ونسا برایانت 'ویران' اتهامات که نمایندگان مشترک کوبه تصادف عکس

ونسا برایانت "کاملا ویران" با اتهامات که لس آنجلس معاونین کلانتر عکس به اشتراک گذاشته شده از سقوط هلیکوپتر که

توسط MINERALNEWS در 11 اسفند 1398

ونسا برایانت "کاملا ویران" با اتهامات که لس آنجلس معاونین کلانتر عکس به اشتراک گذاشته شده از سقوط هلیکوپتر که به کشته شدن او و هفت نفر دیگر او را وکیل در بیانیه ای گفت.

وکیل Gary C. Robb درخواست امور داخلی رسیدگی به اتهامات و "شدیدترین ممکن است نظم و انضباط" برای کسانی که مسئول.

او گفت: در بیانیه ای که ونسا برایانت شخصا رفت و به کلانتر, پس از Jan. 26 تصادف و درخواست منطقه تعیین می شود به عنوان یک "منطقه پرواز ممنوع" و محافظت از عکاسان.

"در آن زمان کلانتر الکس بیانوبا مطمئن باشید ما تمام اقدامات خواهد بود در محل قرار داده برای محافظت از خانواده ها و حریم خصوصی و آن این است که ما درک که او سخت کار می کرد را به افتخار کسانی که درخواست" راب گفت. او خواستار آن شدند که نمایندگان شناسایی شود "را به اطمینان حاصل شود که عکس ها هستند نه بیشتر میشود."

تبلیغات

لس آنجلس تایمز برای اولین بار منتشر شده مبنی بر اینکه نمایندگان شد های گرافیک عکس از صحنه است. یک فرد گزارش یک معاون برای نشان دادن تصاویر گریم در نورواک نوار.

با توجه به دو امنیت عمومی منابع, با آگاهی از رویدادهای بخش کلانتر بی سر و صدا به دستور نمایندگان به حذف هر گونه عکس ها در تلاش برای نگه داشتن این موضوع تحت کاری ادامه داده اند.

به طور معمول چنین شکایت خواهد ماشه یک درخواست رسمی و احتمالا یک امور داخلی تحقیقات به شدت به دنبال زنجیره ای از فرمان منابع گفت.

در عوض در روز پس از Jan. 26 تصادف نمایندگان دستور داده شد به گزارش کلانتر را از دست داده و تپه ایستگاه و گفته است که اگر آنها را پاک و حذف شده و عکس آنها را در صورت هر گونه نظم و انضباط گفت: منابع صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به دلیل ماهیت حساس از حوادث.

تبلیغات

این منابع گفت: آنها نگران بودند دستور به حذف عکس ها می تواند به مقدار تخریب شواهد.

معلوم نیست چه به طور گسترده ای از این عکس ها ممکن است شده اند منتشر شده که دقیقا درگیر شد. همچنین مشخص نیست که آیا نمایندگان بود و در واقع گرفته شده از عکس ها در صحنه و یا دریافت کرده بود آنها را از شخص دیگری.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن