ونزوئلا مادورو بصورتی پایدار و محکم نگه می دارد به قدرت و فشار مخالفان

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادورو صحبت می کند و در Miraflores کاخ دولت در روز 12

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادورو صحبت می کند و در Miraflores کاخ دولت در روز 12 مارس در کاراکاس, ونزوئلا. با وجود فشار های بین المللی و تلاش برای حذف او رهبر چسبیده به قدرت است. کارولینای Cabral/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولینای Cabral/گتی ایماژ

آن را طولانی نیست قبل که نیکولاس مادورو روز به عنوان رئيس جمهور ونزوئلا در ظاهر به شماره.

استبدادی رهبر تا به حال نظارت خود کشور را بدترین بحران اقتصادی در تاریخ بود رو فلج کننده آمریکا و تحریم های حیاتی صنعت نفت. در میان مزمن کمبود مواد غذایی میلیون ها نفر از ونزوئلا کشور فرار کرد.

ایالات متحده و بیش از 50 کشور دیگر به رسمیت شناخته اند رهبر مخالفان ژوئن Guaidó جمهور از مخالفان کنترل شورای ملی به عنوان ونزوئلا حق رئیس دولت بر این اساس است که آنها معتقدند مادورو تقلب در انتخابات 2018.

در ماه ژانویه Guaidó شد یک مهمان افتخاری در جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آدرس اتحادیه. "در اینجا در این شب بسیار شجاع که حمل با او امیدها و رویاها و آرزوهای همه ونزوئلا," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از Guaidó که ایستاده اند.

اما کسانی که امید و آرزو را هنوز محقق نشده بود.

مادورو باقی مانده است پناه میبرند در کاخ ریاست جمهوری و در کنترل کشور است. ونزوئلا نظامی را نادیده گرفته است Guaidó تماس به شورش و با وجود برخی defections همچنان به ارائه مهم حمایت از مادورو. تظاهرات ضد دولتی را petered ،

پشتیبانی از Guaidó کاهش یافته و در نظر سنجی از بیش از 60 ٪ در ماه فوریه 2019 به 25.5 درصد در ماه مه با توجه به کاراکاس-شرکت مبتنی بر Datanalisis. این ناظر انتخابات قرار ایرانیها ممکن است تصویب امتیاز در حدود 13 درصد است.

مخالفان سیاسی تقسیم شده است بین میانه رو که به نفع مذاکرات و تندرو که ترویج اقدام نظامی برای سرنگونی مادورو.

این مطلب مبارز استراتژی معکوس ممکن است در زمانی که تهاجم نیروی حدود 60 تبعید ونزوئلا سربازان به عنوان به خوبی به عنوان دو مزدوران آمریکایی فرود آمده در ونزوئلا سواحل کارائیب در نزدیکی کاراکاس. آنها به سرعت دستگیر و یا کشته شده توسط ونزوئلا نیروهای وفادار به Maduro.

"بنابراین آن را بسیار غم انگیز برای ما است. در حال حاضر ما بسیار پیچیده وضعیت می گوید:" انجل آلوارادو یک نماینده مجلس با مخالفت با عدالت حزب اول.

ساخت بدتر او می گوید که دولت مادورو در یک حقوقی مانور در ماه گذشته جایگزین رهبران سه حزب اصلی اپوزیسیون احزاب با سیاستمداران دوستانه به دولت است. عضو آسیب دیده شامل عدالت اولین و محبوب خواهد شد که رهبری Guaidó و زندانی سیاسی پیشین Leopoldo López. آلوارادو ادعای این حزب جدید کارفرمایان پرداخت شد به سوئیچ طرف.

همه از این آمده است: پس از سالها دولت حمله کرد.

آلوارادو می گوید پنج مخالفت قانونگذاران اند زندانی در اتهامات کاذب از جمله عدالت اول مجلس ژوئن Requesens که بازداشت شد در سال گذشته در ارتباط با یک 2018 ترور در ونزوئلا توسط هواپیماهای بدون سرنشین مسلح به مواد منفجره است. او گفت که یکی دیگر از 20 قانونگذاران مخالف در تبعید زندگی در حالی که پنج دیگران رفته اند زیرزمینی برای جلوگیری از بازداشت.

"برای اولین بار آنها را آزار رهبری حزب ما. سپس آنها سعی می کنند به تقسیم. و سپس آنها را جایگزین رهبری حزب ما با آنهایی که دریافت پول از Maduro" آلوارادو می گوید در یک مصاحبه تلفنی از کاراکاس.

ونزوئلا دولت نادیده گرفته NPR درخواست برای نظر.

جف رمزی که آهنگ های ونزوئلا برای اتاق فکر واشنگتن در آمریکای لاتین معتقد است که به جای تبدیل ونزوئلا به یک حزب دولت ونزوئلا با هدف فلج احزاب مخالف اما اجازه دهید آنها را برای زنده ماندن.

"این است که در نهایت مفید برای رژیم به نقطه به وجود سیاستمداران مخالف در ونزوئلا آن را به عنوان اجازه می دهد تا آنها را به می گویند که آنها زندگی می کنند در یک دموکراسی" رمزی می گوید.

گذشته از شورای ملی حاکم سوسیالیست کنترل هر نهاد دولت در ونزوئلا از جمله انتخابات هیئت مدیره که مادورو انباشته با متحدان خود در ماه گذشته. اما در حال حاضر بزرگترین حزب مخالف در تکیه نسبت به تحریم این سال انتخابات مجلس به دلیل ترس از رای تقلب.

بزرگنمایی این تصویر

مخالفان ونزوئلا و رهبر خود اعلام کرد اقدام رئیس جمهور ژوئن Guaidó ارائه یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر مرکزی حزب دموکراتیک عمل در کاراکاس در ژوئن 17. فدریکو Parra/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فدریکو Parra/خبرگزاری گتی ایماژ

در یک کنفرانس تلفنی به میزبانی هفته گذشته توسط واشنگتن دیپلمات عضویت در خبرنامه, کارلوس Vecchio, Guaidó متحده در ایران اشاره کرد که تا سال 2018 انتخابات ریاست جمهوری که در آن مادورو برنده شش سال دوره خارج بی نظمی. با اشاره به آینده کنگره, انتخابات, او اعلام کرد: "که جعلی انتخابات حل و فصل ونزوئلا مشکل ؟ هیچ! آن را تعمیق بحران است."

اما اگر مخالفان تحریم رای — که در قانون اساسی باید برگزار شود تا پایان سال جاری — Guaidó دیگر خواهد بود رئیس قوه مقننه است. منصوب شد به پست سال گذشته است و آن را پایه ای برای ادعای خود به ونزوئلا را سر مشروع دولت است.

به عنوان یک نتیجه رمزی می گوید: "جامعه بین المللی در حال رفتن به در یک تقاطع که در آن آنها باید تصمیم بگیرند که آیا به ادامه شناخت ژوئن Guaidó به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا."

رمزی می گوید تنها راه خروج از ونزوئلا بحران از طریق مذاکره برای برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه. اما چند دور از مذاکرات به میزبانی دولت نروژ قادر به تولید هر گونه پیشرفت.

است که در سمت چپ این اپوزیسیون بنابراین سرخورده که Guaidó را منتشر اطلاعیه بازجویی تصمیم نروژی نمایندگان برای بازگشت به کاراکاس در این هفته به دنبال بیشتر شد.

چنین ناسازگاری با Guaidó تیم تنها می تواند تقویت مادورو دولت با توجه به کاراکاس تحلیلگر سیاسی Dimitris Pantoulas. "نروژ دشمن ؟" او در توئیتر خود نوشت. "این کاملا ناشی و کودکانه این رویکرد است."

با وجود ماه از خبر بد Guaidó قرار داده و در صورت شجاع و تلاش برای راضی کردن پیروان خود را در یک مکان عمومی ظاهر در کاراکاس در ماه گذشته. او اذعان کرد آنها فرسوده و نا امید, اما او اصرار داشت که یک راه یا دیگری مخالفت خواهد outlast Maduro.

"آنها در حال رفتن به ما را شکست" Guaidó اعلام کرد. "ما هنوز در اینجا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب