تصویری: آنچه که در تماس با ردیابی و چگونه از آن جلوگیری از همه گیر?

NPR YouTube شما ممکن است هرگز شنیده عبارت "تماس با ردیابی" قبل از. در حال حاضر آن را بخشی از مکالمات

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
NPR YouTube

شما ممکن است هرگز شنیده عبارت "تماس با ردیابی" قبل از.

در حال حاضر آن را بخشی از مکالمات روزمره در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس. دکتر رابرت Redfield سر از مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری است گفت: تماس با ردیابی کلیدی است برای متوقف کردن گسترش این بیماری است.

این یک ایده جدید است. در واقع تماس با ردیابی استفاده می شود در سراسر جهان. آن را بر اساس علم به این که کسی که با یک بیماری مسری آلوده خواهد شد و یک تعداد معینی از مردم است. با coronavirus را به احتمال زیاد دو یا سه. بنابراین هدف این است که برای پیگیری کردن هر کسی که در سال های اخیر در تماس با یک تازه تشخیص داده شده و بیمار پس از آن نظارت بر سلامت این تماس در حالی که آنها در خانه بماند برای مدت زمان هنگامی که آنها ممکن است تبدیل شدن به آلوده – تقریبا دو هفته و یا در حال برگزار شد و در انزوا میخورد.

شما می توانید به خواندن مقاله ما در تماس ردیابی و یا دریافت جزئیات ضروری از ما تصویری فوق.

به عنوان ایالات متحده استخدام بالقوه صدها نفر از هزاران نفر از تماس با ردیاب شامل coronavirus ادارات بهداشت می تواند نگاه به مدل های از جمله مناطق آفریقا و جنوب آسیا و آمریکای لاتین و چگونه این تیم کار خود را انجام دهد.

همکاران در سلامت است که شناخته شده برای کار خود را در هائیتی رواندا و پرو است کمک به راه اندازی یک coronavirus تماس با ردیابی برنامه در ماساچوست است.

در غرب آفریقا تماس با ردیابی بسیار مهم بود, در آوردن 2014-2015 شیوع ابولا ،

راج Panjabi سازمان Last Mile سلامت کمک کرد راه اندازی تماس با ردیابی تیم در لیبریا که در طول بحران.

"ما نمی تواند شکستن زنجیره انتقال و رانندگی این بیماری همه گیر را به صفر موارد در لیبریا بدون تماس با ردیابی می گوید:" Panjabi یک پزشک در دانشکده پزشکی هاروارد و بریگهام و بیمارستان زنان.

در این دور از لیبریا که در آن Panjabi گروه مشغول به کار بود, تماس با ردیاب استخدام شد به بررسی هر مورد ابتلا به ابولا و پیگیری کردن همه "تماس با ما" از این موارد تشخیص داده شده.

"تماس با ردیاب رو استخدام و انتخاب از درون جامعه می گوید:" Panjabi — و این نوع از جامعه دانش ارائه می دهد یک مزیت فوق العاده ای. "آنها می خواهم کردهاید ذکر شده تماس بگیرید چرا که آنها می دانند این جامعه است. آنها باید اعتماد با جامعه" او می گوید. "و آنها می خواهم شناسایی هرگونه تماس بودند که از دست رفته در اولیه بررسی است."

Panjabi می گوید: داشتن ارتباطات اجتماعی و خوب بودن با مردم مهم تر است در این کار بیش از مدرک پزشکی. بسیاری از مردم انجام این کار برای آخرین مایل سلامت نمی شد متخصصان پزشکی اما تیم های گزارش شده به پرستاران و مقامات بهداشت عمومی.

به عنوان ایالات متحده به نظر می رسد برای جلوگیری از coronavirus به طوری که اقتصاد می تواند شروع به بازگشایی راج Panjabi می گوید تماس با ردیابی می تواند یک برنده.

"که در آن صدها هزار نفر از آمریکایی [تماس با ردیاب] رفتن به می آیند؟" Panjabi می پرسد. "یکی از راه های ممکن است در واقع به استخدام آمریکایی است که بیکار شده ام با این بیماری همه گیر قرار داده و آنها را به کار می کنند."

رنه Klahr بن de la Cruz, Marc نقره ای



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب