یوتا لایحه Decriminalizing چند همسری پاک اولین مانع حرکت دولت به مجلس سنا

بزرگنمایی این تصویر Kody قهوه ای, در تصویر در فوریه. 2017, اعتراض یوتا جنایت بر علیه قوانین چند همسر

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

Kody قهوه ای, در تصویر در فوریه. 2017, اعتراض یوتا جنایت بر علیه قوانین چند همسری. قهوه ای و سه همسران ستاره در تلویزیون نشان می دهد پیش ببرد. ریک Bowmer/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریک Bowmer/AP

یوتا لایحه که کاهش چند همسری در میان رضایت بزرگسالان از جنایت به یک مورد تخلف در تاریخ همتراز با یک بلیط ترافیک — به اتفاق آرا تایید شده توسط دولت آمریکا اوایل این هفته با وجود مخالفت منتقدان استدلال می کنند که قانون به طور بالقوه می تواند محافظت از معتادان است.

حرکت پیشرفت سنا لایحه 102 کامل مجلسی برای رای دادن.

"شدید اجرای این قانون در اواسط قرن بیستم نیست جلوگیری از عمل جمع ازدواج" سناتور. Deidre هندرسون گفت NPR.

این سناتور جمهوری خواه که با حمایت این قانون معتقد دقیق مقررات دولت باید تنها در خدمت به درایو چندهمسری خانواده های زیرزمینی "به یک سایه جامعه ای که در آن آسیب پذیر را طعمه آسان است."

وجود حدود 30,000 Utahans در حال حاضر زندگی در چندهمسری جوامع آسوشیتد پرس گزارش داد.

کلیسای عیسی مسیح از روز دوم پرستاران به طور رسمی انکار اصل جمع ازدواج در سال 1890 هر چند کلیسا اذعان دارد که این عمل را ادامه داد و شد چشم پوشی برای چندین دهه پس از آن.

امروز کلیسا excommunicates تمرین polygamists.

در زیر موجود دولت قانون آن را جرم و مجازات تا پنج سال در زندان است. آن هم به جرم تقلب و سوء استفاده جنسی, سوء استفاده داخلی و یا قاچاق انسان یا قاچاق نیز می تواند در صورت اضافی 15 سال حبس.

"نام تجاری همه polygamists به عنوان felons تسهیل سوء استفاده را حذف نمی کند و چند همسری" او افزود: اصرار نمایندگان مجلس برای پرده از پنهان کاری در اطراف تمرین.

هندرسون همچنین اشاره به لایحه افزایش مجازات برای دو شوهری در کنسرت با سوء استفاده و یا دیگر جرائم جدی از جمله تقلب و کودک-عروس ازدواج.

"ما اساسا تدوین دیرینه عمل یوتا دادستانی کل: لازم نیست در غیر این صورت تحت پیگرد قانونی قرار مطیع قانون polygamists مگر اینکه جنایات دیگر متعهد بودن" او گفت:.

در ضمن دیگر طرفداران برای قربانیان چندهمسری جوامع می گویند این لایحه نیز فراهم می کند حفاظت برای معتادان, پدوفیل و قاچاقچیان.

انتخاب صدا ائتلاف, یک سازمان غیر انتفاعی کار برای پایان دادن به چند همسری است که منجر به یک کمپین به شکست این لایحه است.

"مورمون چند همسری است نه یک انتخاب به عنوان بنیادگرایان می خواهم به شما اعتقاد دارند" سازمان بیانیه می خواند.

"مجرم با استفاده از [LDS پیمان] بخش 132 برای توجیه جنایات و رفتارهای انحرافی; به براندازی و ستم همسران خود را و خود را فرزندان متعدد بوده که از بدو تولد تحت تعلیم را به باور که محبت خدا فرمان چنین رنج و اختلاف" آن می افزاید.

آنجلا کلی این گروه مدیر صحبت می کرد در برابر این لایحه قبل از پانل های رای در روز دوشنبه.

"به این یک مورد تخلف? شما اساسا گفت: این یک OK شیوه زندگی" کلی گفت: با توجه به سالت لیک سیتی فاکس 13.

کلیسای پاسخ نمی دهند به NPR درخواست برای نظر.

در سال 2013, مرد چند زنه و واقعیت تلویزیون ستاره Kody قهوه ای و چهار همسران Meri قهوه ای, Janelle قهوه ای, کریستین براون و رابین سالیوان به چالش کشیده یوتا جنایی چند همسری قانونی است. خانواده ستاره در TLC سری پیش ببرد.

در حالی که خانواده برنده در یک دادگاه منطقه دهم مدار ایالات متحده دادگاه تجدید نظر را رد کرد و این مورد در سال 2016 گفت: Browns مواجه معتبر ترس از آینده پیگرد قانونی به دلیل محلی دادستان تا به حال اتخاذ یک سیاست نیست و پیگرد قانونی موارد در صورت عدم وجود جنایت های اضافی.

سال بعد دیوان عالی ایالات متحده کاهش یافته است را به قهوه ای مورد به چالش کشیدن قانون است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب