USC می گوید هیچ به بخشی از شهریه بازپرداخت برای coronavirus شیفت به آموزش آنلاین

USC نمی خواهد به جزئی بازپرداخت شهریه برای ترم بهار یا تابستان آینده جلسات حتی اگر این پردیس منتقل شده به آنلا

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

USC نمی خواهد به جزئی بازپرداخت شهریه برای ترم بهار یا تابستان آینده جلسات حتی اگر این پردیس منتقل شده به آنلاین راهنما کشيش Charles F. Zukoski روز سه شنبه گفت.

"در حالی که این ترم هر یک از ما پیش بینی ما در ادامه به ارائه با کیفیت بالا آموزش و پرورش اطمینان علمی پیشرفت نسبت به مدرک و ارائه قوی محیط یادگیری" Zukoski گفت: در یک ایمیل به دانشگاه و جامعه است. "آیا مربیان ما خود را در حال حاضر کلاس های حضوری و یا آنلاین آنها را به همان تخصص و عمق دانش و تعهد خود را به تدریس و دانش آموزان همچنان به کسب اعتبار سمت USC درجه است."

Zukoski پیام یک روز پس از دانش آموزان خواستار بازپرداخت به صورت اجباری هزینه های پردیس در کلاس اقدام پرونده های حقوقی علیه دانشگاه کالیفرنیا و دانشگاه ایالتی کالیفرنیا. پرونده های حقوقی استدلال می کنند که این دو سیستم های دانشگاه باید بازگشت میلیون ها دلار به 700,000 دانش آموزان آنها در مجموع خدمت می کنند چرا که آنها دیگر نمی تواند به طور کامل دسترسی به بهداشت و درمان دانشگاه ها و مراکز خدمات دیگر بودجه خود را هزینه های اجباری.

یک کال سخنگوی دولت گفت: دانشگاه خواهد بود "به شدت دفاع" از خود در برابر طرح دعوی در دادگاه. دانش آموزان همچنان به دسترسی از راه دور به بسیاری از خدمات از جمله مشاوره پزشکی و کال دولت پرداخت برخی از هزینه های پردیس, او گفت:.

تبلیغات

یک UC سخنگوی گفت: مسئولان تا به حال فقط یاد گرفته از طرح دعوی در دادگاه و هیچ اظهار نظر در این زمان.

در USC Zukoski گفت: دانشگاه در ادامه به ساخت برنامه های جدید را آنلاین تجربه و حتی قوی تر. او اضافه کرد که تمام دانش آموزانی که خود را ترک پردیس مسکن داده شد نرم افزار-دارای مسکن و ناهار خوری بازپرداخت هزینه.

او همچنین گفت که هر دو جلسه در تابستان که از اجرا مارس 20 از طریق Aug. 11 خواهد بود و تحویل آنلاین و منظم درجه بندی سیاست ها با گزینه های برای نامه نمرات باز خواهد گشت. USC مجاز دانش آموزان به انتخاب نامه نمرات و یا عبور/هیچ سابقه ای در طول ترم بهار برای کاهش دانشجو استرس ناشی از این بیماری همه گیر.

برنامه ریزی برای ترم پاییز در جریان است Zukoski گفت. مسئولان دانشگاه در حال تلاش برای کشف چگونه به بهترین آزمون برای ویروس ردیابی تماس و جسمی جداگانه کسانی که دوباره به دانشگاه. USC انتظار برای اعلام برنامه های خود را در عرض دو ماه.

تبلیغات

"ما در حال تمرکز بر بازگشت به فعالیت در مراقبت های بالینی و بالینی آموزش و پرورش و تحقیق و تدریس و یادگیری و خلاق و ورزشی تجربه است که تشخیص خطرات ناشی از گسترش این بیماری است."

شهردار همچنین اعلام کرد که USC اختصاص یافته است که حدود 19 میلیون دلار در فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی, قانون بودجه که اختصاص داده شده به طور خاص برای دانش آموز اضطراری استفاده و ديه زن نصف ديه مرد تا حد زیادی توسط یک پردیس جمعیت و تعداد دانش آموزان کم درآمد که دریافت فدرال پل کمک. USC اعطای حداکثر کمک های مالی از 3000 $در هر دانش آموز برای استفاده در غذا و مسکن و بهداشت و درمان آموزش و پرورش مربوط به تکنولوژی مهد کودک و حمل و نقل و دیگر نیاز دارد.

Zukoski افزود که مقامات نا امید شد که کمک های مالی در دسترس بود به دانشجویان و دانش آموزان بدون وضعیت قانونی. با این حال این دانشگاه کمک به آن دسته از دانش آموزان با جدا کردن بودجه.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن