ما بخش خدمات کاهش برای اولین بار پس از رکود اقتصادی

واشنگتن - ایالات متحده در بخش خدمات کاهش برای اولین بار در یک دهه گذشته ماه به عنوان همه گیر مجبور خاموش شدن ن

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

واشنگتن - ایالات متحده در بخش خدمات کاهش برای اولین بار در یک دهه گذشته ماه به عنوان همه گیر مجبور خاموش شدن ناگهانی و اخراج در سراسر کشور.

موسسه مدیریت عرضه روز سه شنبه گفت که خدمات آن-بخش اول سقوط به 41.8 در ماه آوریل در مقایسه با ماه مارس خواندن 52.5.

هر مطلب زیر 50 سیگنال است که بخش خدمات که در آن اکثریت آمریکایی ها کار در رکود است. این اولین بار بود که خدمات شاخص شده است در انقباض پس از دسامبر 2009 و آن را بالاترین خواندن از ماه مارس آن سال با ملت فرو رفته در رکود اقتصادی ،

در آوریل اصلی تمام دسته بندی ها به شدت کاهش یافت و با شاخص فعالیت کسب و کار انداختن به 26 کمترین مطالعه در تاریخ ثبت شده. سفارشات جدید شاخص کاهش یافت و به 32.9 و اشتغال شاخص کاهش یافته و به 30.

این بررسی نشان داد رشد تنها در دو بخش خدمات و صنایع آخرین ماه های دولت و همچنین امور مالی و بیمه در حالی که 16 صنایع گزارش شده کاهش می یابد.

در بخش کشاورزی, بررسی پاسخ دهندگان گفته است که این ویروس تا به حال ایجاد چالش های قابل توجهی با قیمت شیر ياوه 29 درصد در فقط چند هفته. "شیر ریخته بودن در مزارع به دلیل از دست دادن بازارهای" ISM بررسی یافت.

این دفتر بودجه کنگره است و پیش بینی است که اقتصاد به طور کلی به عنوان اندازه گیری توسط تولید ناخالص داخلی سقوط خواهد کرد یک رکورد نرخ سالانه 40 درصد در زمان مه-ژوئن چهارم.

هفته گذشته ISM نیز گزارش داد که شاخص تولید در انقباض خاک با خواندن 41.5 در ماه آوریل است.

در حالی که برگ برنده دولت امیدوار است برای یک جهش بزرگ در این تابستان اگر و زمانی که اقتصاد دوباره باز می شود بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند که رکود اقتصادی می تواند بکشید تا یک واکسن است که به طور گسترده ای در دسترس است.

"اجتماعی فاصله اقدامات هستند که به تدریج برداشته اما آن را به زمان برای خنثیسازی آسیب های اقتصادی" گفت: Oren Klachkin رهبری ایالات متحده اقتصاددان در آکسفورد اقتصاد است. "به طور قابل توجهی ضعیف تر تقاضا, زنجیره عرضه اختلالات ... و عدم اطمینان بیش از ویروس' مسیر مطرح خواهد شد قابل توجهی headwinds به یک جهش اقتصادی."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن