ونزوئلا انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن برای تحریم مجموعه در تغییر رژیم

کاراکاس, ونزوئلا - دولت از رئیس جمهور نیکولاس مادورو خواستار آن شد که واشنگتن متوقف کردن ستون در مجازات تحریم

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

کاراکاس, ونزوئلا - دولت از رئیس جمهور نیکولاس مادورو خواستار آن شد که واشنگتن متوقف کردن ستون در مجازات تحریم های مالی با هدف وادار به تغییر رژیم در ونزوئلا به عنوان آن را در زمان مورد آن به دادگاه جنایی بین المللی در روز پنج شنبه.

مادورو دیپلمات ارشد متهم به تهمت و دولت باعث درد و رنج و مرگ و میر در میان میلیون ها نفر از ونزوئلا در چند سال گذشته است.

"ما اعتقاد داریم که این یک طرفه, سرکوبگر اقدامات جنایت علیه بشریت" وزیر امور خارجه Jorge Arreaza گفت: در یک کنفرانس خبری پس از تشکیل پرونده شکایت. "آنها همچنین نقض قوانین بین المللی و حقوق بشر است."

کاخ سفید آشکارا در تلاش برای درایو مادورو از قدرت شد و برای اولین بار از نزدیک به 60 سازمان ملل به رسمیت شناختن مخالفان رهبر ژوئن Guaidó کشور را رئيس جمهور مشروع. آنها استدلال می کنند که ایرانیها انتخاب مجدد در سال 2018 شد نامعتبر در بخشی به دلیل محبوب ترین سیاستمداران مخالف بودند و محروم از شرکت.

مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی طلیعه Guaidó به دفتر بیضی نشست و به نام مادورو یک "مستبد."

مادورو منتقدان می گویند رهبر سوسیالیست مسئول کشور غنی از نفت را سقوط با کمبود خدمات اساسی مانند آب چراغ گاز و مراقبت های پزشکی است که رانده اند حداقل 4.5 میلیون به مهاجرت در سال های اخیر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اولین ضربه ونزوئلا دولتی شرکت نفت با تحریم ها با هدف قطع مادورو دولت از یک منبع گسترده ای از ثروت جریان از بزرگترین ذخایر نفت.

آن را پس از قرار دادن ده ها تن از ونزوئلا در ونزوئلا را از دایره درونی خود را به سازمان ملل — از جمله مادورو خودش. هر یک از دارایی های ایالات متحده منجمد شد و شهروندان آمریکایی ممنوع از انجام کسب و کار با آنها.

اخیرا آن را هدف قرار ناوگان 40 هواپیماهای تجاری از ونزوئلا دولت اجرا هواپیمایی CONVIASA. وزارت خزانه داری ایالات متحده مقامات می گویند "فاسد حکومت" در ونزوئلا دولت با استفاده از هواپیما برای پیشبرد ضد دموکراتیک تلاش های پرواز به کشورهایی مانند کره شمالی و کوبا و ایران.

"چه توجیه تحریم یک شرکت حمل و نقل عمومی خدمات؟" مادورو گفت: انفجار اعلام. "چه آسیب آنها برای من انجام دهید ؟ آسیب انجام می شود به مردم ونزوئلا است."

Arreaza گفت: در یک کنفرانس خبری گفت که او تا به حال ملاقات با دادستان دادگاه جنایی بین المللی ارائه صورت خود را در برابر ایالات متحده است.

دادگاه بین المللی بعدی باید تصمیم بگیرد که آیا آن را بررسی.

ونزوئلا درخواست می آید نزدیک به دو سال پس از دادگاه افتتاح اولیه کاوشگر به جرائم ونزوئلا توسط پلیس و نیروهای امنیتی ناشی از درگیری های خشونت آمیز با معترضان.

آنها عبارتند از ادعا می کند که نیروهای دولتی "اغلب استفاده بیش از حد از زور برای پراکنده کردن و قرار دادن تظاهرات" و برخی از اعضای مخالف در بازداشت است.

Arreaza گفت: اتهامات قبلی تسلیم دادگاه هستند "کاملا متفاوت" است و او دوشنبه به بحث در مورد اتهامات علیه مقامات ایالات متحده.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال اسکات اسمیت در توییتر: @ScottSmithAP



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن