جلسات مجازی تعیین شده برای حفاری طرح در نزدیکی پارک ملی

ALBUQUERQUE, N. M. - فدرال مدیران زمین خواهد شد برگزاری یک سری جلسات مجازی در رقابت طرح که راهنمای نفت و گاز ت

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

ALBUQUERQUE, N. M. - فدرال مدیران زمین خواهد شد برگزاری یک سری جلسات مجازی در رقابت طرح که راهنمای نفت و گاز توسعه نزدیکی Chaco فرهنگ پارک تاریخی ملی حداقل برای دهه آینده.

اولین جلسه برنامه ریزی توسط اداره مدیریت زمین خواهد بود و ممکن است 14. چهار نفر دیگر را به دنبال خواهد داشت همه آنها را به جریان از طریق رسانه های اجتماعی. به گفته مقامات آنلاین ارائه خواهد به مردم یک فرصت برای یادگیری در مورد این پیشنهاد صحبت با متخصصان و سوال بپرسید.

ویلیام پری Pendley آژانس معاون مدیر سیاست ها و برنامه های تبلیغ مزایای این جلسات مجازی. او گفت: آنها را کاهش می دهد آژانس کربن گسترش تعداد افرادی که شرکت می کنند و کاهش هزینه های دولت و اعضای عمومی که در غیر این صورت رفت و آمد برای حضور در.

"ما هیجان زده می شود قادر به استفاده از تکنولوژی برای دیدار با الزامات قانون فدرال است که ما درگیر و درگیر کردن آمریکا در فرایند تصمیم گیری به خصوص که به اين مهم مدیریت منابع طرح گفت:" در یک بیانیه صادر چهارشنبه.

محیط زیست و برخی از قبایل بومی آمریکا و اعضای جدید مکزیک هیئت نمایندگان کنگره خواسته اند برای آژانس برای تمدید دوره نظر عمومی در تغییرات پیشنهادی به مدیریت منابع طرح است. آنها استدلال می کنند که مقامات فدرال باید صبر کنید تا coronavirus شیوع فروکش تا مردم فرصت بیشتری برای شرکت در این فرآیند است.

یک سایت میراث جهانی Chaco شده در مرکز از یک دهه مبارزه با بیش از حفاری در شمال غربی مکزیک جدید.

در حالی که حفاری است که خارج از محدوده داخل پارک مرزهای نگرانی در سال های اخیر گسترش یافته فراتر از اثرات زیست محیطی برای حفاظت از نشانه های فرهنگی. قبایل محیط زیست و باستان شناسان همه هشدار می دهند که توسعه بدون کنترل می تواند به سازش قابل توجهی در نقاط خارج از مرزهای.

در حالی که رهبران قبیله ای از خارج از منطقه می خواهید به توقف حفاری در اطراف Chaco, بالا, ملت ناواهو رهبران شده اند بیشتر این سایت متعلق به نفت و گاز را فراهم می کند درآمد برای قبیله و برای فرد نوجو صاحبان اموال. نوجو نمایندگان مجلس رای دادند و در ماه ژانویه به حمایت از یک بافر در اطراف پارک تنها نصف اندازه یک مشخص شده در قوانین فدرال در حال بررسی در کنگره است.

دولت فدرال در اواخر فوریه عمومی ساخته شده یک لیست از جایگزین های ممکن برای مدیریت توسعه در این منطقه که شامل San Juan Basin — یک ملت قدیمی ترین و نفت و گاز بوده است. منتقدان شکایت گزینه های شکست خورده به حساب تجمعی هزینه های افزایش حفاری و تهدید به سایت های فرهنگی.

با مسئولین اداره مدیریت زمین و اداره امور هند نشان داد اولویت خود را برای یک جایگزین است که "تعادل نیازهای جامعه و توسعه" در حالی که محدود کردن اثرات بر سبک سنتی اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی راه زندگی از کسانی که در تماس با منطقه, صفحه اصلی.

این پیشنهاد را راهنمای تصمیم گیری برای 10 تا 15 سال در سراسر منطقه ای که شامل بيش از 6500 کیلومتر مربع (تقریبا 17,000 کیلومتر مربع). که شامل فدرال زمین نوجو اعتماد زمین و سهمیه متعلق به فردی Navajos.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن