ما کلیسا چهره غفلت اتهامات پس از هائیتی مرگ و میر کودکان

پورتو پرنس هائیتی - برای سنگ آهک منتل از والدورف آستوریا کلیسا که صاحب Olde چیزهای خوب در فروشگاه عتیقه فروشی

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

پورتو پرنس هائیتی - برای سنگ آهک منتل از والدورف آستوریا کلیسا که صاحب Olde چیزهای خوب در فروشگاه عتیقه فروشی می پرسد برای $8,500.

اما برای مرگ هر کودک در یک آتش سوزی در خانه را زد در هائیتی پدر و مادر گفت: همان کلیسا ارائه شده به پرداخت فقط 50 دلار به 100 دلار در خانواده جبران خسارت — همراه با 150 دلار برای تشییع جنازه-هزینه های مربوط از جمله لباس های جدید و حمل و نقل.

ثروت کلیسا از کتاب مقدس درک در ایالات متحده به مدت طولانی ایستاده در مقایسه با shoddiness از آن دو خانه های کودکان در هائیتی که در مواجهه سال از تخلفات و شکست خورده دولت در دو بازرسی. اما شکاف آمد حتی واضح تر تمرکز در فوریه. 13 هنگامی که آتش 13 کودک کشته و دو فرد بالغ مراقبان شرح داده شده توسط کلیسا به عنوان وکیل غیر فعال است. مقامات مظنون آتش سوزی آغاز شده چرا که خانه استفاده از شمع به جای عملکرد ژنراتور و یا باتری در یک کشور که در آن قدرت شکست های مکرر می شوند.

مرگ را ویران کرده اند پدر و مادر مانند اوستاش Arismé, 33, که قرار دادن دو دختر خود را در خانه و در مدت کوتاهی پس از آنها متولد شدند چرا که او پژمرده بازوی چپ و می توانند کار پیدا کنند. دختران خود را Nedjie 4 و Vanise, 3, کشته در آتش سوزی در خانه, است که شناخته شده به عنوان یک یتیم خانه در هائیتی اگر چه بسیاری از کودکان حداقل یک زندگی پدر و مادر است.

مانند Arismé را دختران کودکان در جمله "یتیم خانه" معمولا بیش اغلب به عنوان کودکان توسط پدر و مادر که در تلاش برای حمایت از آنها و می خواهید آنها را به حداقل غذا و سرپناه. پدر و مادر به طور کلی در حفظ و حضانت و مجاز را ببینید.

"در ابتدا من خوشحال بود برای دیدن کودکان در حال رشد در یتیم خانه. اما در حال حاضر من عمیقا تاسف من تصمیم" Arismé گفت. "هنگامی که ما به این کودکان در پرورشگاه صاحبان استقبال ما. اکنون پس از این فاجعه آنها ارسال یک وکیل برای مقابله با ما است."

وکیل برای کلیسا Osner Fevry گفت آن است که ناعادلانه خاص توسط منتقدان در هائیتی و خارج از کشور. کلیسا ممکن است ارسال پول کمتر به هائیتی از برخی از مردم می خواهم, او گفت:. اما بسیاری دیگر از ایالات متحده به گروه های درخواست کمک های مالی به نام از نیازمندان مردم هائیتی و تنها به ارسال یک کسری به کشور پس از حقوق کارکنان و سربار ،

"این اتفاق می افتد به صدها و هزاران نفر از آمریکایی سازمان های مشغول به کار در هائیتی, جمع آوری میلیون ها دلار در نام کلیساها و سازمان های غیر دولتی در هائیتی," او گفت:.

Fevry گفت: اعضای کلیسا در حال اجرا خانه های سمت چپ برای آمریکا چند روز پس از آتش برای جلوگیری از محاکمه است اما به این دلیل که آنها hounded توسط پلیس و رسانه های محلی. همراه با پرداخت غرامت و پول خرج کردن برای پدر و مادر کلیسا است که با فرض هزینه های مجالس ترحیم برای 15 قربانیان.

"من فکر نمی کنم که کلیسا می تواند تایید مسئولیت قانونی اما مسئولیت اخلاقی بله" Fevry اذعان کرد. "از نظر اخلاقی چطور شد شمع به نور برای کسانی که بچه ها؟"

خانه را به مشکلات اجرا شود قبل از. یک سری بازرسی ها ابتدا در نوامبر 2012 در بر داشت آنها را برآورده نمی حداقل استانداردهای سلامت و ایمنی با ازدحام شرایط غیر بهداشتی و کافی کارکنان آموزش دیده. مقامات هائیتی محروم و آنها را از اعتبار.

زمانی که اعضای کلیسا آورده در خارج از کارشناسان یکی از آنها را اعلام کرد "کاملا clueless در مورد آنچه که مورد نیاز است به مراقبت از که بسیاری از نوزادان است."

"من شوکه," او گفت:. "که هیچ کس مرده است."

این یتیم خانه شکست خورده دور دیگری از دولت بازرسی در سال 2017 اما استخدام Fevry برای مبارزه با بسته شدن با توجه به هائیتی مددکاران. آنها گفتند: بسته شدن یک یتیم خانه می تواند ماه ها یا سالها به خصوص اگر مدیریت پول و یا تحت تاثیر قرار.

از طریق ایالات متحده خود را بر اساس سخنگوی کلیسای کاهش یافته است به نظر خاص اتهامات بی توجهی و بدرفتاری در خانه های کودکان در هائیتی.

"ما در حال ویران غم انگیز آتش سوزی که در زندگی فرزندان ما در ما یتیم هائیتی. کلمات شکست خواهد خورد و به بیان بسیار زیاد غم و اندوه و دل شکستگی" کلیسای گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "ما در حال بدست گرفتن این بسیار جدی و در حال حرکت رو به جلو برای کمک به همه کسانی که تحت تاثیر این تصادف وحشتناک."

من گریه تلخی

در شب Feb. 13, 61 بچه ها خواب بودند در داخل کلیسا دو طبقه خانه در شهر پورتو پرنس در کوه ها بالا هائیتی سرمایه Port-au-Prince, با توجه به موسسه رفاه اجتماعی. 16-year-old boy زندگی وجود دارد گفت: مقامات که او و سرپرست رفت برای خرید شمع که روشن در هر یک از اتاق های پر شده با کودکان و سپس به رختخواب رفت.

بعد از حدود 9 p. m. بوی دود ظ یتیم خانه. سیزده کودکان سنین 3 تا 18 درگذشت همراه با 39 ساله و 34 ساله ،

در میان آنها بود Tania Caristan 6 ساله پسر ریکاردو.

Caristan باعث می شود یک زندگی فروش اقلام در خیابان و شستشو همسایگان' لباس. او نقل مکان کرد به عقب در با پدر و مادر خود گفت که او مجبور به ترک ریکاردو با او جدا است.

آن را تنها دو ماه بعد که او آموخته است که شوهر سابق او قرار داده و پسر در یک کلیسا از کتاب مقدس درک صفحه اصلی. شوکه او رفت و در آنجا با یک کپی از گواهی تولد به نوزاد خود بازگشت.

اما یک مرد به او گفت که از طریق یک مترجم که او نمی تواند او را چرا که او یکی از افرادی که به او داده بود به یتیم خانه, او گفت:.

"من سعی کردم همه چیز من می تواند برای متقاعد کردن فرد مسئول در یتیم خانه بزرگ شده," او گفت: بی سر و صدا به عنوان او را تماشا او جوان دختر بازی خارج از خانه خود زیستن. "من گریه تلخی."

نگهبان دروازه را باز کرد و از او خواست به ترک. یکی از خواهران او بعد از تلاش برای به دست آوردن پسر برگشت اما نیز شکست خورده است.

اما Caristan هرگز اميد خود را از دست. او همیشه فکر او را از دیدن پسرش دوباره یک روز.

او هرگز.

روز بعد از آتش پدر پسر گفت Caristan خواهر او مرده بود. Caristan با عجله به بیمارستان برای دیدن پسرش چهره برای آخرین بار اما او در حال حاضر گرفته شده به سردخانه. او گفت: هیچ یک از پرورشگاه یا دولت بهداری پس از.

"هر چه من وضعیت آن را بهتر است به پسر من با من," او گفت:. "او را خورده خرده از من کمی نان ... اگر من می دانستم که پدر او را از رفتن به او را به یک یتیم خانه, من می خواهم که من را نگه داشته ،

از طریق سخنگوی کلیسای کاهش یافته است به نظر Caristan داستان.

هائیتی دادستان را آغاز کرده است تحقیقات جنایی را به کلیسا خانه برگزار 154 کودکان در زمان آتش سوزی با توجه به ملی کودک-رفاه موسسه. این موسسه در نهایت تعطیل کردن خانه پس از آتش, و در زمان 28 کودکان را بازداشت می شود ملحق به پدر و مادر یا اعضای خانواده. بیش از 100 فرزند دیگر فرار کرده اند.

برخی از کودکان مطرح شده در یتیم خانه ها می گویند که آنها به طور کلی درمان با مهربانی. دیگران توصیف شرایط ذهنی و جسمی سوء استفاده از جمله انزوای اجتماعی و ضرب و شتم.

Anaika فرانسوا 19 ساله به آسوشیتدپرس گفت که او وارد خانه ها در شش زیرا پدر و مادر او بیش از حد ضعیف به مراقبت از او و خواهر کوچک او. او گفت: کودکان مبتلا bed-wetting از مسائل که در مورد سن از لحاظ جسمی ، در مورد بد آنها کشیده در سراسر یک جدول و مانیتور و یا سر از یتیم خانه, او گفت:.

"که اغلب تولید علائم که در مورد این مانیتور را به شما بدهد یک حمام با آب نمک گرم," او گفت:. "علائم ناپدید می شوند در دو یا سه روز."

Fedania چارلز, 20 گفت که زمانی که او زندگی می کردند با کلیسا بودند ضربه بر روی باسن برای خیس کردن تخت خود را و سپس شسته و با شور آب گرم.

"شما می توانید ببینید کبودی حداقل 24 ساعت," او گفت:.

جیمز Dindin, 36, گفت که او با توجه به یتیم خانه در حدود 9 ماه. او گفت که به عنوان یک نوجوان او خواهد بود را در یک "مجازات اتاق" با یک پنجره همراه با حدود یک دوجین دیگر کودکان برای دو یا سه هفته و همراهی به حمام توسط یک کارمند. در زمان او گفت: کودکان سرکش اخراج شدند و مجبور به خوابیدن در خیابان.

او گفت: تروما باقی می ماند برای او و دیگر فرزندان او بزرگ شده در خانه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"هر زمان که من می بینم یکی از بچه ها که من با در خیابان گدایی برای پول.....این امر باعث بازگشت همه چیز," او گفت:. "تقریبا هر روز."

کلیسای کاهش یافته است به نظر به طور خاص در ساکنان سابق اتهامات.

هائیتی بیش از 700 "یتیم خانه" مسکن بیش از 25000 کودکان تنها حدود 35 از خانه با استانداردهای کنوانسیون لاهه در حمایت از کودکان با توجه به هائیتی رفاه کودک موسسه و سازمان ملل متحد صندوق کودکان یونیسف.

مدافعان هائیتی یتیم خانه ها می گویند با وجود هر گونه نقص, خانه های کمک به کودکان که در غیر این صورت در مراتب بدتر از شرایط با شدت فقیر پدر و مادر قادر به غذا و یا لباس آنها را. اما کودک رفاه طرفداران می گویند این یتیم خانه ها آسیب کودکان با ایجاد انگیزه برای جدا کردن آنها از پدر و مادر خود را. با یک برآورد هائیتی پرورشگاه دریافت بیش از 100 میلیون دلار در سال در, کمک های مالی, اما مطالعه دیگری نشان داده است که فقط یک کمک مالی از $220 می تواند کمک به یک فقیر هائیتی خانواده حفظ یک کودک در شرایط قابل قبول در خانه.

"هیچ کودکی باید قرار داده در یک پرورشگاه" گفت: Maria Luisa Fornara یونیسف نماینده در هائیتی. "من به هر یک از این سازمان ها در آینده و حمایت از یتیم خانه آنها می خواهند فرزندان خود را در آن مکان؟....من فکر نمی کنم."

برای همیشه لطفا برای خانواده

کلیسا از کتاب مقدس درک تاسیس شد و به عنوان "برای همیشه خانواده" در اوایل دهه 1970 توسط استوارت Traill سابق جارو برقی فروشنده. در اواسط 30s, او شروع به موعظه در خیابان های فیلادلفیا و نیویورک ایجاد یک رشته از خانه های جمعی در سراسر شمال شرقی به خود جلب کرد که افراد جوان و فراری.

نبود یک زندگی راحت. اعضای سابق گفت: آنها کهنه به محکم بسته بندی شده اتاق خواب تشک روی زمین و دلسرد از قدمت حضور در مدرسه و یا انجام هر چیزی خارج از کلیسا فعالیت است. اعضای مشغول به کار برای کلیسا کسب و کار و در نوبت دریافت کمک هزینه های کوچک.

در سپتامبر سال 1982 چهار نفر از اعضای کلیسا محکوم شدند در فیلادلفیا برای ضرب و شتم Traill سپس 13 ساله پسر با یک کمربند و یک هیئت مدیره به طور جدی به اندازه کافی است که او در بیمارستان بستری شد.

برای همیشه لطفا برای خانواده تا به حال 10 ، 000 عضو در اوج خود در اواسط دهه 1970 با توجه به این دانشنامه از فرقه ها و مذاهب و ادیان جدید. Traill که در سال 2018 در سن 82, rechristened آن به عنوان کلیسا از کتاب مقدس درک در سال 1976 و کلیسا در حال حاضر اعتقاد بر این باید بین 30 تا 50 نفر.

در طول سال از کلیسا فرار یک رشته از شرکت های از جمله فرش تمیز کردن شرکت lampooned در تلویزیون قسمت از "Seinfeld" در مورد یک فرقه مرتبط با کسب و کار استخدام با یکی از شخصیت های اصلی است. قرارداد تخریب ساختمان های قدیمی تکامل را به یک کسب و کار فروش, قدیمی, ویژگی های معماری.

که شد Olde چیزهای خوب است که رونق کسب و کار آنلاین و مغازه های خرده فروشی در نیویورک و لس آنجلس و در مقر در اسکرانتون پنسیلوانیا. آنها ارائه عتیقه و پرنعمت دکوراسیون خانه مانند لوستر های کریستال برای تا آنجا که $22,000. یکی از کم هزینه اقلام برای فروش در این هفته است که یک جفت از عتیقه درب لولا برای $55.

Olde چیزهای خوبی که می گوید در آن وب سایت است که آن را اهدا نیمی از سود خود را به کلیسای ماموریت کار در هائیتی اعلام کرد قصد دارد در سال گذشته برای باز کردن یک فروشگاه گل سرسبد در غرب 52nd خیابانی در منهتن این سال است.

عمومی مالیات اسناد و مدارک به تصویر کشیدن یک کلیسا و کسب و کار قابل توجهی با هم همپوشانی دارند. در تازه ترین پرونده کلیسای گزارش درآمد حاصل از $6.6 میلیون و هزینه از $2.2 میلیون. این گزارش از دست دادن خالص $125,537 از Olde چیزهای خوب و کلیسا قرض داده $3.7 میلیون دلار به کسب و کار.

کلیسا ذکر شده 19 میلیون دلار دارایی دارند. کسانی که دارایی ها شامل یک 12,000-فوت مربع خانه در کورال اسپرینگز فلوریدا که در آن Traill زندگی با همسر خود را معاف از اموال دولت مالیات بر دلایل مذهبی با توجه به سوابق عمومی است.

کلیسا می گوید: در آن پرونده مالیاتی است که "بخش بزرگی از عملیات ما به صندوق ما کار تبلیغی" عامل دو خانه در پایتخت هائیتی و توزیع مواد غذایی در حومه شهر. Olde چیزهای خوب سایت می گوید: "ما قدردانی مشتریان ما و می خواهید آنها را به درک که سود حاصل از خرید خود را به طور مستقیم به حمایت از این ارزش کار است."

کلیسا نیز دریافت مواد غذایی و کمک های مالی به ارزش بیش از $579,000 از آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی بین سال های 2003 و 2012. آژانس توسعه بین المللی را رد کرد و خود نرم افزار کمک مالی به عنوان "غیر رقابتی" در سال 2013 همان سال هائیتی دولت گفت: خانه های خود را برای کودکان را برآورده نمی کنند حداقل استاندارد. از آن شده است را تمدید کرد.

اعضای سابق و کارکنان می گویند که این کار در هائیتی بود که همیشه تمرکز مرکزی کلیسا و کسب و کار.

اعضای کلیسا خواهد غالبا بحث در Olde چیزهای خوب در مورد کار خود را در هائیتی و کودکان را از خانه به آمریکا برای درمان پزشکی گفت رشیدا دوست داشتنی که مشغول به کار به عنوان یک کارمند حسابداری و سرپرست برای این شرکت و گفت: رفتار آنها با او هست. او به یاد می آورد با استفاده از یک چک از کسب و کار به خرید لوازم آرایش و لوازم پزشکی برای کودکان خانه شد و سپس فرستاده شده به کشور کارائیب در یک کلیسا متعلق به هواپیما.

هر گونه مشکلات در خانه های دوست داشتنی است که به احتمال زیاد در نتیجه درآمد کسب و کار در حال تیره و تار و یا اینکه بیشتر از کار در هائیتی انجام شد توسط اعضای کلیسا.

"آنها بهترین آنها می توانند انجام دهند تا در حال حاضر وجود دارد نه به اندازه کافی جوان مردم را به حمایت از آن," او گفت:. "آنها بیش از حد به توان انجام آن را ندارد."

___

آسوشیتد پرس دین پوشش دریافت پشتیبانی از لیلی وقف از طریق دین و مذهب, اخبار بنیاد. AP تنها مسئول این محتوا است.

____

فردا گزارش از واشنگتن است. Evens Sanon کمک به این داستان از Port-au-Prince Haiti.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن