ما خجالت زده افغانستان رهبران obstinance به عنوان همه گیر بافندگی

کابل - واشنگتن بی سابقه تهدید به قطع $1 میلیارد دلار در افغانستان سرمایه گذاری — پاسخ به امتناع از رقبا در کاب

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

کابل - واشنگتن بی سابقه تهدید به قطع $1 میلیارد دلار در افغانستان سرمایه گذاری — پاسخ به امتناع از رقبا در کابل به کار با هم برای پیشبرد صلح در یک زمان می آید زمانی که فقیر کشور خطر غرق coronavirus بیماری همه گیر.

وجود دارد هیچ پاسخ فوری شنبه از رئیس جمهور اشرف غنی و تلخ خود را به رقیب سابق رئیس اجرایی عبدالله عبدالله یک روز پس از وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo نام آنها را در شرایط سخت کرد.

Pompeo روز سه شنبه اعلام نشده اما فوری سفر به کابل برگزار شد بی نتیجه جلسات با غنی و عبدالله و سپس پرواز به خلیج فارس برای دیدار با رهبر طالبان, طالبان که ماه گذشته به امضا قرارداد صلح با ایالات متحده به عنوان اولین گام به سوی خروج سربازان آمریکایی از افغانستان تا اواسط سال 2021.

Pompeo گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواهد اسلش 1 میلیارد دلار کمک به افغانستان را کاهش دهد و همه همکاری مگر اینکه غنی و عبدالله توافق بر سر تشکیل یک دولت جدید است. صحبت با خبرنگاران داخل هواپیما را در پرواز بازگشت به خانه Pompeo گفت که او امیدوار دو رقیب "خود را دریافت کنید با هم عمل می کنند و ما نمی خواهد که به" قطع کمک. "اما ما در حال آماده به انجام این کار است," او گفت:.

به عنوان بخشی از توافق صلح رقیب جناح در افغانستان آمده بودند تا با هم در تمام افغانستان مذاکرات در مورد شکل دادن به آینده کشور است. اما واشنگتن روشن ساخته از همان آغاز که با سرعت از آمریکا خروج نیروهای نظامی وابسته به طالبان خفقان را بر گروه های تروریستی و کمک در مبارزه با ستیزه جویان گروه دولت اسلامی و نه در موفقيت تزريق داخل افغانستان شد.

یک مقام ارشد افغان رسمی آشنا با Pompeo را بحث در کابل گفت: وجود دارد هیچ نتیجه اما این تلاش ها ادامه خواهد داد. رسمی نیست نشان می دهد یک توافق قریب الوقوع بود. او به آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن به دلیل نبود او مجاز به صحبت با خبرنگاران در مورد مذاکرات.

غنی و عبدالله رقیب اصلی او در سپتامبر گذشته را مورد مناقشه انتخابات ریاست جمهوری شده اند راه انداختن یک مبارزه تلخ قدرت که هر دو دیده می شود مردان خود را اعلام رئیس جمهور در رقابت افتتاح مراسم در اوایل این ماه.

دفاتر غنی و عبدالله نه پاسخ به سوالات سهشنبه درباره جلسات خود با Pompeo و تهدید به 1 میلیارد دلار کمک را کاهش دهد.

پس از ملاقات با رئیس طالبان مذاکره ملا عبدل غنی برادر در قطر Pompeo به خبرنگاران گفت: او راضی ولایت حفظ سمت خود را از ایران کاهش داده بود خشونت و آماده بودند برای شروع مذاکرات با رهبری در کابل.

در زبان انگلیسی, بیانیه, جمعه, طالبان گفته اند جلسه با Pompeo تاکید کرد که تنها اجرای دقیق مذاکرات صلح خواهد بود "هموار کردن راه برای داخل افغانستان مذاکرات همراه با پایدار صلح و آتش بس از جمله آینده حکومت اسلامی مطابق با توافق."

در این بیانیه همچنین گفت Pompeo مطمئن طالبان که نیروهای آمریکایی' خروج "ادامه خواهد داد و با توجه به اعلام جدول زمانی."

این squabbling در کابل میان دو افغان رقبا — هر دو مربوط به جنگ سالاران قدرتمند همه به شدت با شبه نظامیان مسلح — قرار دادن یک پال بیش از این قرارداد پس از امضای قرارداد صلح.

غنی نیز حاضر به انتشار 5,000 زندانیان طالبان معامله وعده داده شده می تواند به عنوان یک نهاده خواهد شد جلوتر از داخل افغانستان شد. طالبان برای بخشی خود را به رایگان از 1000 مقامات افغان و پرسنل نظامی را اسیر.

در حالی که بقیه جهان در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس افغان باید بادی ناکامی های خود را در شبکه های اجتماعی و رسانه های محلی بیش از دولت عدم عمل است. افغانستان ثبت شده تنها 42 مورد از این ویروس وجود اینکه ترس واقعی رقم می تواند به مراتب بیشتر پس از بیش از 137,000 افغانستان بازگشت و پس از شروع سال ایران در صحنه خاورمیانه بزرگترین شیوع. بسیاری از بازدید جنوبی ولایت هرات و بعد پراکنده در سراسر افغانستان با هیچ پیگیری و یا اسناد و مدارک سخن گفته است. ایران تا به حال بیش از 1800 کشته و بیش از 23,000 با این ویروس آلوده.

Pompeo گفت که با وجود این تهدید کمک به کاهش, واشنگتن همچنان متعهد به مردم افغانستان. به عنوان یک تظاهرات که به گفته او ایالات متحده را فراهم می کند 15 میلیون دلار در کمک به افغانستان در مبارزه با گسترش coronavirus.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

___

Brodie از اسلام آباد گزارش داد



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب