ما میریزد 701,000 مشاغل, پایان رکورد طولانی استخدام رگه

واشنگتن - رکورد طولانی رگه هایی از ایالات متحده رشد کار به پایان رسید به طور ناگهانی در ماه مارس پس از نزدیک ب

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399

واشنگتن - رکورد طولانی رگه هایی از ایالات متحده رشد کار به پایان رسید به طور ناگهانی در ماه مارس پس از نزدیک به یک دهه به عنوان کارفرمایان قطع 701,000 مشاغل به دلیل شیوع ویروسی که همه اما تعطیل اقتصاد ایالات متحده. نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد به 4.4% از 50 سال گذشته 3.5 درصد.

ماه گذشته واقعی از دست دادن شغل به احتمال زیاد حتی بزرگتر از آنجا که دولت در نظر سنجی کارفرمایان قبل از سنگین ترین اخراج آمار در گذشته دو هفته. نزدیک به 10 میلیون آمریکایی کاربردی برای مزایای بیکاری در دو هفته گذشته از ماه مارس تا کنون بیش از این رقم برای هر دوره مشابه در ضبط.

ویروس ناشی از خاموش شدن ناگهانی مجبور به اخراج گسترده در سراسر اقتصاد از هتل ها و رستوران ها و سینما به صورت خودکار از کارخانجات و فروشگاه و دفاتر اداری.

یکی از نشانه های چگونه به شدت عمیق کار ضرر و زیان خواهد شد به احتمال زیاد ثابت بود: در طول آن نزدیک به دهه استخدام رگه اقتصاد ایالات متحده اضافه شده 22.8 میلیون شغل است. اقتصاددانان انتظار مارس شغل گزارش منتشر شده در اوایل ماه مه نشان می دهد که تمام کسانی که شغل را از دست داده اند.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن