شهرستان ونتورا برطرف قطعات از coronavirus اقامت در خانه سفارش

شهرستان ونتورا در روز شنبه خود را اصلاح اقامت در خانه سفارش به اجازه برخی از کسب و کار به بازگشایی و برخی اجتم

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

شهرستان ونتورا در روز شنبه خود را اصلاح اقامت در خانه سفارش به اجازه برخی از کسب و کار به بازگشایی و برخی اجتماعات را برای اولین بار از محدودیت های صادر شده برای مبارزه با گسترش coronavirus.

این شهرستان گزارش شده بود 416 موارد coronavirus و 13 مرگ و میر ناشی از شنبه. بیست و یک نفر در بیمارستان بستری شدند از جمله هشت در واحد مراقبت های ویژه.

"ما قرار است به تمرکز بر روی جاده به بازگشایی چرا که ما ساکنان و کسب و کار باید قربانی بسیار به رعایت بهداشت عمومی سفارشات و سرعت گسترش ویروس در جامعه ما" مایک قدرت این شهرستان اجرایی در بیانیه ای گفت:. "وضعیت فعلی ما بیشتر تقویت کار ما از بیمارستان های محلی خود را به گسترش ظرفیت."

این شهر تغییر جهت است که در محل از طریق مارس 15, اجازه می دهد تا برخی از کسب و کار است که نمی خدمت به مردم به کار گیرند و با استفاده از بیش از 10 نفر از کارکنان. تجمعات تا پنج نفر در حال حاضر مجاز به عنوان گردهمایی در وسایل نقلیه.

تبلیغات

زمین های گلف و دوچرخه مغازه ها می توانید بازگشایی و فرد خرید و فروش وسایل نقلیه در حال حاضر اجازه دوباره. مقامات همچنین بازگشایی شهرستان پارک در 5 بعد از ظهر جمعه.

ساکنان هنوز هم نیاز به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و عمل اجتماعی فاصله در هنگام بازدید از ضروری کسب و کار. ترک خانه به ورزش مجاز است, اما ورزشگاه بسته باقی خواهد ماند.

رابرت لوین شهرستان بهداشت عمومی افسر گفت که مقامات را مورد مداقه قرار داده روند در طول چند هفته آینده و ایجاد تنظیمات اگر آنها بر این باورند که گسترش ویروس شتاب گرفته است.

در اواخر ماه مارس هشدار داده بودند که این شهرستان می تواند به عنوان بسیاری از 1,000 مرگ اگر اجتماعی-فاصله اقدامات نیست جدی گرفته شود.

تبلیغات

در روز شنبه او نشان داد که همه چیز تغییر کرده بود برای بهتر اما گفت که آن را هنوز هم مهم را با دقت ادامه دهید.

"داده است که به دنبال خوب با تشکر از سعی و کوشش از اعضای جامعه ما در پیروی از این دستورات, اما ما باید محتاط در چگونه ما حرکت رو به جلو" لوین در بیانیه ای گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب