خودرو افزایش حملات به عنوان افراط گرایان هدف معترضان

بزرگنمایی این تصویر یک فرد در برخورد با یک خودرو در مرکز شهر لوئیزویل, کنتاکی در اوایل ژوئن 17 به عن

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک فرد در برخورد با یک خودرو در مرکز شهر لوئیزویل, کنتاکی در اوایل ژوئن 17 به عنوان معترضان برگزار ضد نژادپرستی تظاهرات در, Jefferson, میدان, پلیس گفت:. لویی مترو اداره پلیس از طریق Storyful پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لویی مترو اداره پلیس از طریق Storyful

راست افراطی در حال تبدیل اتومبیل به سلاح گزارش از 50 خودرو-رمنج از حوادث پس از تظاهرات علیه خشونت پلیس فوران در سراسر کشور در اواخر ماه مه.

حداقل 18 طبقه بندی شده به عنوان عمدی حملات; یکی دیگر از دو دوجین نامشخص است که انگیزه و یا هنوز در دست بررسی با توجه به تعداد منتشر شد جمعه توسط Ari ویل تروریسم محقق در دانشگاه شیکاگو شیکاگو, پروژه در مورد امنیت و تهدید. ویل ردیابی خودرو رمنج از حملات و یا VRAs از اعتراضات آغاز شد.

این 20 نفر رو تعقیب در rammings شامل یک رهبر دولت از ویرجینیا Ku Klux Klan و همچنین به عنوان یک مرد در کالیفرنیا بود که به اتهام اقدام به قتل پس از antagonizing معترضان و سپس رانندگی به آنها قابل توجه یک دختر نوجوان. فیلم از برخی از حملات نشان می دهد رانندگان فریاد یا تهدید Black Lives Matter معترضان قبل از ضربه زدن به گاز.

"پیام آنها در حال تلاش برای ارسال است: شما نیاز به خارج شدن از خیابان و جلوگیری از این تظاهرات" ویل گفت. "آنها در حال تلاش برای ارعاب اخیر موج پل معترضان به حرکت خود را متوقف کند."

آخرین راش خودرو rammings رخ داده است در سال 2015 و سال 2016 ویل گفت که "اجرای آنها بیش از" مم نکردم در راست ترین محافل در واکنش به سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات و تظاهرات علیه برانگیز داکوتای دسترسی به خط لوله.

بسیاری از مشخصات بالا حمله رخ داده است یک سال بعد در سال 2017 "متحد حق" تجمع در Charlottesville, Virginia. سفید supremacist کشت و زرع ماشین خود را به یک جمعیت کشته شدن 32 ساله هدر Heyer و زخمی شدن ده ها تن دیگر در یک آخر هفته خونین که در حال تکان کشور را به شناخت سودای تهدید راست خشونت است.

"استفاده از ماشین حملات علیه معترضان مسالمت آمیز است که به طور فزاینده عمدی ترور تاکتیک برای سفید supremacists گفت:" امی Spitalnick مدیر اجرایی یکپارچگی برای اولین بار در امریکا, حقوق مدنی غیر انتفاعی است که منجر به یک کت و شلوار مدنی به نمایندگی از Charlottesville رمنج از قربانیان است. هدف از این کت و شلوار را به ورشکستگی و از بین بردن چند گروه نفرت است که به کمک سازماندهی این تجمع است.

"به عنوان دقیق در طرح دعوی در دادگاه های Charlottesville خشونت برنامه ریزی شده بود و ماه پیش آنلاین – از جمله بحث از هدف قرار دادن معترضان با خودروهای" Spitalnick گفت.

ویل گفت: برای حمایت از این حملات دیده می شود نه فقط در کانال های افراطی بلکه در حال گسترش است و در بیشتر جریان اصلی حزب جمهوری خواه و محافظه کار در فضاهای.

پس از Charlottesville حمله فاکس نیوز, حذف و عذرخواهی برای اجرای همزمان قطعه که تشویق ماشین رمنج از حملات. در اصل منتشر شده توسط جناح راست The Daily Caller آنلاین مقاله شامل یک مونتاژ ویدئویی از ماشین حملات تحت تیتر "در اینجا یک حلقه از ماشین شخم از طریق تظاهرات و تلاش برای جلوگیری از جاده ها است."

پس از واکنش شدید عمومی, فاکس نیوز, حذف نسخه ای که تا به حال اجرا فاکس ملت است. یک فاکس نیوز اجرایی سی ان ان گفت پول که "item شد و ما آن را گرفته است." The Daily Caller همچنین حذف آن پست اصلی.

"من می خواهم به احتیاط است که این فقط یک راست نئو نازی ها چیزی جز تبدیل شدن به آن چیزی است که تشویق گسترده, و من فکر می کنم که باید نگران همه" ویل گفت.

از مارس 27 ژوئن 17, ویل ثبت حداقل 50 خودرو رمنج از حملات در سراسر کشور. از آن پنج نفر با اجرای قانون و 45 توسط شهروندان است. حداقل 18 از حوادث غیر نظامی درگیر کینه توزی و دیگری 23 باقی می ماند و معلوم نیست که به انگیزه با توجه به ویل و تحلیل از پلیس و دادگاه و پرونده و همچنین به عنوان اخبار و گزارش. بخش عمده ای از حملات رخ داده در 14 روز اول تظاهرات.

"برای دیدن ده ها تن از این حوادث رخ می دهد بیش از دو تعطیلات آخر هفته بود جای تعجب بالا" ویل گفت.

چهار بودند حکومت اتفاقی از جمله ویروسی حادثه زمانی که یک تانکر خمرهای شکل پایین یک بزرگراه در مینیاپولیس ارسال وحشت زده معترضان در حال اجرا برای زندگی خود را. مقامات بعد از آن منتشر شد که راننده بدون اتهام گفت که او تا به حال عمل ابلهانه اما نه به عمد هدف قرار دادن معترضان.

اکثر اخیر rammings دستگیر شده اند ، فیلم زیر یک گریم الگو: معترضان نشان داده شده پیاده روی مسالمت آمیز هنگامی که ناگهان یک ماشین یا کامیون به نظر می رسد در قاب و hurtles نسبت به جمعیت است. مردم اجرا دولا شدن و فریاد "اوه خدای من!" سپس راننده یا موفق به سرعت خاموش و یا احاطه شده است و بر خشم معترضان.

یکی رمنج در بوستون گشوده زنده در اخبار تلویزیون محلی با خبرنگار در صحنه گفت: "چند نفر فقط آمار رو! چند نفر فقط اجرا!"

ویل گفت: او مظنون خود را شمارش است undercount به دلیل حوادث بروید نشده.

مینه سوتا می گوید Nuny نیکولز به عنوان مثال هرگز گزارش آنچه اتفاق افتاده است به او و یک زن و شوهر از دوستان در شب مه 30. آنها فقط در حال بازگشت به سنت پل پس از گذراندن روز در حال عبور کردن مواد غذایی به معترضان در سراسر رودخانه در مینیاپولیس. سه تن از آنها – همه زنان – راه رفتن بودند به نیکولز' محل زمانی که آنها به یک تقاطع که در آن یک مرد سفید پوست در یک SUV منتظر بود در نور است.

"او مثل motioned برای ما آمده اند, شما می دانید, مانند, بیا" نیکولز گفت. "بنابراین ما شروع به راه رفتن کردن. و به عنوان به زودی به عنوان ما درست در مقابل ماشین او فقط sped."

نیکولز و دوستان او فریاد زد و زد. آنها فرار کرد بدون اینکه ضربه اما نیکولز گفت: او را هرگز فراموش نکنید آنچه در آن احساس شبیه به یک ماشین هدف برای بدن است. او معتقد راننده می دانستم که دقیقا آنچه که او انجام شده بود.

"او به عمد این کار را" نیکولز گفت. "آن را مانند آه او زد نور یا ما راه می رفت ، او به معنای واقعی کلمه منتظر ماند تا ما رو تقریبا درست در مقابل ماشین او قرار داده و پای خود را بر روی گاز و با سرعت بالا."

نیکولز گفت: آن را نامطلوب بود برای رفتن از ایستاده شانه به شانه با معترضان در طول روز به شب را یادآوری از نفرت که در خارج وجود دارد. اما به دلیل تنش میان پلیس و معترضان در حال حاضر نیکولز گفت: او نمی گزارش حادثه.

او در آنجا ماند در اتاق خواب خود را برای یک روز هم لرزاند برای رفتن حق بازگشت به تظاهرات. نیکولز', خواهر, درگذشت در سال 2014 پس از اینکه به طور تصادفی اصابت یک ماشین; نیکولز گفت: او نمی تواند تکان فکر می کردم که مادر خود را تقریبا از دست دختر دیگر همان راه است.

"من هرگز در یک مخمصه بود که قبل از آن کسی فقط می خواستم برای کشتن من" نیکولز گفت. "او نمی داند هر چیزی در مورد او فقط سعی در اجرای من."

نیکولز جستجو آنلاین برای اطلاعات در مورد rammings و کشف اخلال در انجمن ها که جشن و تشویق ماشین حملات. او را دیدم اخیر گزارش های خبری در مورد یک رئیس آتش نشانی در غرب ویرجینیا که از پست خود برکنار شد برای پوشیدن یک تی شرت با نشان دادن یک خودرو هدف قرار دادن معترضان و عبارت "تمام زندگی چلپ چلوپ کردن." نیکولز را نجات داد فرمانده عکس به تلفن خود را به عنوان یک یادآوری است که تجربه او نبود جدا شده است.

"من مانند وای" نیکولز گفت. "از آن ساخته شده من فکر می کنم شاید این بیشتر از واقعی فکر کردن روند عمدی برای آنها برنامهریزی برای اجرای بیش از مردم است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب