USC ارائه می دهد کمک درسی رایگان به خانواده های تحت 80.000 دلار و یک استراحت برای مالکان

در یک "اکتان بالا" درایو به گسترش دسترسی بیشتر برای اقشار کم درآمد و دانش آموزان USC از بین بردن شهریه برای خا

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

در یک "اکتان بالا" درایو به گسترش دسترسی بیشتر برای اقشار کم درآمد و دانش آموزان USC از بین بردن شهریه برای خانواده درآمد 80.000 دلار یا کمتر در سال و دیگر نمی خواهد در نظر گرفتن عدالت خانه در کمک های مالی محاسبات.

سیاست های جدید پنج شنبه اعلام کرد توسط USC جمهور کارول Folt خواهد جای خصوصی پردیس در تاریخ همتراز با دانشگاه دولتی کالیفرنیا طولانی شناخته شده به عنوان یک رهبر ملی در سخاوتمندانه کمک های مالی سیاست ها و تعداد دانش آموزان کم درآمد.

و در حالی که دیگر نخبگان دانشگاه های خصوصی مانند دانشگاه هاروارد و استنفورد ارائه کمک درسی رایگان-آموزش به خانواده ها درآمد تا آنجا که $150,000 سالانه خود اوقاف به مراتب بزرگتر است. دانشگاه هاروارد را وقف دلار است 40.9 میلیارد و استنفورد است $27.7 میلیارد دلار در مقایسه با USC است 5.7 میلیارد دلار.

"ما واقعا می خواهیم این را به عنوان یک نهاد که در آن دانش آموزان می توانند شرکت کنند بدون در نظر گرفتن پس زمینه مالی" Folt در مصاحبه ای گفت:. "آموزش و پرورش باید پل بزرگ در سراسر درآمد که واقعا اکولایزر و باعث می شود ما با استعداد و سخت کوش دانش آموزان قادر به ایجاد مشارکت واقعی."

تبلیغات

از بین بردن عدالت خانه به عنوان یک عامل کمک های مالی محاسبات که دانشگاه استنفورد نیز حذف جاری سال تحصیلی خواهد تفاوت قابل توجهی برای بسیاری از کالیفرنیا که ارزش خانه سر به فلک کشید اما که درآمد افزایش یافته است و در همان سرعت. Folt گفت که او نگران بود در مورد دسترسی به USC برای چنین خانواده.

او گفت: خانواده ها کار سخت خود را به یک خانه و سپس پیدا کردن در کمک های مالی روند که خود را "خانه ممکن است قطعه مهار توانایی خود را برای قرار دادن بچه های خود را از طریق مدرسه."

"که فقط احساس اشتباه," او گفت:.

سیاست های جدید خواهد بود و مرحله به مرحله با دانش آموزان سال اول ثبت نام در پاییز سال 2020 و بهار 2021. USC تخمین می زند که حدود یک سوم از هر یک از ورود به کلاس از حدود 3000 دانش آموزان بهره مند از افزایش سالانه کمک های اولیه در حدود 30 میلیون دلار به طور کلی و به $45,000 برای هر یک واجد شرایط دریافت کننده در طول دوره کارشناسی خود را در مطالعات ، انتقال دانش آموزان واجد شرایط برای این ابتکار جدید اما هنوز هم ممکن است برای دریافت کمک های مالی تحت سیاست های قبلی.

تبلیغات

هزینه یک کالج خصوصی آموزش و پرورش رسیده متناوب ارتفاع برای بسیاری از خانواده ها. در USC کل هزینه حضور برای 2019-20 از جمله مسکن و غذا و کتاب و مواد $77,459 با شهریه به تنهایی در $57,256. مقایسه هزینه های سالانه در دانشگاه کالیفرنیا در مجموع حدود 36,100 با اقامت شهریه در $12,570.

USC عمل می آید در میان به طور کلی رکود از تلاش های برخی دانشگاه های دیگر در سراسر کشور به گسترش دسترسی برای دانش آموزان کم درآمد. آمریکا استعداد ابتکار راه اندازی شد در ماه دسامبر سال 2016 به ثبت نام 50,000 اضافی کم درآمد و متوسط دانش آموزان در بالا انجام موسسات, ساخته, سریع پیشرفت در دو سال اول اما رکود در 2018-19 یک گزارش اخیر یافت می شود.

ریچارد Kahlenberg ارشد کاردانی در قرن بنیاد حزبی اتاق فکر گفت: بسیاری از دانشگاه ها با عجله خود را به گسترش تنوع اقتصادی در چند دهه گذشته. اما برخی آمار "واقعیت" است که کمک های مالی برای دانش آموزان کم درآمد گران است, او گفت:, و لزوما در نتیجه بالاتر کالج رتبه بندی توسط سازمان هایی مانند U. s. اخبار & گزارش جهانی.

"در بسیاری از شعارهای امیدوار کننده در مورد افزایش دسترسی برای دانش آموزان کم درآمد و ساخت کالج بیشتر مقرون به صرفه" Kahlenberg گفت. "اما در شرایط واقعی دسترسی ... پیشرفت شده است بسیار آهسته است."

Folt گفت: USC متعهد به دو برابر را در تلاش های آغاز شده در دهه گذشته برای افزایش کمک های مالی و گسترش دسترسی برای دانش آموزان است ،

"ما واقعا قرار دادن که اکتان بالا," او گفت: از این تلاش است.

USC انجام به خوبی در برابر همسالان خود که آن را می آید به ثبت نام دانش آموزان است ، پردیس رتبه 10 در میان 65 نخبگان دانشگاه نسبت به دانش آموزان در پایین 20 درصد از درآمد خانواده با توجه به تحقیقات در این کلاس در سال 2013 توسط دانشگاه استنفورد استاد راج Chetty و دیگران. پردیس رتبه 47 در میان 65 دانشگاه در بسیاری از دانش آموزان در بالا quintile.

بیش از دهه گذشته USC افزایش یافته است سهم خود را از دانش آموزان کم درآمد به 21% — پایین تر از دانشگاه UCLA 30% اما بالاتر از دانشگاه هاروارد 16 درصد است. و دانشگاه گسترش داده و بر اساس نیاز اعطای کمک های مالی توسط بیش از 60% از سال 2010 بالا بردن $635 میلیون دلار اضافی برای کمک های مالی به عنوان بخشی از آن 7 میلیارد دلار کمپین جمع آوری کمک مالی که به این نتیجه رسیدند در سال 2018 است.

تبلیغات

اما Folt گفت که او با هدف به انجام حتی بیشتر. او گفت که او می خواهم برای بالا بردن یکی دیگر از $1 میلیارد دلار در کمک های مالی بیش از چند سال آینده به حمایت و حتی بیشتر سخاوتمندانه سیاست.

یکی ممکن است هدف او گفت: می توان وام-رایگان کمک های مالی بسته است که تنها تعداد انگشت شماری از نخبگان دانشگاهها با اوقاف در حال حاضر ارائه. او گفت: او همچنین می خواهد برای افزایش پشتیبانی از چندین USC برنامه های مانند محله تحصیلی ابتکار عمل که کمک به دانش آموزان در اطراف آن جوامع کم درآمد به دست آوردن مهارت ها و دانش برای حضور در دانشگاه.

با هدف افزایش "تجربی سهام" USC نیز کمک های مالی بیشتر از تابستان کارآموزی, تحصیل در خارج از کشور و برنامه های سفر دانشجویی خیلی پایین درآمد و دانش آموزان می توانند از همان نوع غنی سازی تجارب به طور معمول لذت می برد خود را مرفه تر همسالان.

ترنتون سنگ USC بدن دانش آموز جمهور گفت, کالج, قیمت, بالا موضوع نگرانی برای بسیاری از دانش آموزان که در حال مبارزه با افزایش شهریه و رشد بدهی های دانشجویی. این کمک مالی جدید سیاست خواهد بود یک نعمت غیر مترقبه برای دانش آموزان مانند او ،

سنگ است که از کلرادو گفت: خانواده اش را بدست آورده کمتر از $80 ، 000 در سال و هزینه زندگی در لس آنجلس است که سه بار به عنوان بالا به عنوان است که از زادگاه خود Grand Junction. در اینجا او گفت: او پرداخت 1000 $در ماه برای به اشتراک گذاشتن یک اتاق در حالی که دوستان خود را به خانه پرداخت بین $300 $400.

"این بسیار تکان دهنده است."

اگر چه سنگ دبیرستان در رشته های روابط بین المللی و جهانی کسب و کار و فلسفه را واجد شرایط برای جدید شهریه-دسترسی رایگان اگر او ورود به USC این سقوط خود آموزش و پرورش است که تامین مالی توسط یک سوار بورس تحصیلی از یک منطقه ای سازمان های غیر انتفاعی.

"دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دیده می شود به عنوان یک موسسه خصوصی با یک مقدار زیادی از پول," او گفت: "اما این باز می شود تا این امکان برای بسیاری از دانش آموزان که از درآمد پس زمینه برای دیدن USC به عنوان یک محل که ممکن است یک امکان برای آنها است."

تبلیغات

Folt گفت: USC انتخاب شهریه-آزاد آستانه $80,000 آن را به برابری با UC دانشگاه و به چین با کالیفرنیا متوسط درآمد خانوار بود که $71,000 در سال 2017. حدود 20 درصد از USC دانشجویان دیدار که در آستانه, در مقایسه با 57% برای UC مدارس.

USC ارائه خواهد شد کمک مالی جدید مزایای هر دو ساکنان کالیفرنیا و دانشجویان از کشورهای دیگر اما نه از کشورهای دیگر است. UC سیستم حذف بر اساس نیاز کمک های مالی برای خروج از کشور دانش آموزان چهار سال پیش برای کمک به صندوق توسعه کالیفرنیا دانش آموزان است.

در حال حاضر USC محاسبه کمک های مالی بسته های مورد به مورد و بر اساس. حدود 32 درصد از دانش آموزان سال اول نیاز به دریافت کمک های مالی مبتنی بر به طور متوسط $39,500 و 24 درصد دریافت مبتنی بر شایستگی جوایز به طور متوسط $20,000.

"آموزش عالی نباید محدود توانایی پرداخت" Folt گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب