ویدیو: چگونه رمان Coronavirus سوء دفاعی ما

KQED YouTube یکی از راه های رمان coronavirus می تواند انسان بسیار بیمار اتفاق می افتد درون ریه های ما

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
KQED YouTube

یکی از راه های رمان coronavirus می تواند انسان بسیار بیمار اتفاق می افتد درون ریه های ما — مرگبار رقص بین ویروس و سیستم ایمنی بدن ما اجرا amok. KQED را عمیق نگاه تصویری تیم با هم یک پرایمر برای کمک به توضیح دهید که چگونه است که اتفاق می افتد.

ویروس ربودن سلول های انسان

ویروس ها به سادگی مواد ژنتیکی پیچیده در لایه ای از پروتئین و چربی است. وجود آنها در یک منطقه خاکستری بین مرگ و زندگی فعال در داخل یک میزبان زندگی می کنند ناتوان در باز پس از آن قادر به افزایش دوباره در یکی دیگر از میزبان.

"خارج از سلول ویروس است که اساسا انتظار برای اتصال به سلول دیگر می گوید:" دکتر ملانی Ott یک virologist در موسسه گلدستون در سان فرانسیسکو.

"هدف از یک ویروس است که برای باقی بماند" Ott می گوید. ویروس ها انجام دهید تا با آلوده کردن و commandeering را سلول های انسانی — اساسا ساخت هر سلول میزبان به یک "مینی ویروس تولید, ماشین," او می گوید. از وجود ویروس جدید ذرات پخش شده است.

Ott می گوید coronavirus پیدا کرده است به خصوص خوب در انسان; آن را قادر به علت کمتر علائم شدید در بسیاری از افراد گاهی اوقات حتی در حال گسترش کسانی که بی اطلاع هستند و آنها از حمل آن.

"این در واقع یک قدم جلوتر از ما در راه است که آن را گسترش نسبتا غیر قابل تشخیص در برخی از افراد," او می گوید. که اجازه می دهد این ویروس به "ضرب و باقی بماند بسیار بیشتر از سایر ویروس مرگبار."

یک فرد ویروس ذرات به نام virion است که نامرئی به چشم غیر مسلح. آن را تقریبا 1,000 coronavirus ذرات به طول عرض موی انسان است.

گسترش ویروس در قطرات رطوبت از طریق هوا و یا بر روی سطوح در نهایت پیدا کردن راه خود را در داخل بدن ما به طور معمول از طریق بینی یا دهان.

باطل punch

در داخل بدن coronavirus حملات سلول در بازگشت از فرد آلوده بینی تکرار و گسترش رو به پایین و آلوده کردن سلول های سالم در طول راه.

برخی از ویروس ها مانند کسانی که باعث سرماخوردگی آلوده هوایی فوقانی شامل بینی و گلو. دیگران می تواند باعث پنومونی ویروسی است که معمولا آلوده مناطق کوچکتر از فقط یک ریه.

Coronavirus بسته باطل دو پانچ: آن را آلوده می توانید کل سیستم تنفسی تمام راه را به میلیون ها نفر از کوچک کیسه هوا در ریه ها به نام آلوئول است.

"وجود ندارد بسیاری از ویروس های تنفسی که به هر دو بالا و پایین و این یکی از آنها می گوید:" دکتر مایکل Schivo یک ریه در دانشگاه UC Davis سلامت. "شماره 1 [رمان coronavirus] می تواند ما را مریض تر. و شماره 2 آن می تواند باعث کم اکسیژن است."

آلوئول را تا 99 درصد از مساحت ریه و آنها نگه داشتن مردم زنده با رساندن اکسیژن از ریه ها به جریان خون و حرکت دی اکسید کربن از خون به ریه ها به طوری که گاز می تواند بیرون رفته.

هنگامی که ذرات coronavirus وارد آلوئول آنها همچنان به تکرار مجروح ریه ها.

چگونه ما سلول های ایمنی به ما کمک کند اما گاهی اوقات تقویت آسیب

در داخل آلوئول ها سلول های ایمنی به نام ماکروفاژها است که عمل به عنوان مأموران برای ریه ها. آنها "در حال انتظار برای مبارزه با دود سیگار یا آلودگی و یا هر چیز دیگری می گوید:" دکتر مایکل Matthay یک استاد پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو.

این ماکروفاژها به عنوان اولین پاسخ دهندگان Schivo می گوید. "آنها تشخیص خطر و آنها سعی می کنید برای خلاص شدن از آن." اگر بدن نیاز به کمک بیشتر آن را جذب بیشتر سلول های ایمنی — سلول های سفید خون به نام نوتروفیل.

اما سیستم ایمنی بدن می رود بلا استفاده در طول نبرد پرتاب بی امان منابع در ویروس ها و wreaking ویران کردن بیشتر از تعمیر. این واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن است که به نام سايتوکين طوفان.

این دو جانبه حمله — از ویروس از سیستم ایمنی بدن ما به مواد منفجره پاسخ — باعث می شود برخی از موارد از coronavirus کشنده است.

در بدترین سناریو دیواره آلوئول شروع به شکستن.

مایع سراسیمه از عروق خونی به داخل آلوئول در این موارد شدید پر کردن کوچک کیسه هوا و مسدود کردن تبادل گازها است. وقتی این اتفاق می افتد که بدن نمی تواند دفع به اندازه کافی دی اکسید کربن و یا جذب اکسیژن کافی است. آن را می شود بسیار مشکل تر برای نفس کشیدن.

این ریه آسیب می تواند منجر به سندرم زجر تنفسی حاد یک بیماری است که توسعه زمانی که مایع پر می کند بسیاری از آلوئول در هر دو طرف از ریه ها. ARDS چیزی است که جان بسیاری از افرادی که می میرند از COVID-19.

برای جلوگیری از این مرگ و میر و بیماری شدید دانشمندان در سراسر جهان در حال کار به طور همزمان در درمان و — نهایی — امید حفاظتی واکسن.

"وجود دارد هیچ دلیلی برای فکر می کنم ما نمی توانیم تولید یک واکسن می گوید:" Luis R. Villarreal, استاد بازنشسته در دانشکده علوم زیستی در دانشگاه کالیفرنیا در ارواین. "پس از آن کنترل خواهد شد درست مثل سرخک بود و می توان آن را ریشه کن اگر شما انتخاب می کنید واقعا به پیاده سازی آن در یک مقیاس بزرگ است. آن دشوار خواهد بود اما می تواند آن را ریشه کن کرد."

این داستان و تصویری تولید شده توسط دوستان ما در عمیق نگاه علم سری ویدئو از KQED و PBS Digital Studios است که به بررسی "نهان در لبه بسیار از ما در جهان قابل مشاهده است." KQED را جنی آه است و رسانه های دیجیتال تولید کننده برای سری; خبرنگار بهداشت لورا Klivans است سری میزبان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب