فرماندار ویرجینیا اعلام حذف لی مجسمه

RICHMOND, Va. - ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم است که انتظار می رود به اعلام برنامه های روز شنبه برای

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

RICHMOND, Va. - ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم است که انتظار می رود به اعلام برنامه های روز شنبه برای حذف از یاد مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت لی ه از ریچموند برجسته بنای تاریخی خیابان یک مقام ارشد دولت گفت: با توجه به آسوشیتد پرس.

این فرماندار دموکرات را مستقیم مجسمه به نقل مکان عظیم آن پایه قرار داده و به ذخیره سازی در حالی که دولت او به دنبال ورودی در یک مکان جدید با توجه به رسمی صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود به این دلیل که رسمی بود و نه مجاز به صحبت می کنند قبل از فرماندار اعلام.

از فعالان و نمایندگان مجلس باید برای مدتی طولانی مجسمه را حذف و تشویق اخبار.

"است که نماد برای بسیاری از مردم و در غیر این صورت از زمان های رفته از نفرت و ظلم و ستم و ساخته شده است که احساس کمتر از گفت:" دل. Jay Jones, یک نماینده مجلس از نورفولک. او گفت که او "با غلبه بر" احساسات زمانی که او آموخته مجسمه بود به پایین می آیند.

این حرکت در میان آشفتگی در سراسر کشور و در سراسر جهان بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه حتی پس از او متوقف شد.

فلوید مرگ است موجب خشم بیش از مسائل مربوط به نژادپرستی و خشونت پلیس و باعث موج جدیدی از مؤتلفه یادبود حذف که در آن حتی برخی از دیرین خود مدافعان تصمیم گرفته اند به آنها را حذف کنید.

لی مجسمه یکی از پنج مؤتلفه بناهای تاریخی در کنار بنای تاریخی خیابان های معتبر مسکونی خیابان و ملی نقطه عطفی تاریخی در منطقه ریچموند پایتخت سابق کنفدراسیون. شده است هدف از نقاشی های دیواری در طول تظاهرات در روزهای اخیر بیش از فلوید مرگ از جمله پیام ها که می گویند "پایان خشونت پلیس" و "جلوگیری از سفید برتری."

آن را بلافاصله روشن نیست که این مجسمه می تواند برداشته شود.

دیگر فجایع در سال های اخیر باعث شد که مشابه سراسر کشور جستجو روح بیش از مؤتلفه بناهای تاریخی که برخی از مردم با توجه به نامناسب تجلیل و قدردانی به جنوب برده-برگزاری گذشته است. دیگران مقایسه بنای حذف برای پاک کردن تاریخچه.

مؤتلفه خاطرات شروع به پایین آمدن پس از یک supremacist کشته و نه مردم سیاه و سفید در یک مطالعه کتاب مقدس در یک کلیسا در ایالت کارولینای جنوبی در سال 2015 و پس از آن دوباره پس از یک خشونت آمیز تجمع سفید supremacists در شارلوتزویل در سال 2017.

لی بنای ساخته شد در سال 1890 دهه پس از پایان جنگ داخلی.

همچنین در روز چهارشنبه, Richmond, شهردار Levar Stoney اعلام کرد برنامه ای برای حذف دیگر مؤتلفه بناهای تاریخی در کنار بنای تاریخی خیابان که شامل مجسمه رئیس جمهور کنفدراسیون جفرسون دیویس و مؤتلفه Gens. استون وال جکسون و J. E. B. استوارت. کسانی که مجسمه نشستن در شهرستان زمین بر خلاف لی مجسمه است که در اموال دولت است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سنگی گفت: او را معرفی فرمان ژوئیه 1 به مجسمه ها حذف شده است. که زمانی که یک قانون جدید می رود به اثر امضا شده در اوایل سال جاری توسط نرتهم که خنثی موجود دولت قانون حفاظت از مؤتلفه بناهای تاریخی و به جای آن اجازه می دهد تا دولت های محلی تصمیم گیری سرنوشت خود را.

"من از توصیه های این بنای تاریخی خیابان کمیسیون بودند مناسب توصیه هایی در زمان. اما زمان تغییر کرده و از بین بردن این مجسمه ها اجازه خواهد داد که فرایند درمان را شروع برای بسیاری از سیاه Richmonders و ویرجینیایی," Stoney گفت. "ریچموند است و دیگر پایتخت کنفدراسیون – آن است که پر از تنوع و عشق برای همه و ما نیاز به نشان می دهد که."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب