر.

کسب و کار در ایالات متحده همچنان به مبارزه به عنوان بیشتر کارفرمایان با اکراه نتیجه گیری کرد که خود را گذاشته و کارکنان ممکن است بازگشت به کار در هر زمان به زودی.

برخی از مراکز باز کرده اند تا در گرجستان و تگزاس در حالی که نوادا رستوران ها سالن مو و کسب و کارهای دیگر قادر به محدود reopenings شنبه یا یک بار دیگر اجازه می دهد مشتریان در داخل پس از نزدیک به دو ماه از محدودیت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

حدود 1500 نفر از مخالفان واشنگتن اقامت در خانه منظور کند coronavirus بسیج دوباره شنبه در وزارت امور خارجه کنگره آمریکا در حالی که برخی از ساکنان که در گزارش stay-در-خانه متخلفان گفت: آنها را دریافت کرده ام تهدیدات پس از راست گروه ارسال شده در اطلاعات شخصی خود را در Facebook. چنین تظاهرات کشیده شده اند نسبتا کوچک جمعیت در کشورهای مختلف با وجود تشویق از کاخ سفید که اشتیاق زیادی برای دیدن اقتصاد بازگشایی شده است.

دولت فدرال گفت که ارائه منابع remdesivir برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شده است به سرعت بازیابی برای COVID-19 بیماران به شش متحده پس از هفت دیگران فرستاده شد موارد از این دارو در اوایل این هفته.

در آمریکا, غرب, برخی از آمریکایی های بومی روستا هستند و استقبال فوق العاده ای انزوا اقدامات مانند نگهبانی موانع به نوبه خود به دور خارجی ها به عنوان ویروس نابسامانی تنگ گره جوامع است.

ایتالیا دیدم مردم بازگشت به خیابان و شادی کردن در آب و هوای خوب و رم Campo dei Fiori گل و سبزی در بازار نیز شلوغ در رم. اما سردرگمی ایجاد سرخوردگی در شهر داران.

کارلو آلبرتو صاحب TabaCafe آرژانتین است, امپانادا بار بود که فروش کوکتل به مشتریان چند گفت که پس از بازگشایی در این هفته پلیس بودند را تهدید به جریمه او را بیش از جمعیت خارج است.

"من قرار است به ارسال آنها را به خانه? آنها نیاز به یک گارد در اینجا به انجام این کار است," او گفت:. "قوانین نیست روشن این حکم روشن نیست. شما نمی دانید که آنچه شما می توانید انجام دهید."

در جای دیگر پاکستان اجازه مغازه ها و کارخانه ها و سایت های ساخت و ساز و کسب و کارهای دیگر به بازگشایی حتی به بیش از 1600 مورد جدید و 24 و میر گزارش شده است.

در اسپانیا و برخی مناطق می تواند مقیاس مستندات شروع دوشنبه با محدود صندلی در میله, رستوران ها و دیگر اماکن عمومی. اما مادرید و بارسلونا, بزرگترین کشور شهرستانها باقی خواهد ماند و خاموش شد.

___

Gera گزارش از ورشو, لهستان و Forliti گزارش از مینیاپولیس. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب