خودروهای سوخته در مکزیک در اعتراض به ما آب پرداخت

MEXICO CITY - تظاهرکنندگان در شمال مکزیک را سوخته چند دولت وسایل نقلیه مسدود شده راه آهن آهنگ و تنظیم شعله ور

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

MEXICO CITY - تظاهرکنندگان در شمال مکزیک را سوخته چند دولت وسایل نقلیه مسدود شده راه آهن آهنگ و تنظیم شعله ور یک اداره دولتی و بزرگراه tollbooths در اعتراض به آب پرداخت به ایالات متحده است.

مکزیک کاهش در میزان آب آن باید ارسال شمالی از آن سدها کمتر از یک سال 1944 پیمان اما کشاورزان در شمال ایالت چیهواهوا می خواهید آب برای محصولات خود را.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador روز پنجشنبه گفت که این تظاهرات بودند که دامن زده شده توسط سیاستمداران مخالف خود انگیزه. او گفت: وجود دارد به اندازه کافی آب مطابق با پیمان و حمایت از محصولات محلی.

"برخی از مردم در حال استفاده در حال حاضر به نفع خود و ... سیاستمداران مخالف در این مورد" لوپز Obrador گفت.

رئیس جمهور با انتقاد از "نگرش تقابل" و سوزاندن اموال فدرال و وعده داده شده "به کشاورزان و ساکنان نخواهد کمبود آب است." و او اشاره کرد که بیشتر غرب در امتداد مرز — به ویژه در حوضه رودخانه کلرادو — مکزیک دریافت چهار برابر بیشتر آب از ایالات متحده از آن را می دهد تحت این پیمان است.

اعتراضات به نظر می رسد محور در شهر Delicias, Chihuahua در نزدیکی یکی از سدهای که در آن آب است که منتشر شد به جریان مینمودند ، نیروهای فدرال حفاظت از سد دروازه برخورد با معترضان در هفته های اخیر.

عکس از Delicias نشان داد که تظاهرکنندگان با استفاده از تجهیزات سنگین برای کشیدن کامیون وانت متعلق به ملی کمیسیون آب به نزدیکی ریل قطار که در آن آنها بدبختانه بیش از و و مجموعه ای در حال سوختن. کسی که ظاهرا تظاهرکنندگان همچنین آتش به یک ساختمان که در آن کمیسیون به آن دفاتر و شعله های آتش زده یک سری از عوارض غرفه در نزدیکی یک بزرگراه.

چیهواهوا دولت رژیم صهیونیستی است. خاویر کررل گفت: دولت در دست بررسی کسانی که تحریک این "خرابکاری و خشونت" و متعهد "اقدامات جنایتکاران را نمی خواهد بدون مجازات بماند." در حالی که کررل اذعان شده است وجود دارد افزایش در استفاده از آب در این منطقه — از جمله توسط کشاورزان مصرف آب آنها تا به حال حق ندارد به او سرزنش مکزیک را به دولت فدرال برای سوء مدیریت منابع آب.

تحت 1944 پیمان مکزیک مدیون ایالات متحده تقریبا 400,000 هکتار-پا (486 میلیون متر مکعب) در این ماه است که باید پرداخت شود توسط Oct. 24. پرداخت ساخته شده است با انتشار آب از سدها در مکزیک است. مکزیک کاهش یافته است به شدت در پرداخت ها از سال های گذشته و در حال حاضر به سرعت گرفتن در آب و انتقالات.

گسترش آب-گرسنه محصولات موجب شده است که مکزیک استفاده کرده است 71 درصد از سوی شمال جریان Conchos رودخانه در حالی که تحت این پیمان آن باید با استفاده از تنها 62 درصد از آب اجازه دادن به بقیه از آن جریان به ریو براوو, همچنین شناخته شده به عنوان ریو گراند در مرز.

در گذشته مکزیک است و تاخیر در پرداخت به این امید که دوره طوفان گرمسیری از خلیج فارس را ایجاد گاه به گاه ثروت های بادآورده از آب است. اما در حالی که هانا محصل در تگزاس در اوایل این ماه این طوفان باران نمی رسد به اندازه کافی داخلی برای پر کردن سدها در چیئوائوا.

آب کمیسیون اشاره کرد ruefully که "حتی اگر طوفان گرمسیری هانا به تازگی رسیده شرق کشور بین المللی سدها (کسانی که در پیمان) نمی بازیابی حجم مورد نظر به عنوان افزایش جریان پایین دست رخ داده است."

این مسئله منجر به درگیری قبل از.

در ماه مارس معترضان سوخته وانت, کامیون, جاده های مسدود شده و نشان داده شده در La Boquilla سد نیز در چیئوائوا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در اوایل سال جاری لوپز Obrador وجود دارد گفت: به اندازه کافی آب برای کشاورزان محلی و پرداخت به ایالات متحده است.

"ما نمی خواهیم یک نزاع بین المللی" رئیس جمهور گفت:. "معاهدات باید زندگی می کردند تا. اگر ما امضا یک پیمان ما باید به پیروی از آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب