به ما می گوید اگر هیچ تحریم تسلیحاتی ایران آن را دنبال تحریم های سازمان ملل

تانزانیا تانزانیا - وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo تهدید به دنبال به reimpose U. N. تحریم ایران اگر شورای امنی

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

تانزانیا تانزانیا - وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo تهدید به دنبال به reimpose U. N. تحریم ایران اگر شورای امنیت سازمان ملل نمی کند تصویب قطعنامه که به طور نامحدود تمدید تحریم تسلیحاتی در تهران است که به پایان می رسد در ماه اکتبر.

Pompeo گفت: در یک کنفرانس خبری در وزارت امور خارجه در واشنگتن در روز چهارشنبه است که بدون گسترش تحریم تسلیحاتی "ایران قادر خواهد بود برای خرید سلاح های پیشرفته و سیستم های تبدیل شدن به یک فروشنده اسلحه انتخاب برای تروریست ها و رژیم سرکش همه در سراسر جهان است. این غیر قابل قبول است."

او پیش از بسته تصویری جلسه به اعضای شورای امنیت بعد از ظهر چهارشنبه در ایالات متحده پیش نویس قطعنامه ای را برای حفظ تحریم تسلیحاتی توسط نماینده خاص برای ایران برایان قلاب و سفیر ایالات متحده کلی هنر و صنعت است.

تنش بین ایران و آمریکا تشدید شده پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خارج از 2015 هسته ای بین تهران و شش قدرت های بزرگ در سال 2018 و reimposed فلج کننده تحریم های ایالات متحده.

یک سال پیش در ایالات متحده فرستاده شده بیش از هزاران نیروهای دوربرد و بمب افکن و یک ناو هواپیمابر به خاورمیانه در پاسخ به آنچه که آن را به نام رو به رشد تهدید ایران به حمله به منافع آمریکا در منطقه است.

پنج قدرت های دیگر که امضا توافق هسته ای — روسیه چین انگلستان فرانسه و آلمان — باقی می ماند متعهد به آن گفت: توافق کلیدی برای ادامه بازرسی توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی و جلوگیری ایران از دنبال کردن سلاح های هسته ای.

لغو تحریم تسلیحاتی بخشی از 2015 قطعنامه شورای امنیت در حمایت از توافق هسته ای. شورای امنیت قرار است به بحث در مورد قطعنامه را به اجرا در ژوئن 30.

تماس با ایران "پیشرو کشور حامی ترور" Pompeo گفت: ایالات متحده تمرکز است که با کار شورای امنیت به تصویب قطعنامه.

"اما در صورتی که اتفاق نمی افتد من می خواهم به یاد جهان است که دولت اوباما مقامات گفت: بسیار واضح است که ایالات متحده دارای یک طرفه قابلیت ضربه محکم و ناگهانی به تحریم ها به جای خود," او گفت:.

2015 ایران شامل یک "ضربه محکم و ناگهانی به" ارائه آن را بازگرداندن تمام U. N. تحریم ها علیه ایران است که تا به حال برداشته شده است و یا کاسته اگر توافق نقض شده است.

وزارت امور خارجه گفت که در جلسه قلاب با اشاره به ایران نقل و انتقالات و "طیف گسترده ای از ایران بدگویی از جمله فعاليت آن در سپتامبر سال 2019 حمله مستقیم عربستان سعودی" است که نقض محدودیت های فعلی. حملات هواپیماهای بدون سرنشین برخورد دو نفت عربستان تاسیسات در سپتامبر. 14 که آمریکا مقصر در ایران.

روسیه U. N. سفیر واسیلی Nebenzia روشن ساخته است مسکو مخالف به تحریم تسلیحاتی ایران است را رد کرد و به عنوان "مسخره" امکان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در تلاش برای استفاده از "ضربه محکم و ناگهانی به" ارائه شده است.

Nebenzia گفت: آمریکا از توافق و "آنها هیچ حق" را به استفاده از هر یک از مفاد آن است.

اما Pompeo و صنایع دستی اصرار وضوح روشن می سازد که ایالات متحده به حفظ حق استفاده از "ضربه محکم و ناگهانی به" ارائه شده است.

دیپلمات گفت که در چهار بسته توجیهی وجود دارد تبادل نظر با آمریکا در یک طرف و روسیه از سوی دیگر است.

برخی از دولت های غربی به بخش خصوصی که از ترس حفظ تحریم تسلیحاتی منجر خواهد شد و ایران برای بیرون راندن بازرسان آژانس و حرکت به سمت جلو در حال توسعه سلاح های هسته ای.

آخرین گزارش آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت: ایران همچنان به افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده در نقض 2015 ایران.

به توافق هسته ای وعده داده شده به ایران مشوق های اقتصادی در ازای محدودیت در برنامه هسته ای خود که در تهران گفت: آن را دریافت نکرده به ویژه پس از خروج آمریکا در سال 2018 است. ایران پس از به آرامی و آشکارا نقض محدودیت های هسته ای را امتحان کنید و فشار باقی مانده سازمان ملل در توافق برای افزایش مشوق برای جبران اقتصاد فلج کننده تحریم های ایالات متحده.

پیش نویس ایالات متحده به وضوح به دست آمده توسط آسوشیتدپرس, خواهد, ممنوعیت ایران از تهیه و فروش یا انتقال هر گونه سلاح یا مواد مرتبط از خاک خود را پس از تحریم منقضی می شود در اکتبر. 18.

این امر همچنین ممنوعیت دیگر 192 U. N. عضو از خرید ایران و یا اجازه می دهد خود را اتباع به ارائه منابع مالی و یا کمک های مرتبط "به عرضه و فروش و انتقال و ساخت و تعمیر و نگهداری یا استفاده از اسلحه و مرتبط با materiel" به ایران مگر اینکه آنها به شورای امنیت تصویب حداقل 30 روز در پیش است.

پیش نویس اجازه می تمام U. N. عضو به بازرسی محموله ورود یا ترانزیت از طریق قلمرو خود را در فرودگاه ها و بنادر و مناطق آزاد تجاری از ایران و یا رفتن وجود دارد و اگر این دولت عضو "اتحاد دلایل منطقی به این باور محموله" شامل موارد ممنوع.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این امر نیز محکوم سپتامبر 2019 حمله علیه عربستان سعودی "انجام شده توسط ایران" و محکوم دسامبر 2019 حملات علیه عراق پایگاه نظامی در کرکوک و سفارت آمریکا در بغداد. و آن را محکوم "ایران در انتقال سلاح به شبه نظامیان و دیگر گروه های مسلح در منطقه" و تقاضا است که ایران توقف چنین نقل و انتقالات بلافاصله.

____

AP دیپلماتیک نویسنده متی لی در واشنگتن کمک به این گزارش.

آخرین مطالب