مجلس قانونگذاری ویرجینیا رای به اجازه شهرستانها به حذف مؤتلفه مجسمه

بزرگنمایی این تصویر ویرجینیا مجلس نمایندگان و سنا رای دادند سهشنبه به تصویب لایحه که اجازه می دهد شه

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

ویرجینیا مجلس نمایندگان و سنا رای دادند سهشنبه به تصویب لایحه که اجازه می دهد شهرستانها به تصمیم می گیرید اگر مؤتلفه مجسمه ها باید برداشته شود. استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

محلات در ویرجینیا هستند و نزدیک به داشتن قدرت برای حذف برخی از 220 مؤتلفه مجسمه ها و بناهای تاریخی در فضاهای عمومی.

دموکرات ها که در زمان کنترل مجلس نمایندگان و سنا در ماه نوامبر تصویب دو صورتحساب مشابه در نزدیکی, حزب, خط, رای در روز سه شنبه. صورتحساب به طور کلی اجازه می دهد شهرستانها به "حذف و جابجا بافت پوشش یا تغییر" آثار در فضاهای عمومی.

خانه نسخه می گوید محلات باید در ارائه این اثر تاریخی به موزه های تاریخی جوامع دولت یا نظامی جبهه برای 30 روز قبل از حذف.

نسخه مجلس سنا می کند اما همچنین دارای مقررات سختگیرانه تر: تاریخی, نقد و بررسی عمومی دوره نظر و نیاز است که این محل حاکم بر بدن باید حداقل دو سوم رای به اجازه تغییر.

تفاوت بین این دو را هنوز هم نیاز به کار کرد.

اما به لیبریا رالف نرتهم گفت: در اوایل این سال که او از این ایده. او می گوید که این آثار تاریخی "به یک نسخه خاص از تاریخ نیست که شامل همه" و "که نسخه ای از تاریخچه داده شده است برجستگی و اقتدار را برای بیش از حد طولانی است."

قانون دولت را ممنوع کرده است هر گونه تغییرات به بناهای تاریخی. اما در شهرستانها از جمله Charlottesville, اسکندریه, پورتسموث و نورفولک همه نشان داد که آنها می خواهند به حذف مجسمه به گفته آسوشیتد پرس.

Jay Jones, سیاه دموکراتیک نماینده از Norfolk گفت: در سخنرانی روز جمعه خود را در منطقه شدت می خواهد یک "جانی Reb" مجسمه برداشته شده از یک مرکز شهر میدان.

"هر بار که من درایو گذشته آن است که هر روز برای رسیدن به دفتر حقوقی — قلب من می شکند کمی," او گفت:.

قانونگذاران جمهوریخواه کنگره را رد تماس اجازه می دهد تا بحث مجسمه به پایین آمده است. آنها می گویند که پاکسازی تاریخچه و شور می تواند گسترش به دیگر بحث برانگیز درگیری مانند جنگ ویتنام.

در خانه طبقه سهشنبه دموکراتیک دلم. سالی هادسون از Charlottesville گفت: شهر متهم شده است از پاک کردن تاریخچه.

"ما در تلاش هستیم تا در نهایت آن را بگویید," او گفت و اشاره کرد که Robert E. Lee مجسمه اختصاص داده شده بود در سال 1924 در میان Jim Crow کرد. "این افتخارات بدون جنگ و یا لحظه ای که در زمان و مکانی که در آن زندگی می کنیم.

"(آن ارسال می شود) یک پیام روشن به سیاه و سفید ما ساکنان که تا به حال جسارت به سازماندهی برای برابری" هادسون گفت.

"من باور نمی کنم این را به خوبی به پایان گفت:" جمهوری خواه دلم. چارلز Poindexter.

Poindexter از Franklin County, Va., گفت: آن را باید به رأی مردم در شهر و نه نماینده بدن.

این Charlottesville مجسمه در مرکز خشونت 2017 سفید supremacist تجمع اعتراض شهر را تلاش برای حذف آن از مرکز شهر پارک.

این رویداد فرود به هرج و مرج و سفید supremacist کشت و زرع ماشین خود را به یک جمعیت کشته شدن یک زن و مجروح شدن دهها نفر شد.

Charlottesville شده است مبارزه با حذف در دادگاه. یک قاضی مانع از شهر حتی از پوشش لی مجسمه با برزنت در طول دادخواهی.

Charlottesville شهرستان سخنگوی برایان ویلر گفت: AP در یک ایمیل که Charlottesville خواهد شد و شروع فرآیند برای حذف اگر نرتهم نشانه های این لایحه است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب